Hakutulokset

1. H

Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

Meille syntyi pieni poika 4.5.2013, mitat 50cm ja 3480g. Synnytys oli nopea, 3h ja risat. Poika on ihana pikku tuhisija.
  2. H

Toukokuun toukat 2013 *Helmikuussa*

Kävin lääkärineuvolassa. Kaikki oli muuten mallillaan mutta lapsivettä oli vähän runsaanlaisesti. Lääkäri kehoitti menemään sokerirasitukseen ja varaamaan neuvola-ajan jo kahden viikon päähän. Sitten katsotaan onko "mahamitta" oikealla käyrällä. Onko kenelläkään muulla ollut lapsivettä normaalia...
  3. H

Toukokuun toukat 2013 *Tammikuu*

Saatiin tänään äitiyspakkaus. On kyllä poikavoittoisia värejä vaatteissa. Meille sopii kyllä mainiosti. Näkyi olevan kestovaippojakin pari. Kuinka moni meinaa kestovaippoilla? Itsellä ei siitä ole minkäänlaisia kokemuksia. Olen vain kuullut, että niitäkin vaippoja on niin monenlaisia. Pitäisi...
  4. H

Meillä rakenneultrassa pojan painoarvio oli 426g, viikkoja tuolloin oli 21+5. Hymeli ja hissukka 23+2
  5. H

Hei! Täällä käyty tänään rakenneultrassa. Kaikki oli niin kuin pitikin, laskettuaikakin oli täsmälleen sama kuin aikaisemmin. Tarkkaan kyllä utrasivat kaikki, kaveri oli vaan niin vilkas, ettei lääkäri meinannut perässä pysyä:laugh:. Mietimme mieheni kanssa pitkään, että kysymmekö kumpi...
  6. H

Toukokuun toukat 2013 *MARRASKUU*

Huomenta! Täällä poksutaan 17+0! Nyt alkaa housut jo selvästi kiristämään.. Täällä joku kyseli epilepsiasta. Itselläni ei ole epilepsiaa mutta epilepsialääkettä joudun käyttämään säännöllisesti krooniseen kipuun. Tämän takia rakenneultra on Oys:ssa ja siellä katsotaan vauvan rakenteita...
  7. H

Toukokuun toukat 2013 *MARRASKUU*

Mekään emme ole käyneet koskaan raskausajan seuloissa. Meillä on nuorimmaisella harvinainen oireyhtymä, jonka takia hän ei ole älyllisesti toisten lasten tasolla. Lapsemme sairautta ei myöskään nähty ultrissa, kaikki oli niin kuin pitikin. Seulat eivät näytä kuin tietyt poikkeamat ja tuntuu...
  8. H

Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

Np-ultrassa on täälläkin käyty ja kaikki on niin kuin pitääkin. Kyllä oli mukava seurata vauvan liikkeitä.. kaiken huippu oli kun vauva näytti meille kieltä :laugh: Koko vastasi viikkoja; pituutta oli 6.5cm ja painoa huikeat 69g. Hymeli ja hissukka 12+4
  9. H

Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

Hei! Täällä käyty neuvolassa ja saatu ensimmäiset sydänäänet kuuluviin. Ensin ehdin jo säikähtää, ettei mitään kuulu kun hoitaja oli kuunnellut kummaltakin puolelta masua, eikä kuulunut kuin oma vahva syke. Mutta onneksi mies oli mukana ja muisti, että mulla on kohtu taaksepäin kallellaan. No...
  10. H

Toukokuun toukat 2013 *syksy*

Tervehdys kaikille! Täällä ollaan kyllä listaa päivittäin luettu. Omat kirjoittamiset ovat jääneet vähemmälle, syystä, että ei pysty kauan olemaan paikallaan kun meinaa vähän väliä oksettaa. Kauhea olo, pitää yrittää ajatella kaikkea mahdollista mutta kun kaikki hajutkin korostuvat niin...
  11. H

Olen lueskellut päivittäin listaa, sanattomaksi vie keskenmenot :hug:. Pelko on itsellänikin raskauden jatkumisesta.. mielessä on omat aikaisemmat keskenmenot. Mutta nyt on täällä tuntunut ihan hyvältä, niin hyvältä kun nyt pahoinvoinnin ja kovan väsymyksen keskellä voi tuntua. Palelua on pitkin...
  12. H

Ihanaa kuulla hyviä uutisia=). Näkikö siitä kuvasta itse mitään?
  13. H

Huh, huh, aivan mahdoton väsymys. Pitää koettaa olla liikkeessä, ettei nukahda mihin sattuu. Äsken pistin vähäksi aikaa maaten niin olin viidessä minuutissa jo ehtinyt nukahtaa kahteen kertaan:laugh: Nyt on kyllä niin tuntuvasti raskaana kun vaan voi olla. Paljon on tullut taas tänne...
  14. H

Sain ensimmäisen ajan neuvolaan 2.10. Vielä täytyy kolme viikkoa kärvistellä ennenkuin saan mielenrauhan, että onko mahassa toukovauvaa. Jos ei vaan sitä ennen tule kutsua äitiyspolille. Täällä ei ole tänään ollut oikein minkäänlaisia oireiluja.. Mies vaan sanoi, että ole onnellinen kun ei...
  15. H

Kylläpä piristi kuntosalilla käynti. Tutustuin nyt kesällä ensimmäisen kerran tuohon sali/kuntoilujuttuun ja samantien se vei jalat alta. Joogapilates on suosikkini. Mitenkähän tuo kuntoilu on sallittua alkuraskaudessa? Olen yrittänyt ottaa nyt vähän hillitymmin tunneilla... Itseä...
  16. H

Mulla on tuntunut alamahassa aika paljonkin pientä kipuilua, enemmän oikealla puolella mutta myös keskellä ja ajoittain vasemmalla puolella. Olen huomannut, että varsinkin kun olen paljon jalkeilla niin alamahassa alkaa tuntumaan. Itsekin mietin, että onkohan tämä ihan normaalia. En muista, että...
  17. H

Miwwi. Itsekin tein digi testin toissapäivänä, näyttöön tuli 2-3, eikä ne viikot mullakaan tulleet näyttöön heti vaan piti pitempään odotella. Jos sulla on ovulaatio ollut myöhemmin? Mutta selkeästihän tuo sulla näyttää edistystä. Saakohan tuonne neuvolaan miten pian aikoja? Ajattelin, että...
  18. H

Olipa räjähdysherkkä aamu. Aivan ihmeellisistä pikkuasioista tuli täältä sanomista muille perheenjäsenille. Huomasin kyllä itsekin, että en ole oikein oma itseni, taisi olla masuasukilla sormet jollakin tavalla pelissä:) Tänään piti vielä varmistaa ollaanko sitä raskaana... digitestiin tuli...
  19. H

täällä haisee myös hiki... pitäisi käydä hikikivi ostoksilla... Minäkin syön multitabs raskaus plus vitamiineja. En ole vielä oikein sisäistänyt tätä raskautta. On jo ikää sen verran, ettei odotusaikaa pidä niin itsestään selvyytenä. hymeli ja hissukka 4+4
  20. H

Täällä iloitaan hiljaa mutta täydellä sydämellä. Pientä oireilua on ollut, alamahaa nippasee ajoittain, haukottelua pitkin päivää vaikka itse väsymystä ei kuitenkaan ole..Neuvola-aikaa en ole vielä soitellut.

Yhteistyössä