Hakutulokset

  1. F

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Pitääkö se hakea jostain eri paikasta sit?? Ihan siitä normaali hakupaikasta mulla ainakaan ei löydä. Mut mä en ole tekniikan ihmelapsi, joten voi olla et haen ihan väärästä kohdasta... ;)
  2. F

    Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

    Mä en ekan kanssa käynyt sokerirasitustestiä, tuskin siis nytkään, jos ei kummempaa käy. Mäkin välillä mietin et mihin sitä taas itsensä laittoi... Esikoinen ei nukkunut ekaa vuotta ja nyt kamppaillaan taas syömisen kanssa, lisäksi kärsii ketoasidoosista, ja pari sairaalareissua on jo...
  3. F

    Kyllä oli jotenkin ahdistavaa, kun koulussa 4. luokkalaiset tytöt näyttävät "aikuisilta"..

    Mun pointti oli että täältä ei oikein edes saa muita vaatteita, ja sitten pitää olla ulkona varovasti ettei ne glitter-ballerinat mene likaiseksi. Mun mielestä pitäis olla erilaisia vaatteita eri tilanteisiin.
  4. F

    Kyllä oli jotenkin ahdistavaa, kun koulussa 4. luokkalaiset tytöt näyttävät "aikuisilta"..

    Asun italiassa ja täällä lapset puetaan (valitettavasti) pikkuisiin "aikuisten" vaatteisiin heti kun bodeista päästään eroon... Eli jo 2v näkee leggingsit, minihameen ja jotkut glitter-ballerinat....pojalla kauluspaidat, farkut ja kaikki tietenkin jotain merkkiä, timberlandia, hogania, polo...
  5. F

    Kauniit/rumat äidit

    Kuinka moni teistä äideistä tuntee itsensä kauniiksi? Mä en ainakaan tunne... Poika 2v4kk, vauva-aikana huono nukkuja ( heräsi tunnin välein ekat 8kk) imettämisvaikeuksia jne, ei hoitoapua joten 24/7 lapsen kanssa, ainoana liikuntana vaunukävelyä ja kotona pientä jumppaa Oman jaksamisen...
  6. F

    mitä me tehtäis tänään?

    Mun jokapäiväinen ongelma...
  7. F

    vasta-isku toiselle ketjulle: IHANAA, kun ystävä toi lapsilleni vanhoja lelujaan

    Mäkin olen kyllä iloinen kun sain monta kassillista leluja pojalle, tuleepahan kierrätettyä niitä muuten olis mennyt roskiin ja kuitenkin meidän olis pitänyt ostaa sit leluja uusina... Ei mitään järkeä! MUTTA jos lahjaksi, esim synttäri, niin sit ei Mun mielestä korrektia.
  8. F

    Raskaus ja selluliitti

    mullekin tuli selluliittia suunnilleen kaulasta polviin raskausaikana, ne kyllä tasaantuu sitten synnytyksen jälkeen kun nesteet lähtee liikkeelle. Ja tuskin niitä siellä uimassa kukaan katsoo, eikö se katse yleensä siirry vatsanseudulle kun raskaana on... Näin mulla ainakin!!
  9. F

    Aamupalanne?

    Kuppi teetä, ruisleipä, tuorejuustoa ja kurkkua, kiivi ja lasi vettä
  10. F

    Pikagallup: onko vuosi sitten ostettu "uusi"

    Käyttämätön, ei uusi...
  11. F

    Ei osata päättää minne mennään syyslomalla! Mitä te teette?

    Me tullaan pojan kanssa suomeen :)
  12. F

    Kun aggressiivinen koira uhkaa, MITÄ siinä pitäisi tehdä, miten pois tilanteesta?

    Tai ehkä koira pelkäsi rattaita ja koki ne uhkaksi? Muuten kyllä kuulostaa merkilliseltä....
  13. F

    Minkä rotuinen koira teillä on/on ollut? Miksi juuri päädyittä siihen rotuun?

    Meillä on 2bokseria, miehelläni aina ollut tätä rotua, joten oli melkein itsestäänselvyys että niin meilläkin. Ihania ruttunaamoja!!! <3 ja lapsirakkaita.
  14. F

    Minkä ikäiselle oma cd-soitin?/Omaan huoneeseen.

    Meillä 2v4kk poika eikä todellakaan jaksa keskittyä kuuntelemaan satuja, kuunnelmia tms. Kun laitan lastenlauluja poika käy sammuttamassa stereon... Myöskään kirjoja ei lueta, niistä Katsotaan vain kuvat... Ajattelin että on vielä liian pieni keskittymään, muttei sit ilmeisesti. Hmm.... Sori...
  15. F

    Kylmiltään ravintolayrittäjäksi, muita???

    Lisään vielä että Asumme ulkomailla, ehkä juuri sen etelän maan-mentaliteetin takia meillä ravintola onkin... ;) tsemppiä, mitä ikinä päätättekään!!
  16. F

    Vauvan puuroista

    Aloin antamaan velliä 4kk ja kaurapuuroa joskus 5-6kk kun alkoi syömään muutakin soseita/kiinteitä.
  17. F

    Pitäis valvoa aamuun asti.

    Täällä valvottu oikeastaan koko viikko, ensin pojan oksennustaudin takia ja sitten itse pönttöä halaten. Toivottavasti ensi yönä saisi vihdoin nukuttua.
  18. F

    Sanokaa mitä sanotte, tämä hullu perhe lähtee ensi kesänä 4 viikoksi autolla kiertämään Eurooppaa!! :)

    Italiasta pääsee suht edullisesti myös lautalla kreikkaan. Sieltä sit kroatian kautta ylös?!?
  19. F

    Sanokaa mitä sanotte, tämä hullu perhe lähtee ensi kesänä 4 viikoksi autolla kiertämään Eurooppaa!! :)

    Me oltiin perheen kanssa kiertämässä eurooppaa kun olin varhaisteini. Loistava reissu oli, ja sain paljon ystäviä, joihin edelleen pidän yhteyttä. Hyvää matkaa vaan!!!! :)
  20. F

    Kylmiltään ravintolayrittäjäksi, muita???

    No, voin puhua vain omasta kokemuksesta, me otimme melkoisen riskin ostaa konkkaan mennyt ravintola keskellä ei mitään, eli ei minkään kaupungin keskustassa. Alku toki oli vaikeaa, mutta nyt ravintola pyörii hyvin. Mieheni on kokkina, itse teen paperityöt, työntekijöitä on 5kpl. Menot on...

Yhteistyössä