Heippa taas pitkästä aikaa,
tuntuu että nää viikot vaan pyörii eteenpäin eikä ajankulua edes huomaa. Töitä tulee paiskittua kellon ympäri ja sitten ruokakauppaan ja ruokaa nassuun ja nukkuun ja taas töihin. Eli onneksi kohta on joulu ja pidän siinä ne kaikki välipäivätkin kyllä hyvällä omalla tunnolla extralomaa
Se tulee ihan tarpeeseen.
Maanantaina oli eka tapaaminen noissa perhevalmennuksissa ja vuorossa oli fyssarin pitämät kaksi tuntia. Käytiin läpi työskentelyasentoja, syviä vatsalihaksia, lantionpohjanlihaksia, tukivöitä, rentoutumista ja vaikka mitä. Kaikkea käytiin läpi mutta kaikki oli oikeastaan entuudestaan kyllä tuttua. Ihan mukavaa oli vaikken kehenkään sen enempää tutustunut. Harmi kun täällä päin noi perhevalmennukset ei ole joka kerta samassa porukassa niin ei löydä muita äitejä samoilta nurkilta niin helposti. Itselle, joka on vasta hetken asunut täällä, se olis ihan kiva juttu.
Eilen oltiin toista kertaa neuvolassa ja nyt meillä oli meidän oma neuvolan täti....viimeksi harjoittelija. Kaikki kunnossa, verenpaine pikkasen koholla mutta ihan ok vielä. Koskaan ei ole aikaisemmin mulla ollut verenpaine koholla. Sydänäänet kuunneltiin ja siellähän ne jupsutti, tällä kertaa 153. Hassua muuten kun olette kirjotelleet noista vauvan olemisista toisella puolella...meidän Ihanuli makoilee vasemmalla puolella. Joka kerta kun kuuntelen sydänääniä ja nytkin kun neuvolassa kuunneltiin niin sielllähän se uiskenteli, mun vasemmalla puolella. Oikeastaan kohtukin tuntuu enemmän siellä puolella...nyt kun se tuntuu koko ajan enemmän ja enemmän. Laskettu aika määriteltiin ja se on
29.5.2013 eli saa päivittää vihdoinkin listaan
Huomenna lähdetään tyky-päivän viettoon koko päiväksi ja sieltä menenkin siskon perheen luokse viikonlopuksi eli vauhtia ja vaarallisia tilanteita varmasti luvassa kännissä olevien työkavereiden ja siskon poikien kanssa
Yks päivä juuri pohdittiin miehen kanssa että on tosi mielenkiintoista että minkälainen se meidän vauva sitten onkaan luonteeltaan...me kun ollaan ihan vastakohtia monissa asioissa. Mies on rauhallinen ja mä räiskyvä...innolla jo odotamme kaikkea sitä uutta mitä koemme!
Lumisin pakkasterveisin
Farkkutyttö ja Ihanuli 14+1