Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

KP 25 (28-30) yk 10, ya 2/12

Uutena tulisin mukaan. Olen seuraillut sivusta kirjoittelua kolme kuukautta, saman ajan kun olen käyttänyt Clomeja.
Me alettiin siis iltatähden "vääntäminen" vuoden alussa, jolloin otettiin kierukka pois. Miehen matkustelun takia on sopiviin aikoihin hedelmöitykselle menneet ajoitukset pieleen :O ja sitten kesän lopulla tuli ilmi, etten ovuloi kunnolla, joten sain Clomit.
Olen nyt 3 kiertoa käyttänyt siis Clomeja ja kierto on ollut säännöllinen ja oviksen olen tikuttanut, niin myös tällä kierrolla (KP 14). Nyt on maha ollut kipeähkö ja lisäksi olen ollut ihan tolkuttoman virkeä, en tajua tätä virkeyttä!!! Ja lisäksi mun naama "kukkii".
Tämä beibyli olisi meidän eka yhteinen lapsi. Kummallakin on ex-liitoista 2 lasta. Mulla on teinikaksoset (jotka sain itse teininä). Ihan kamalasti vauvattaa!!!

On ollut jännittävää lukea täällä ihmisten vaiheita, iloja ja suruja, nyt ajattelin itse liittyä mukaan jännäämään ja kannustamaan sekä iloisemaan "hedelmistä"!!! Paljon PLUSSIA!!!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: pink dream
Meilläkin on viikon ollut uusi sänky, ihan aikuisten ihmisten parisänky :) Ja on muuten kiva ku on tilaa vaikka oltais ihan hyvin vielä voitu nukkuu 120leveessäki. Mut runkopatja oli kyllä semmonen pomppulinna että seksiä harrastettiin enemmän jossain muualla ku sängyssä :D

Ovistuntemuksia oli taas viikonloppuna mutta limoja ei näkyny :/
 
Tiistai 20.11.2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:


Nompparelli(28) .....kp 47/42 .........yk9....... ya 11/11......... 1.
AquaRose..............kp 41/27-?............yk 1........ya 10/12...........1.
marianna87............kp 40/35-60............ yk1 .......ya 10/12.... 1.

Lintsa................... kp 32/30?....................yk 1........ya 11/12......2.
-PikkuMyy- ............kp 31/36............... yk 9 ......ya 1/12....... 1.

jadeka...................kp 28/27-28............yk 1......ya 11/12........1.
ralliruutu................kp 27/28.................yk 2......ya 10/12........1.
Epa_88...................kp 26/29-32...........................tjot..........2.
hopestar..............kp 26/28-30.........yk 10.......ya 2/12.......1. yhteinen
jeennaa.................. kp 25/30................ yk 3 ............ ya 8/12......?
Slartibart(25)...........kp 24/28-30 (C)........... yk3..........ya3/12....... 1
Markke.................. kp 22/30............yk5...........ya 6/12..........2.
Ainolinnea..............kp 21/34-38.........yk 15........ya 9/11...........1.
Miukula.................kp 21/42..............yk 2.........ya 10/12............2.
Mylvinen(24)............kp 21/29..............yk 3.............................1.
Slallu.....................kp 20/28-41........yk 2............. ya 9/12......... 1.
Lemontree-86...........kp 20/29-34...............yk5........ya 7/12......... 1.

angelblue................kp 19/30-32(C)...........yk5.................1. yhteinen
pink dream.............kp 19/30-32...............yk 2.......ya 8/12..........1.
kääkkis82(30)...........kp 18/??..................yk 1...........ya 10/12.......4.
Sanna-M(27)............kp 18/28-29.............yk 1...........ya 11/12.......3.
Ambrosia85(27)...... kp 15/28-31(CT) ........yk23.....ya 10/10..........1.
miss_piggy (31v).... kp 14/29....................yk 7.........ya 03/12........ 1.
*minmaria...............kp 14/36..............yk2.......ya 8/12......... 1.
ViiruP....................kp 12/25-28......... yk 3........ya 09/12......... 2.
AnnuLiisa..............kp 12/25-28........yk 5............. ya 8/12......... 1.

Amiraali(26)...............kp 8/28-32..........yk3........ya 9/12............1.
Luna85(27).................kp 8/29-38..........yk 9............ 2/12 ........... 1.
Annatto..................kp 8/48................ yk2..............ya9/12......1.
Niiskulineiti86(25)........ kp 4/27.....................yk 3..................
Sunflower11....... kp 4/24-28.........yk25.........ya 12/10.........3.
Bambini................kp 4/30..........yk 4....... ya 7-8/12........ 2.
SuAnn(30)................kp 4/30..................yk2....... ya 6/12......... 1.
Tintti83................kp 3/32-36..............yk5.......ya 7/12.........3.

Taike80(32).............kp??/??.................yk 10..........ya2/12............2.




Day Past Ovulation:
Epa_88.............DPO 10/11
jeennaa............DPO 8



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
Stacey_84 (kevät 2013)
eleonoora86
avantasia
Villihiiri



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
Dyes
viisikko <3
eufemia
mavli
Viljonkka




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Pintsu (yk4)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
Bambini & SuAnn

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56 niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiivset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.





+++++ PLUSSARIKASTA MARRASKUUTA +++++



Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Heippa, liittyisin mielelläni mukaan.. Olen 27v. ja mieheni samanikäinen, meillä ennestään kaksi poikaa 12/07 ja 1/10 ja nyt kolmatta yritetään. Meillä ei ole ollut käytössä mitään "ehkäisyä" ollaan ennen tätä käytetty vain keskeytettyä yhdyntää ja se on toiminut hyvin. Eli on jännittävää odottaa kuinka kauan kestää ennen kuin tärppää. Hiukan tietoja: Kp 18/28-29 yk 1 ya 11/12

Hiukan myöhässä luulen aloittaneeni tuon pupuilun ovista miettien, kun kiertokin on niin heitellyt 27-29 välillä niin en oikein osaa laskea että minkä mukaan sitä ovulaatiota oikein pitää laskea.. : / Miten se menee jos kierto heittelee niin minkä mukaan se ovulaatio lasketaan?
 
  • Tykkää
Reactions: pink dream
Hyvää huomenta!

Hyvin onnistui SuAnn

Mä nyt varmaan koko ajan niin oma napailen et ihan hävettää :whistle: :ashamed:
Dpo10 tai 11 Aamulla tehty uusi haamulainen, ehkä ihan pikkusen tummempi kun eilinen...Huomenna tai ylihuomenna siis uusi testi vielä. Olot on kyllä niin samanlaiset kun esikoisesta, että kumma jos sitä ei kantavia olla!

Mites muut "loppupään" kiertolaiset? Meinaako joku testailla :popcorn:

Epa
 
Hyvältä näyttää päivitys SuAnn :)

Tervetuloa mukaan Sanna-M

Epa-88: varovaiset onnittelut, toivottavasti haamut vahvistuu. =) Mulla on nyt omien laskujen mukaan menossa dpo 8 tai 10. Tosi vaikee sanoo tarkkaan koska ovis tuli. Kyllä mulla jo kp10 näytti tasa vahvaa viivaa ja 11 oli sit jo vahvempi. Kuitenkin kp 13 oli myös tasavahva viiva ja limailu jatkui ihan tonne kp 16 saakka. Mut toisaalt kovimmat oviskivut oli tuolloin kp 11 ja 12 Eli muutaman päivä sisään vois testata jos nyt laskee ton kp 11 mukaan. Menipäs nyt sekavaksi. :LOL:

Toisaalta pupuilu jäi kyl melko vähiin, et menkkoi tässä venaillaan. Niidenkin pitäs kyl sitten alkaa joskus sunnuntain tienoilla, jos nyt en ole ihmeenkaupal plussannut tai sitten jos tikutuksest ja kivuist huolimat ovis ei olis tullutkaan. Sekään kun ei ole ihan varmaa tällä historialla. (takana lapsettomuushoitoja ennen ekaa lasta)
No itselle on jo suuri ilo, jos menkat alkaa ajallaan, niin pääsee sitten ensi kierrost paremmin yrittää. Ja sit ainakin tietäis et oma kroppa toimii edes jotenkin.
Tänään kuitenkin laitoin halpatestille tilausta, et varmaan torstaina pääsee testaamaan ihan vaan varmuudeksi. en kyl tiiä näkyykö sillon viel, mut periaattees pitäs kun silloin on jo kuitenkin dpo 10 tai 12.

No mutta pitkää pinnaa kaikille oviksen bongaajille ja piinailijoille! Saas nähdä kuinka moni vielä siirtyy plussanneisiin ennen kuin vuosi vaihtuu.

Miukula kp 21 ja dpo 8-10 (nyt ainakin kierto jää näillä näkymin alle tuon 42)
 
Hirveä ahdistus. Miksi minä edes luen noita lapsettomuusblogeja :( Eihän me olla miehen kanssa yritetty moneen verrattuna yhtään, kun tämä on nyt vasta toinen yrityskuukausi, mutta... pelottaa, että entä jos mekin?

Niin moni teistä kamppailee lapsettomuuden kanssa ja arvailee, mikä voisi olla syynä, ettei lapsi vaan saa alkuaan. Itsellä on myös loppukierto (kp 27/28) menossa ja pelkään todella paljon sitä, ettei yritys tuottanut tulosta tässä kierrossa. Pelottaa, että entä jos me kohtaamme saman kohtalon ja lasta ei vain tule?

Itsellä on ollut niin erikoiset oireet oviksen jälkeen ja tunnen oman kehoni toiminnot melko hyvin sanoakseni, ettei kaikki ole nyt normaalisti. En minä näitä oireita ja kipuja kuvittele, ne on ihan aitoja ja oikeita ja täysin poikkeuksellisia aiempaan nähden! Jos nyt menkat alkaakin, niin en tiedä mitä pitäisi ajatella.

Haluaisin vain käpertyä miehen viereen pakoon pahaa maailmaa. Mutta se on monen sadan kilometrin päässä minusta töidensä takia ja nähdään vasta ylihuomenna. Kuinka paljon minä sitä miestä nyt tarvitsisin... :( Huoh.
 
ralliruutu: Meillä meni ensimmäisen lapsen kanssa yk 4 ennen kuin plussasin ja toisen kanssa 3 yk ennen plussaa.. Ajattelin aivan samalla tavalla että apua jos meille ei lasta tulekkaan kun joka kuukausi vain menkat alkoi..Mutta lopulta olin raskaana ensimmäisestä sen 4kk jälkeen ja se oli maailman ihanin tunne!! Toivotaan että teille se plussa tulee pian <3 Paljon lämpöisiä halauksia ja tsemppiä :heart:
 
Kiitos tsemppauksesta Sanna-M :hug:

Jotenkin sitä vain aina pelkää pahinta, että meille ei lasta suoda. Pitäisi varmaan olla ihan nettipimennossa, ettei tarvitsisi pelätä asioita etukäteen...

Itsellä on ollut nyt sellaisia oireita, mitkä voisi viitata raskauteen. Eilen sitten ajattelin huolettomassa mielentilassa kokeilla kaappiin jääneellä Pregcheckin testitikulla, näyttäisikö se mitään, että saisin näille tuntemuksille syyn ja negatiivistahan se näytti heti. Ja olo oli sen jälkeen vähemmän huoleton :( Tein sen kyllä illalla ja aika lyhytaikaisen pidättelyn seurauksena, ja vaikka etukäteen ajattelin, ettei se välttämättä näytä oikeaa tulosta, nega masensi minut täysin. Sitten kun tulee koko ajan ihan ihmeellisiä toispuoleisia alavatsakipuja ja jykytyksiä ja muita outoja tuntemuksia, niin ei tiedä mihin tässä uskoisi. Jos menkat alkaa, niin miten sitä voi enää luottaa omaan kehoonsa mitenkään enää seuraavissa kierroissa?

Miksi toiset saa lapsia vahingossa ehkäisystä huolimatta ja miksi toisten täytyy tekemällä tehdä niitä?
 
Sunflower11
Ralliruutu: Ehkei kannata vielä tuossa vaiheessa stressata :)
Suurinosa kuitenkin raskautuu vuoden sisään yrityksen aloituksesta.

Minä olen raskautunut ehkäisystä huolimatta, yhdestä ainoasta ehkäisyttömästä kerrasta ja nyt kolmatta ollaan yritetty se 2v. Elämä on joskus ihmeellistä.
 
SunFlower11 on ihan oikeessa. Ei vielä kannata stressata.. Nyt vaan ajattelet että kyllä mekin pian se vauva saadaan =)

Onko teillä sellaisesta kokemusta että kauan on mennyt raskautumiseen asti kun ehkäisynä on tuo keskeytetty yhdyntä? :confused:Kiitos vastauksista jos joillain kokemuksia..!!
 
Stressaamisesta olette ihan oikeassa, mutta stressamatta oleminen on kyllä helpommin sanottu kuin tehty : /

Tiedän, että me ollaan ihan yrittämisen alussa, mutta tuntuu että niin monella täällä foorumilla on ongelmia raskautumisen kanssa. Niin pelottaa, että jos meilläkin. Mistäs sitä koskaan tietää etukäteen? Toisaalta voi miettiä, miksi sitten stressatakaan sitä etukäteen...

Jotenkin sitä on vaan aina kuvitellut, että lapsia vaan alkaa tulemaan kun ehkäisy jätetään pois. Lapsellinen ajatus, mutta niin olen aina kuvitellut, koska se on lähipiirissä ollut aina niin helppoa. Ja nytkin toivoin, että kun aloitettiin yritys syksyllä, jouluna saatettaisiin jo tietää onko yritys tuottanut tulosta... mutta huonolta näyttää ja se saa ajattelemaan, että entä jos tätä jatkuu pidempääkin? Pari kuukautta yritystä tuntuu nälkävuodelta ja itse helposti lähden aina spekuloimaan, missä vika ja syyttelen itseäni :attn:
 
Tervetuloa mukaan hopestar & sanna-m !!!!

Su-Ann KIITOS kun ryhdyit päivittelemään!!!

KP 19. Maha turvonnu ku potkupallo ja naama kirjava näppylöistä ja superhyerpampuloista.
Mielialat heittää ihmehäränpyllyy tyyliin itkettää-naurattaa...

Mä olen tosi innoissani siskon raskaudesta (plussas viime lauantaina) ja elän sitä kai niin mukana, että tunnen jokaisen sen kertoman/kokeman oireen. Me ollaan nyt viikko keskenämme, kun miehet on työmatkoilla.
Huomenna hemmottelupäivä; hierontaa, jalkahoitoa ja kampaajat :). Sisko vaan siirtyy paikasta toiseen muovipussi mukanaan ja kaikki ylimääräset hajut saa sen yökkäämään. Mä tietysti voin pahoin myötätunnosta, vaikka kieltämättä mulla on nyt viikon ajan ollut töks töks kahvinjuonti...
Mä palelen taas, sisko pyyhkii hikee ja on naama kalpeena. Surku kun sisko on niin pahoinvoiva! Ollaan leikitty ajatuksella josko masussa olisi kaksi matkustajaa...ensi viikolla hänellä uä (IVF vauva). Josko yrittäis keskittyä kirjaan, vaikka mielessä on kokoajan vaavi...

TSEMPPII KAIKILLE!!!!
 
Viimeksi muokattu:
pink dream ootko lueskellu Luomupimun kirjotuksia? Aika kattava paketti ovislimoista :) Ite oon noita pohtinu viime päivinä kans paljon ku ovismaisia vihlomisia ollu parina edellisenä viikonloppuna mut kunnon ovislimoista ei tietookaan :eek:

Tsemppiä kaikille kanssakuumeilijoille, eikä anneta me aloittelijat peloille valtaa heti kättelyssä ku toiset porskuttaa pitkästä yrityksestä huolimatta:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huhhuh. Mahassa menkkamaisesti juilii mutta eip oo vielä mitään näkynyt. Tosiaan yhden negan oon testannut ja on sellanen fiilis et ei vielä. Mut täähän olikin vasta eka virallinen yrityskierto;)

Mut yhdessä vaiheessa olin ihan varma jo että olen raskaana silittelin illalla sängyssä mahaani ja kuvittelin että siellä joku pikku papu on :D
Kaikenlaista se mielikuvitus saa aikaan, mutta haaveita pitää olla aina ja unelmii!! :)

Huomiseksi odotan tätiä, jos ei merkkiäkään näy niin oottelen vielä pari päivää koska olen ollut sairaana, joskus silloin saattaa menkat siirtyä vähän.. :)
 
Stacy: mä en enää muista miten se aikoinaan nousi. Muistan kuitenkin, että vaikka kp:t oli jo "yli normaalin", niin kotona en saanu testiin plussaa. Kävin tk:een viemässä pissatestin, joka oli plussa 1-2 vrk siitä kun viimeisimmän kerran kotona testasin. Sitten kun se nousi silleen että plussatesti tuli, niin lähti nousuun kyllä tasaisesti, alku vaan oli "takkuinen" Ensimmäisestä raskaudesta ei enää muistikuvia, kun siitä on jo niin kauan aikaa.

Tervetuloa uusille! :wave:

SuAnn, hyvin vedetty. Jatka samaa rataa - mä koitan huolehtia kans, luulen että olet aina mua nopeampi silti (mulla kun menee nämä surffailut pitkälti iltaan aina).

ralliruutu: aina jokainen toivoo että raskautuisi suht pian ja aika usein ihmiset ajatteleekin, että ehkäisy pois ja niksnaks, haikara tulee pian. Mutta eihän se todellisuus ole useinkaan se, että asiat sujuu kuten oppikirjassa. Mä olen siitä toisaalta hyvä esimerkki: aikoinaan raskauduin silloiselle "treffailukaverille" pillereistä huolimatta, miehen kanssa meidän esikkoa työstettiin n. vuosi ennen kuin poika ilmoitti tulostaan ja nyt, kun halutaan vielä toista yhteistä, on just pyörähtänyt käyntiin yk4. Että ei ne mene asiat aina vaan niinku toivoo. Mä oon ottanu itse sen asenteen, että en mä jaksa vielä miettiä, että entäs jos tämä ns. projekti venyykin toivottua pidempään.. mitä sitten, lähdetäänkö hoitoihin vaiko ei.. totesin, että turhaan mietin. Aika näyttää. Nyt vaan työstetään parhaamme mukaan :D

Nyt tuntuu joka pinossa olevan ihmisillä finniongelma. Sama täällä, mä kirosin isännälle että aina mun naamasta näkee, milloin täti on tulossa kylään, kun suun- ja nenänseutu kukkii (sehän on sitä hormoninäppyaluetta juurikin).. ahdistavaa. Noh, mies kyseli että kelpaisko joulupukilta lahjakortti kosmetologille. Jep, kelpais. Mulle riittäis ihan tehoputsaus. Sekin olis niin luksusta!

Jaahas, nyt unta kuulaa. Eilen oli firman pikkujoulut ja aamulla piti mennä töihin, jäi yöunet vähän liian vähiin. Onneksi sentään ei menny bileilyn puolelle, vaan tyydyin ihan sivistyneesti kolmeen neljään siideriin koko illan aikana. Siinäkin oli tarpeeksi, tiesi ottaneensa jotain.. amatööri, mutta tyytyväinen siihen :)
 
Teretulemas uusille, kiva saada uusia tuuliin kehiin ja lisää jännäiltävää!!!:wave:

PINK DREAM; me ollaan samoilla kp:llä ja kun luen sun kirjoituksia, tuntuu jotenkin tyhjälle, kun mulla ei ole ovistikku vilautellu haamun jälkeen mitään ja nyt vaihtui just KP 20. Muutenkin on oireeton olo, mitä nyt limailua ollu runsaanlaisesti ja pupuiluhalut on aika maksimissaan...tikutan vielä huomenna ja sitten annan tämän kierron osalta olla. Jotenkin mä aloin epäillä noit ovistikkujakin (Testitalon Viola) et onks niissä jotain mätää, kun ne tuntuu musta jotenki vaikeesti luettavilta ja epäselkeiltä...noh, ehkä vika on lukijassa ja ettei ole mitään luettavaa.

Mä oon tavallaan aika toiveikas, että jotain jossain vaiheessa tapahtuu (ellei tällä kierrolla niin ens...tai sitten...) kun viime kierrolla jo raskauduin. Jospa se luonto nyt haluaa tasaannuttaa ja antaa odotuttaa...katsellaan.

Piinailua tässä seuraavat kaksi viikkoa mutta näillä mennään....
 
minäkin hyppään tänne...
vähän tietoja: pillerit jätin pois huhtikuussa, keskeytettyä yhdyntää harrastimme kesän ja varsinainen yritys aloitettiin elokuussa.

listalle: 26 -- kp2/24-28--yk 4--ya 8/12-- 1. lapsi

ralliruutu minäkin välillä mietin pelonsekaisin tuntein, että mitä jos se ei tosiaan onnistukaan ja joku onkin vialla. mutta kun se miettiminen ja pelkääminen ei auta yhtään, ennemminkin vaan pahentaa asiaa se stressi. mutta niin minäkin jotenkin kuvittelin tämän olevan paljon helpompaa ja nopeampaa. kaveripiirissä on useita, jotka tuntuvat raskautuvan jo siitä, kun pesevät alkkarinsa samassa pesukoneessa. :LOL:

tässä pinossa on käyty mielenkiintoisia keskusteluja. lueskelin vähän matkaa taaksepäin ja harrastaminen ja liikunta kiinnostaa aiheena minuakin kovasti. minulla on kaksi koiraa, hevonen ja kuntosalilla käyn. aloitin kuntosalilla käynnin vasta ja siihen aloituspakettiin kuului kuntosaliohjelma, niin mietin, että jos sen pyytäis tekemään sillä silmällä, että jos tässä raskautuu jossain vaiheessa.

miten te, joilla on jo lapsia, ehditte harrastaa? liittyen vähän aikaisempaan mymmeli-keskusteluun :D minä olen jutellut mieheni kanssa paljon raskausajasta ja vauva-ajasta. olen sellainen, jonka on pakko päästä omiinkin menoihin ja harrastuksiin, sekoaisin varmaan, jos en pääsisi mihinkään ilman vauvaa. tai jos mies vain kulkisi ja vähät välittäisi perheen asioista. näitä on lähipiirissäni useita ja olenkin kysynyt suoraan, kuinka he jaksavat yksin pyörittää koko hommaa. tiedän, että ajatus saattaa muuttua, mutta nyt tuntuu tältä. en kyllä halua edes muuttua vain kotiäidiksi, ja pysyä äidin roolissa aina vaan, olin sitten aikuisten pikkujouluissa tai lasten muskarissa.

aiemmin oli keskustelua myös siitä, miten monenlaisia tunteita mahdollinen raskautuminen ja äidiksi tuleminen aiheuttavat. itselläkin monia tunteita ilmassa. kovasti täällä vauvaa toivotaan. nyt hoidan miestäni, koiriani ja hevostani suurella hellyydellä:heart:
 
Täällä kp 19/27-29 menossa ja pupuilut taitaa olla myöhässä oviksen suhteen, mutta toisaalta eilen vielä tuli limoja joka on ovikseen viittaavaa.. Tiedä nyt sitten. 2 peräkkäisenä iltana nyt pupuiltu. Toivotaan parasta. :D

Liikkumisesta kun on lapsia..Onhan se mulla vähentynyt mutta eilenkin illalla kun mies tuli töistä lähdin lenkille ja se vasta olikin ihanaa. Sai olla pikku hetken itsekseen. Salilla olen aina välillä käynyt, kun vain saisi itsestä voimaa lähteä aina sinne salille. Mutta kun esim, vauva oli pieni mä kävin aina vaunulenkillä. Vauva sai nukkua raikkaassa ilmassa ja mä sain hyvän mielen kun liikuin. =)
 
Torstai 22.11.2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:


Nompparelli(28) .....kp 49/42 .........yk9....... ya 11/11......... 1.
AquaRose..............kp 43/27-?............yk 1........ya 10/12...........1.
marianna87............kp 42/35-60............ yk1 .......ya 10/12.... 1.

Lintsa................... kp 34/30?....................yk 1........ya 11/12......2.
-PikkuMyy- ............kp 33/36............... yk 9 ......ya 1/12....... 1.

ralliruutu................kp 29/28.................yk 2......ya 10/12........1.
hopestar..............kp 28/28-30.........yk 10.......ya 2/12.......1. yhteinen
jeennaa.................. kp 27/30................ yk 3 ............ ya 8/12......?
Slartibart(25)...........kp 26/28-30 (C)........... yk3..........ya3/12....... 1
Markke.................. kp 24/30............yk5...........ya 6/12..........2.
Ainolinnea..............kp 23/34-38.........yk 15........ya 9/11...........1.
Miukula.................kp 23/42..............yk 2.........ya 10/12............2.
Mylvinen(24)............kp 23/29..............yk 3.............................1.
Slallu.....................kp 22/28-41........yk 2............. ya 9/12......... 1.
Lemontree-86...........kp 22/29-34...............yk5........ya 7/12......... 1.
angelblue................kp 21/30-32(C)...........yk5.................1. yhteinen
pink dream.............kp 21/30-32...............yk 2.......ya 8/12..........1.
kääkkis82(30)...........kp 21/??..................yk 1...........ya 10/12.......4.
Sanna-M(27)............kp 20/27-29.............yk 1...........ya 11/12.......3.

Ambrosia85(27)...... kp 17/28-31(CT) ........yk23.....ya 10/10..........1.
miss_piggy (31v).... kp 16/29....................yk 7.........ya 03/12........ 1.
*minmaria...............kp 16/36..............yk2.......ya 8/12......... 1.
ViiruP....................kp 14/25-28......... yk 3........ya 09/12......... 2.
AnnuLiisa..............kp 14/25-28........yk 5............. ya 8/12......... 1.
Amiraali(26)...............kp 10/28-32..........yk3........ya 9/12............1.
Luna85(27).................kp 10/29-38..........yk 9............ 2/12 ........... 1.
Annatto..................kp 10/48................ yk2..............ya9/12......1.

Niiskulineiti86(25)........ kp 6/27.....................yk 3..................
Sunflower11....... kp 6/24-28.........yk25.........ya 12/10.........3.
Bambini................kp 6/30..........yk 4....... ya 7-8/12........ 2.
SuAnn(30)................kp 6/30..................yk2....... ya 6/12......... 1.
Tintti83................kp 5/32-36..............yk5.......ya 7/12.........3.
pinkkihevonen(26)....kp 3/24.................yk4.......ya 8/12.........1.
jadeka...................kp 1/28............yk 2......ya 11/12........1.

Taike80(32).............kp??/??.................yk 10..........ya2/12............2.




Day Past Ovulation:
Epa_88.............DPO 12/13
jeennaa............DPO 10



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
Stacey_84 (kevät 2013)
eleonoora86
avantasia
Villihiiri



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
Dyes
viisikko <3
eufemia
mavli
Viljonkka




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Pintsu (yk4), Epa_88





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
Bambini & SuAnn

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56 niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiivset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.





+++++ PLUSSARIKASTA MARRASKUUTA +++++



Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä