Piti kirjoittaa kuulumisiakin mutta nopeesti ehdin nuo tilannetiedot jo napsasta
TERVETULOA UUDET JA PLUSSANNEET!!!:hug:
Täällä siis kp 30. Kaikenlaisia oireita ollut olevinaan, mutta suureksi pettymykseksi stiksasin varhaisen negan eilen illalla : /...aika varma olin että näin käy mutta toiveet silti oli katossa ja etenkin kun niitä oireitakin oli...ja on edelleen; turvottaa, masua juilii, menkoja ei näy eikä kuulu, rintoja kutittaa, paleltaa, janottaa kokoajan ja naama rehottaa kun pahinkin takapihan rikkakasvipelto!!! Nyppyy ja näppyy.:O
Kaksossiskon raskaudessa mukana tiiviisti. Piti olla perjantaina eka uä mutta systeri joutu Kättärille tippaan jo torstaina, kun oli oksentanu niin paljon...no, siellähän tehtiin tietty ultrakin ja - ihanaa - siellä näky syke!!!! Liikuttavaa:heart:
Harmi vaan kun systeri niin huonona ollu ja ei ole päässy nauttimaan raskautumisesta. Tuota vauvaa on TODELLA kauan toivottu...ja IVF:lla se vihdoinkin on totta. Heinävauva tulossa. Mä oon ollu systerin tukena pari viikkoa, kun miehemme on työmatkoilla, systerin mies pidemmän pätkän kun on YK-joukoissa.
Mä odottelen vielä päivän, kax ja testaan sit uudestaan, jollei menkat ala...toivottavasti kierto ei kamalasti venyisi...
Plussatuulia ja tsemppiä kaikille!!!!