Minä jouduin eilen menemään lääkärille kovien vatsakipujen takia. Sain lähetteen sairaalaan. Kystä oli kasvanut, on nyt 9*6 cm kokoinen. Illalla valmistivat minua leikkaukseen, mutta sitten yht äkkiä kipu alkoi helpottamaan. Yö meni kivuttomasti, samoin aamulla ei koskenut. Lääkäri oli sitä mieltä että jos on kivuton niin yritetään pärjätä raskauden puoli väliin asti, jolloin olisi turvallisempaa leikata. Toki jos alkaa taas oireilemaan tai jos se jatkaa vain kasvamistaan, niin pitää leikata heti. Kontrolliaika tulee 2-3 viikon päähän. Kohdun sisältä löytyi raskaus, mutta sydämen lyöntejä ei vielä näkynyt. Arvioitiin viikot 5+4 eli tuleeko silloin La 5.5.12?
Kystän sisältä löytyi myös tänään jotain, lääkäri ei tiennyt mikä se on, verisuonia siinä ainakin näkyi. Otettiin verestä jokin arvo joka kertoo onko kyseessä kasvain. HCG oli eilen yli 2000 eli lääkäri sanoi että hienosti se ainakin nousee, tämän päivän arvoa en tiedä, kun oli jo kiire kotiin.
Eli minulle voisi listaan nyt laittaa tuon lasketuksi ajaksi tuon 5.5, muutetaan sitä sitten jos on tarvetta.
Kystän sisältä löytyi myös tänään jotain, lääkäri ei tiennyt mikä se on, verisuonia siinä ainakin näkyi. Otettiin verestä jokin arvo joka kertoo onko kyseessä kasvain. HCG oli eilen yli 2000 eli lääkäri sanoi että hienosti se ainakin nousee, tämän päivän arvoa en tiedä, kun oli jo kiire kotiin.
Eli minulle voisi listaan nyt laittaa tuon lasketuksi ajaksi tuon 5.5, muutetaan sitä sitten jos on tarvetta.