FB-ryhmästä, minäkään en ole sinne siirtymässä. Yli puolet sinne on tainnut hävitä? Ainakin tuntuu, ettei joistain mieleen jääneistä nimimerkeistä kuulu tällä puolella enää ollenkaan. Harmi niin, olisi kiva välillä lukea kuulumisia
Affen, mullakin se kiristys alavatsalla on ihan eri tuntuista, kun mitä muut supistamiset. Ja siihen liittyi vielä se paineen tunne. En sitten tiedä, tuntuuko kaikki vaan jotenkin erilaiselta, kun on neljäs raskaus. Kun on kroppa ihan erilainen, mitä ekaa tai tokaa odottaessa. Mutta hassulta tuntuu, kun kolme ensimmäistä raskautta oli helppoja, mulla ei koskaan ollut neuvolassa mitään kysyttävää. Helppohan tämäkin on muuten ollut, olen vaan koko ajan ihan ihmeissäni, että missä mennään ja pitäiskö huolestua... No, lääkäri on ensi viikolla, täytyy siellä ottaa taas kyselytunti.
Mullakin on vaatteet kokojen mukaan säilytyksessä. Alkuun en hoksannut merkitä päälle, mitä mistäkin löytyy. Penkomiseen tuskastuneena, nykyisin ne on selkeästi merkitty ja järjestetty niin, että kauimpana/ alimpana on ne laatikot, mitä ei lähiaikoina tarvita. Siis esim tytön pieneksi jääneet vaatteet ja esikolta vähän aikaa sitten pieneksi jääneitä. Helposti saatavilla taas on ne vaatteet, mitkä tulee kuopukselle lähiaikoina. Nyt vaan on niin malttamaton olo, että oli PAKKO päästä vauvan vaatteiden kimppuun, vaikka olisi sen myöhemminkin ehtinyt.
Mä en ole muistanut ottaa pitkään aikaan
masukuvia : / Olen yleensä ottanut poksupäivän kunniaksi. Täytyy varmaan kalenteriin merkitä, ettei jää tänäkin perjantaina väliin. Hauska tosiaan on vertailla aiempiin, tässä raskaudessa masu on ihan kauhean kokoinen! Ekan raskauden kuviin ei kehtaa edes vertailla, mulla pysyi masu niin pitkään piilossa. Näytän niihin verrattuna ihan viimeisilläni olevalta
Tai siltä ainakin tuntuu...
Kaanalla on kivan pieni masu
Olgamaria, missä maassa oletkaan? En millään muista. Toivottavasti saat hyviä uutisia kontrolliultrassa
Mulla siihen on vielä n. 3-4 viikkoa.
Toivottavasti
petronellan tytöllä on kaikki hyvin, kun olette sairaalassa olleet?
Onko teillä ystävänpäiväksi suunnitelmia? Meinasitteko jotain erityistä oman kullan tai ystävien kanssa?
Miehellä on työviikko, joten ei ole suunnitelmia. Ei kyllä olla niinäkään vuosina tehty mitään ihmeempää, kun ollaan yhdessä oltu ystävänpäivänä. Joskus ekoina vuosina saatettiin ostaa jotain pientä toisillemme, ja yhtenä vuonna taidettiin tehdä eväsretki järvenjäälle... Ainakin muistelen, että se oli just ystävänpäiväksi ajoitettu.
Täällä masukki tuntuu viihtyvän aika paljon viistottain masussa. Ottaa yhdestä yläkulmasta jaloilla vauhtia ja jysäyttää päänsä vastakkaisen laidan alakulmaan. Eilen illalla taisi olla poikittain. Hauskalta näytti, kun nosti jalkansa navan tuntumassa näkyviin, ja veti sitä pitkin masua. Pieni kohouma liikkui yli 10cm matkan, ennen kuin hävisi näkyvistä :heart: Taisi ottaa kunnon venyttelyt. Pari kertaa on tuntunut myös hikkaavan
Mukavaa alkanutta viikkoa!
Cherrie_ 24+3