Hakutulokset

  1. äit86

    Ketä stalkkaat tai "stalkkaat" facebookissa?

    Puuttuu kohta puolisosi exä :D
  2. äit86

    pakko mennä flunssaisena töihin. onko mitään lääkettä joka helpottaa edes muutamaksi tunniksi oloa!

    Mulla on kulkenut töissä mukana findrexiniä pienessä termarissa. Ja buranaa siihen päälle.
  3. äit86

    Mikä on teidän unelmalapsimäärä?

    Tämän yhden joka meillä jo onkin :)
  4. äit86

    En ole koskaan järkyttynyt uimahallissa

    Sama juttu, en ole koskaan tuijotellut muiden vartaloita yleisissä suihkussa tms.. Uimahallilla ollaan uimassa, ei millään Milanon catwalkilla. Ja suihkussa peseydytään, ei perehdytä naapuri tätin karvoituksen laatuun! Oon jotenkin saanut sen käsityksen että nämä kaikenmaailman...
  5. äit86

    Järkyttääkö teitä ne karvatursakkeet uimahallissa?

    Yay!!!! Maanantain eka(ko?) karvakeskustelu!!! Tätä mä oon jo odottanutkin koko pitkän aamun! :wave: Ai nii, ei aiheuta puistatuksia, en tuijottele muiden majavia.
  6. äit86

    Kun synnytys on alkanut supistuksilla?

    Supistukset alko ollen tosi kovia ja kipeitä, mutta alkuun tuli vain kerran tunnissa, siitä pikkuhiljaa tiheni ja nukkuessa laantui taas. Vuorokauden kesti ennenkun lähdettiin sairaalaan (tunnin matka) kun väli oli alle kymmenen minuuttia. Synnärillä sain kipulääkettä ja nukahdin, supistukset...
  7. äit86

    Keitä teillä on lasten kummeina?

    Meillä on kummeina miehen kaksi parasta kaveria, he siis miehiä myös molemmat :)
  8. äit86

    Miten te pienituloiset jaksatte elää,jos mitään ylimääräistä ei voi hommata?

    Ollaan oltu pienituloisia, luultavasti köyhiäkin, mutta ei mun elämä perustu materiaan. Kyllä ne pienet ilot tulee ihan muualta kun uusista tavaroista. Sitäpaitsi, kun ei ole juuri rahaa, ja oikein haluaa jotain, niin kun siihen saa rahat säästettyä se tuntuu suorastaan lottovoitolta :)...
  9. äit86

    Mitä tämä merkki (Y) tarkoittaa?

    Peukku ylöspäinhän tuo on
  10. äit86

    Seura tekee kaltaisekseen

    Palsta ei ole vaikuttanut minuun negatiivisella tavalla, pyrin pitämään nettimaailman ja real lifen erillä toisistaan. Joskus ärsyttää, joskus naurattaa, joskus jopa raivostuttaa, mutta se kestää tasan sen hetken kun luen ketjua joka näitä tuntemuksia aiheuttaa. Kun suljen sen, unohdan ne...
  11. äit86

    Kumpi nolompaa työtä: Siivous vai Siwan kassa?

    :headwall: Suomi hukkuis kirjaimellisesti paskaan jossei täällä olisi yhtään "laiskoja ja tyhmiä" siivoojia... Ja mistäs sinäkin sen maitopurkkisi ostat jos et kaupasta kassan kautta? :confused:
  12. äit86

    Kumpi nolompaa työtä: Siivous vai Siwan kassa?

    En ole pitänyt kumpaakaan työtä "nolona", pienipalkkaisena ja siihen nähden rankkana kyllä. Nimim. entinen siwan (ja Lidlin!) kassa ja nyt jo 10v. siivoojana.
  13. äit86

    Lapsenlapsi ja oma lapsi, samanikäisiä

    No voi olla että jossain tapauksissa on näin. Mummot ja papat on muutenkin erilaisia oli pieniä tai isoja lapsia. Mun mummoni ei leikkinyt mun kanssa kun olin pieni, naapurista serkut oli monasti yhtä aikaa mummolassa ja leikittiin kimpassa, muuten olisin tuupertunut tylsyyteen.. Mummo...
  14. äit86

    miten murtaa käsi

    Luulis nyt että on helpompiakin tapoja saada saikkua! Jatkuva mystinen pääkipu, vatsatauti, selkäkipu jne... Tai vaikka tuollaset itetuhoset ajatukset :rolleyes: Mut jos nyt ihan pakko on jotain murtaa niin murra mieluummin sormi äläkä koko rannetta :D
  15. äit86

    Lapsenlapsi ja oma lapsi, samanikäisiä

    Omalla tytöllä ja pikkuveljelläni on 6kk ikäeroa. Aivan mahtavaa mun mielestä :) Ovat toisilleen kavereita ja hienoa seurata molempien touhuja. Ja meidän tyttö on papan ensimmäinen lapsenlapsi, ja sen kyllä huomaa hemmotteluista ja muista asioista. eli ei jää meidän tyttö mistään paitsi...
  16. äit86

    Kaikkiko syö jotain hienoa tänään ja huomenna

    Fiinit on sapuskat täälläkin, keitetyt perunat ja jauhelihakastike. Huomena ehkä ylitän itseni ja teen kanasalaatin ja haen kaupasta tuoretta patonkia seuraksi :D
  17. äit86

    MIKÄ NOLOIN HERKKUSI? mistä sinä tykkäät?

    Saarioisten maksalaatikko kylmänä. Melkein kaikki makeat taikinat. Kuivunut sämpylätaikina kulhon reunoista. Jälkiuunileipä johon hirveä kerros oikein rasvaista juustoa päälle ja mikroon. Kovia salmiakkeja esim. turkkareita murskattuna maustamattomassa jogurtissa :heart:
  18. äit86

    voisitko antaa synnyttämättömän kätilön auttaa lapsesi maailmaan?

    Ei tullut kyllä pieneen mieleenkään kysellä kätilöiltä onko he synnyttäneet. Mulle on aivan sama, kunhan työnsä osaa ja tekee :)
  19. äit86

    Ulosottomies kimpussa

    Mutta siis suojaosuuden ylittävästä osasta menee 2/3 jos palkka on pienempi kuin kaksi kertaa suojaosuus. Ei mene siis koko suojaosuuden ylittävä osa. Ulosmitattava määrä: 1. Jos palkka on pienempi kuin suojaosuus, siitä ei ulosmitata mitään. 2. Jos palkka ylittää suojaosuuden, mutta...
  20. äit86

    Millä tavalla sinä olet "erilainen äiti"?

    Noo, olen takkutukkainen, mustiin pukeutuva, raskasta musiikkia kuunteleva ja ääri lapsellinen tiikeriemo. En osaa asettua yhteiskunnan ns. normeihin. Tykkään tatuoinneista ja lävistyksistä vaikkei itseltä (vielä) montaa löydykkään. Olen ikuinen maailmanparantaja, tahtoisin pelastaa kaikki...

Yhteistyössä