Heipsan!
Täällä huutelee fb-ryhmän perustaja
Olen saanut viestinne.
Muistakaa kuitata kaveripyyntö jotta ootte ryhmässä mukana!
Sen verran tännekin omia kuulumisia:
Kävin tosiaan pe neuvolassa. Kaikki arvot olivat erittäin kohdillaan.
Hemoglobiini jopa noussut ed. neuvola käynnistä.
Paino on edelleen suunnilleen samoissa lukemissa kuin lähtiissä.
Toki päivittäin vähän vaihtelee...mutta saattaa illalla näyttää kiloa vähemmän kuin jonakin aamuna jne. Tyytyväinen olen ettei ole noussut vielä.
Tiistaina meillä rakenneultra! Jei!
Ootellaan kovasti miehen kanssa että saatais sukupuoleen varmistus.
Ja vielä kovemmin petytään jos ei saadakaan :/
No täytyy toivoa että onistuis tällä kertaa. Esikoiselta käytiin sen vuoksi yksityisellä uusi reissu.
Keskiraskautta siis elellään ja virtaa on sen mukaisesti. Olot on hyvät siis. Välillä aamuvuoroissa meinaa silmät mennä kiinni jos nukkunu yön huonosti niinku yleensä. Muuten aika hyvin jaksanut töissä ja kotona. Remonttia on tehty ja esikoinen on innoissaan omasta uudesta huoneestaan! Ihanaa kun saatiin se vihdoin valmiiksi. Huomenna pitäs tulla uusi sohva olohuoneeseen ni sitte alkaa jo olla homma purkissa.
Kun minä en ole kerta vähään tyytyväinen, ni keksin koko ajan jotain uutta hommaa. Nyt siis pitäs jaksaa vielä maalata pari lasten sänkyä kirkkaan keltaiseksi. Sopii sitten tuohon lastenhuoneen uuteen ilmeeseen paremmin. Käy sekä pojalle että tytölle. Oon jotenkin tykästynyt sellaiseen kunnon keltaiseen väriin (ei liian tumma). Ja tottakai pitää olla myös kiiltävä pinta. Eli korkeakiiltomaalia ostettu.
Se ei olekaan ihan pikku juttu tehdä mutta jospa sitä sen verran vielä jaksais.
Tsemppiä kaikille arjen kiemuroihin!
Liittykää fb-ryhmään niin siellä "tavataan" sitten päivittäin!
Linkkiä omasta profiilista minulle niin pääsette ryhmään.
Aurinkoisin terveisin Jasmin12 ja sääski 24+2!
Täällä huutelee fb-ryhmän perustaja
Olen saanut viestinne.
Muistakaa kuitata kaveripyyntö jotta ootte ryhmässä mukana!
Sen verran tännekin omia kuulumisia:
Kävin tosiaan pe neuvolassa. Kaikki arvot olivat erittäin kohdillaan.
Hemoglobiini jopa noussut ed. neuvola käynnistä.
Paino on edelleen suunnilleen samoissa lukemissa kuin lähtiissä.
Toki päivittäin vähän vaihtelee...mutta saattaa illalla näyttää kiloa vähemmän kuin jonakin aamuna jne. Tyytyväinen olen ettei ole noussut vielä.
Tiistaina meillä rakenneultra! Jei!
Ootellaan kovasti miehen kanssa että saatais sukupuoleen varmistus.
Ja vielä kovemmin petytään jos ei saadakaan :/
No täytyy toivoa että onistuis tällä kertaa. Esikoiselta käytiin sen vuoksi yksityisellä uusi reissu.
Keskiraskautta siis elellään ja virtaa on sen mukaisesti. Olot on hyvät siis. Välillä aamuvuoroissa meinaa silmät mennä kiinni jos nukkunu yön huonosti niinku yleensä. Muuten aika hyvin jaksanut töissä ja kotona. Remonttia on tehty ja esikoinen on innoissaan omasta uudesta huoneestaan! Ihanaa kun saatiin se vihdoin valmiiksi. Huomenna pitäs tulla uusi sohva olohuoneeseen ni sitte alkaa jo olla homma purkissa.
Kun minä en ole kerta vähään tyytyväinen, ni keksin koko ajan jotain uutta hommaa. Nyt siis pitäs jaksaa vielä maalata pari lasten sänkyä kirkkaan keltaiseksi. Sopii sitten tuohon lastenhuoneen uuteen ilmeeseen paremmin. Käy sekä pojalle että tytölle. Oon jotenkin tykästynyt sellaiseen kunnon keltaiseen väriin (ei liian tumma). Ja tottakai pitää olla myös kiiltävä pinta. Eli korkeakiiltomaalia ostettu.
Se ei olekaan ihan pikku juttu tehdä mutta jospa sitä sen verran vielä jaksais.
Tsemppiä kaikille arjen kiemuroihin!
Liittykää fb-ryhmään niin siellä "tavataan" sitten päivittäin!
Linkkiä omasta profiilista minulle niin pääsette ryhmään.
Aurinkoisin terveisin Jasmin12 ja sääski 24+2!