Hei, mikä ois hyvä puhelinoperaattori???

Nyt paloi lopullisesti hermot elisaan, sieltä sataa mulle 100e laskuja nyt näköjään ihan jatkuvaan, kun tähän asti ollu laskut aina sen 20-30e.
Eli suljen tuo elisan, niin mikäs kannattaisi ottaa tilalle?
Saisi olla hyvät kentät joka paikassa ja halpa ja sit mieluiten vielä semmoinen jonne pääsee asiakaspalveluunkin ilman et jonottaa tunnin!
Kiitos jos joku viittii vastata. Jos muistatte hintoja niin kertokaa niitäkin!
 
kokeile
saunalahtea... on samassa verkossa elisan kanssa. nopeasti pääsee asiakaspalveluu yleensä... tosin ei ole pitkäaikainen kokemus... vaihdoin samasta syystä itse elisasta saunalahteen...
 
Meillä Elisan eli Kolumbuksen liittymiä useampikin ja ei oo isot kulut. Liittymät on mallia K1 ja lisänä euron sunnuntait ja kaveripiirit, joissa puhuu ja tekstaa puoleenhintaan. Yksi liittymä on ollut jo pari vuotta ja siinä puheaikaa 170 euroa, vielä ei oo tullu laskuja kun perusmaksuista. Mun puhelinkulut noin 20 euroo kk ja miehella 10 euroo 3 kk.
 
Meillä on nyt tele finland eikä ole ollut valittamista. Aiemmin oli saunalahti, eikä siitäkään mitään huonoa sanottavaa. Vaihtoivat vaan elisan verkkoon eikä sen jälkeen miehen töissä kuulunut puhelin enää (ei muillakaan), eli siitä syystä aikanaan vaihdettiin.
 

Yhteistyössä