Mikä on teidän unelmalapsimäärä?

  • Viestiketjun aloittaja "äitinen"
  • Ensimmäinen viesti
1-2. Yks on, toista ei välttämättä tule, enkä ole varma haluanko. Viel ois joku vuos ainakin periaatteessa mahollista saada toinenkin. Mistä sitä tietää jos vauvakuume iskee vielä joskus 40v. ja sattuis olemaan joku hyvä mieskin elämässä.
 
2 on tällähetkellä, enkä osaa yhtään sanoa, mikä olisi meille se sopiva määrä :D lisää halutaan, mut ei tietoa montako näitä vielä tulee, ikää mulla kohta 28, eli eiköhän tässä muutaman vielä kerkeä tekemään, ennen kuin tulee ikä vastaan.
 
Mä olen ns. aina halunnut 2 tyttöä. Sain 3. Ja aina välillä mielessä pyörii 4. lapsi...tiedä sitä sitten, että elämä tuo parin vuoden päästä tullessaan. Ehkä neljännen lapsen. Tai sitten ei :)
 
"hmmmn"
Meillä on viisi ja nyt on alkanut tuntua, että tässä se varmaan on. Aiemmin olen aina tiennyt/tuntenut, että vielä haluan lisää. Talous ja terveys eivät vaikuta tähän millään muotoa, toistaiseksi molemmat kunnossa.
 
5 lasta
Meillä on viides lapsi tulossa. Raskaudet ovat olleet aina ongelmallisia, on raskausdiabetesta, raskausmyrkytystä, hepatoosia, lonkkavaivaa, supistuksia, jne jne.. Mutta siis haluaisin enemmänkin, en tiedä onko järkevää enää lisääntyä. 31v ikää..
 
2 on aina ollut haaveissa, tyttö ja poika.. nyt on yksi poika 4 v. ja toinen haaveissa.. Mutta ei ole pakko olla tyttö :D pääasia, että saisin kaksi lasta.. :heart: Mulla on aina ollut takarajana 30 v. ikää, sen jälkeen en halua tehdä lapsia..ensi vuonna mulla tulee 30 v. täyteen, joten viimeinen vuosi lähtee raksuttaan raskautta ajatellen.. kovasti on yritys päällä ja laihdutus siinä sivussa, että pääsen hoitoihin Tyksiin.. :) saa nähä onnistuuko vai jääkö toinen lapsi vain haaveeksi...
 

Yhteistyössä