Te karppaajat, muutama kyssäri....

Minua kiinnostaisi kovasti kokeilla tuota hiilaritonta ruokavaliota, mutta siinä on muutama mutta....
Älkää sanoko et kato ne karppajien sivut, olen katellukkin joskus.
Kertokaa/kommentoikaa muutamaan asiaan...

1. Eli, mulle on tuo leipä niin kauhean tärkeää, ruispaloja mussutan 4-8 kpl päivässä. Paljonko voisi ruisleipää syödä päivässä jos sitä karppausta kokeilisi?
2. Huomaako kehossa muutoksia jos karppausta kokeilisi 2 vkoa? Tarkoitan lähinnä turvotuksen poistumista ja vireystilan nousua?
3. Mitä muuta voisi syödä aamupalalla kuin pekonia, kananmunia, kinkkua, juustoa? En vaan keksi vaihtoehtoja....
4. Mitä muuta voisi syödä lämpimällä ruualla, kuin kala, kana, liha + kasvikset? Tuntuu aika ykstoikkoiselta... Kaikki laatikot, keitot yms. tuntuu jäävän pois...


Kauheesti kiinnostaisi, mut leipä ja pasta on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvää....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Minua kiinnostaisi kovasti kokeilla tuota hiilaritonta ruokavaliota, mutta siinä on muutama mutta....
Älkää sanoko et kato ne karppajien sivut, olen katellukkin joskus.
Kertokaa/kommentoikaa muutamaan asiaan...

1. Eli, mulle on tuo leipä niin kauhean tärkeää, ruispaloja mussutan 4-8 kpl päivässä. Paljonko voisi ruisleipää syödä päivässä jos sitä karppausta kokeilisi?
2. Huomaako kehossa muutoksia jos karppausta kokeilisi 2 vkoa? Tarkoitan lähinnä turvotuksen poistumista ja vireystilan nousua?
3. Mitä muuta voisi syödä aamupalalla kuin pekonia, kananmunia, kinkkua, juustoa? En vaan keksi vaihtoehtoja....
4. Mitä muuta voisi syödä lämpimällä ruualla, kuin kala, kana, liha + kasvikset? Tuntuu aika ykstoikkoiselta... Kaikki laatikot, keitot yms. tuntuu jäävän pois...


Kauheesti kiinnostaisi, mut leipä ja pasta on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvää....
Vastaan nyt, vaikka en nyt vähähiilarista noudatakaan.

1. Ite söin 1-2 viipaletta oikeeta ruisleipää päivässä. Siis sellaista jossa ei vehnäjauhoja ole ollenkaan.
2. En ole ikinä voinut niin hyvin kuin vähähiilarisella ruokavaliolla. Vuosia vaivannut hiiva katosi täysin ja pysyi poissa vielä monta kuukautta sen jälkeenkin, kun aloin taas hiilareita syömään.
3. Mehukeittoja, rahkaa, turkkilaista jogurttia, marjoja, kasviksia,,,
4. Tähän ei kai paljoa ole vaihtoehtoja.

 
hmmmm
1. Eli, mulle on tuo leipä niin kauhean tärkeää, ruispaloja mussutan 4-8 kpl päivässä. Paljonko voisi ruisleipää syödä päivässä jos sitä karppausta kokeilisi?

puolikas ruispala, päälle oikeaa voita ja paksu siivu luomujuustoa ja kananmunaa keitettynä tai paistettuna, mut älä lisää suolaa.

2. Huomaako kehossa muutoksia jos karppausta kokeilisi 2 vkoa? Tarkoitan lähinnä turvotuksen poistumista ja vireystilan nousua?

joo, heti huomaa, kunhan lasket et hiilarimäärä ei ylitä 100g / vrk yhtenäkään päivänä


3. Mitä muuta voisi syödä aamupalalla kuin pekonia, kananmunia, kinkkua, juustoa? En vaan keksi vaihtoehtoja....

rahkaa, johon laitat kuohukermaa tai turkkilaista jogurttia

4. Mitä muuta voisi syödä lämpimällä ruualla, kuin kala, kana, liha + kasvikset? Tuntuu aika ykstoikkoiselta... Kaikki laatikot, keitot yms. tuntuu jäävän pois...

keitoista tulee oikein hyviä ilman perunaa. kaali- jauhelihakeitto on tösi hyvää, kujn kypsyttää kauan ja paranee lämmitettynä

kookoskermassa keitetty kukkakaali on mahdottoman hyvää - eihän sitä kukaan usko... mutta on se! keitinliemen voi käyttää muun ruoan kastikkeena. suurustamiseen mantelijauhoa

tummaa luomukaakaojauhetta ja kuohukermaa sekaisin, nokare hunajaa sekaan, jos tekee mieli suklaata...
 
vierailija
Kukkakaalimuusi on kyllä hyvää voin kanssa, mut kunnyt on peruna-aika, trvitsen sellaisen resptin, missä ainoa hiilari on peruna. Lisäksi on mantelijauhoa ym, mut perunapaitos, onko ohjetta? Mustaherukkaa ja mansikka kaveriksi. Ei mitään jauhoja tarvi eikä kohotusaineita.
 

Yhteistyössä