Seura tekee kaltaisekseen

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olen nyt jonkin aikaa seuraillut välillä palstan kirjoituksia ja omakin olo tuntuu kauhean negatiiviselta, tyytymättömältä ja aavistuksen passiiviselta. Ihan kuin olisi ok olla mieli maassa ja pyyhe kehässä. En sano, etteikö olo olisi tällainen osittain muutenkin, mutta vahvistaakohan palstailu negatiivisia fiiliksiä? Tulee yhtä onnettomaksi elämän eläjäksi kuin palstalla näkyvät keskustelijat.... Varmasti täällä on normaalillakin elämänhallinnalla varustettuja ihmisiä, mutta ehkä ne eivät riitä kompensoimaan tätä perusnegatiivisuutta.

Tarttis varmaan kokeilla ja pitää taukoa...
 
"Viola"
Mä päätin tänään ihan saman;en enää tänne palstoille tule, ja tässä sitä taas ollaan... ;) mutta joo miten suurinosa onkin niin negatiivisia ja ilkeitä?!? Ihmiset jotka oikeasti etsivät apua, neuvoa tai tukea harvoin sitä täältä saa ilman v..ttuilua... No, suurimmalle osalle on vain viihdettä.
 
Palsta ei ole vaikuttanut minuun negatiivisella tavalla,
pyrin pitämään nettimaailman ja real lifen erillä toisistaan.

Joskus ärsyttää, joskus naurattaa, joskus jopa raivostuttaa,
mutta se kestää tasan sen hetken kun luen ketjua joka näitä tuntemuksia aiheuttaa.
Kun suljen sen, unohdan ne tunteetkin.
En anna palstan vaikuttaa itseeni tai mielipiteisiini.
Kyse on kumminkin aina ja vaan nettipalstasta jossa on toki todellisia ihmisiä todellisine mielipiteineen,
mutta myös paljon trolleja ja feikkejä tapauksia sekä huvikseen paskaa jauhavia.

Itse asiassa palsta taitaa vaikuttaa muhun aika positiivisesti,
monet hauskat täältä luetut jutut naurattaa päivän eri tilanteissa,
ja kiva seurata joidenkin vakkareiden elämän etenemistä, positiivisessa mielessä.
 

Yhteistyössä