Hakutulokset

  1. M

    Terveiset Pegasos Worldistä!

    Elikkäs Turkissa Siden kupeessa, Nazarin matkalla oltiin huhtikuun lopussa. Tykättiin kovasti, hieno hotelli, siisti paikka, mahtava allasalue ja ruuat oli hyvät. Ainoa miinus oli kylmä allasvesi, mut niinpä tuo tuntuu olevan joka paikassa välimerellä keväällä. Voin kertoo lisää jos joku...
  2. M

    Vähähiilarisen ruokavalion ansiosta psoriasis katosi!

    Elikkäs olen nyt noin kuukauden ajan ollut melko tarkasti vähähiilarisella ruokavaliolla ja noudattanut parhaani mukaan Antti Heikkilän ravinto-oppeja. Käytännössä se tarkoittaa sitä kohdallani, että olen jättänyt sokerit, viljat (ehkä kerran viikossa pala ruisleipää) makaroonit, jauhot...
  3. M

    Terveiset Bulgarian Sinemoretsista!

    Olimme siellä juuri kesäkuun alussa, finnmatkojen blue villagessa, Bella Vista Beach Club-hotellissa. Paikka aivan mahtava, all inclusive hotelli! Hinta-laatusuhde mainio, 2400e 4 hengen perhe! Hotelli aivan meren rannassa, ihanan kirkas vesi, hiekkaranta. Huone oli perhehuone; tosi siisti...
  4. M

    Hitto kun tulee haikee olo kun bb loppuu, ihan kuin nuo olis jotain

    kavereita nuo tyypit tuolla talossa :xmas: Joo, mulla ei oo elämää B)
  5. M

    Terveiset Teneriffalta!!!

    Oltiin siis Teneriffalla (vko 10) koko perhe, lapset 1v4kk ja 4,5v. Reissu sujui aivan loistavasti ja paikka oli ihana, tykättiin paljon enemmän Teneriffasta kuin Gran Canariasta (Puerto Ricosta) jossa käytiin pari vuotta sitten. Tosin nyt hotellimme oli tosi pienessä kylässä, joka ei ollut...
  6. M

    Kuka olikaan se palstalainen joka kuoli saatuaan epilepsia-kohtauksen...

    tai siis kun löi päänsä kohtauksessa tjsp. :ashamed:
  7. M

    Hei, mikä ois hyvä puhelinoperaattori???

    Nyt paloi lopullisesti hermot elisaan, sieltä sataa mulle 100e laskuja nyt näköjään ihan jatkuvaan, kun tähän asti ollu laskut aina sen 20-30e. Eli suljen tuo elisan, niin mikäs kannattaisi ottaa tilalle? Saisi olla hyvät kentät joka paikassa ja halpa ja sit mieluiten vielä semmoinen jonne...
  8. M

    Maitoallergikkojen äidit!!!!!

    Olen nyt kokeillut tytölleni (1v3kk) 5pv täysin maidotonta ruokavaliota. Miten nopeasti voisi odottaa "oireiden" katoamista, mikäli kyse oikeasti olisi maitoallergiasta. Oireina meillä tähän asti koko lapsen iän kestänyt löysä maha (saattaa tulla löysä kakka keskellä yötäkin), kakkii 2-3krt...
  9. M

    Te karppaajat, muutama kyssäri....

    Minua kiinnostaisi kovasti kokeilla tuota hiilaritonta ruokavaliota, mutta siinä on muutama mutta.... Älkää sanoko et kato ne karppajien sivut, olen katellukkin joskus. Kertokaa/kommentoikaa muutamaan asiaan... 1. Eli, mulle on tuo leipä niin kauhean tärkeää, ruispaloja mussutan 4-8 kpl...
  10. M

    Apua, millä korvaan maitoallergisen ruuasta ruokakerman?

    Aion siis kokeilla meidän tytölle 2 vkoa maidotonta ruokavaliota (yöt itkuisia ja kakka aina ripulilla) ja jos kauramaidolla korvaan juontimaidon, niin mitä laitan sit ruokiin, joihin olen tähän asti laittanut ruokakermaa?
  11. M

    Maitoallergisten äidit, lukisitteko ja kertoisitteko mielipiteenne????

    Eli tyttöni on nyt 1v ja koko ajan syntymästään lähtien iho ollut hiukan kuivakka. Nyt kuitenkin on jo puolen vuoden ajan tullut sääriin ja käsivarsiin semmoisia kuivia läikkiä joihin tulee pientä rusehtavaa rupea jos niitä ei rasvaa joka päivä. Kuitenkaan tuo rasvaus ei kokonaan pidä kuivia...
  12. M

    Oisko täällä ketään kellä potager-tyyppistä kasvimaata?

    Nyt tällä kertaa hurahdin siihen, millään malttaisi että pääsis laittamaan niitä. Pitäisi vaan tehdä ne laatikot ja niissä iso homma :o Ideoita kaipaan jos jollain olis :wave:
  13. M

    Tänne pitäisi saada uusi alue; piha ja puutarha tms.

    Uskoisin et riittäisi sinne keskusteluja ainakin näin keväisin/kesäisin. =)
  14. M

    Minkä painoiselle voi laittaa burana 125mg supon?

    Löytyi suppoja mut ei pakkausta :(
  15. M

    Kukaan tilannu koskaan kasveja Viherpeukalot-nettikaupasta?

    Jos on niin mitä kokemuksia, oliko hyvät taimet? Tulivatko sovitussa ajassa jne. www.viherpeukalot.fi
  16. M

    Viherpeukalot

    Miten helposti paleltuu esim. omenapuut jos ne nyt istuttaisi niin jos sit tuleekin hallaöitä vielä. Tekisi niin mieli jo istuttaa kaikkea :whistle:
  17. M

    Voi itkujen itku, ei taida Madeleine enää äitiään nähdä

    Minne lie pikku tyttö viety ja mikä lie hänen kohtalonsa :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  18. M

    Mitä olikaan nimeltään ne kuvat joita piti kattoo silleen

    tavallaan kuvan taakse, ja sit siitä kuvasta "nousi" 3 ulotteisia juttuja. Haluaisin niitä katella mut en muista mitä ne oli nimeltään... Kiitti jos joku muistaa =)
  19. M

    Mitä olikaan nimeltään ne kuvat joita piti kattoo silleen

    tavallaan kuvan taakse, ja sit siitä kuvasta "nousi" 3 ulotteisia juttuja. Haluaisin niitä katella mut en muista mitä ne oli nimeltään... Kiitti jos joku muistaa =)
  20. M

    Taas kysyn, onko siitä siepatusta tytöstä kuulunut?????

    Liekö löytynyt siis :/

Yhteistyössä