MIKÄ NOLOIN HERKKUSI? mistä sinä tykkäät?

  • Viestiketjun aloittaja herkkuilija
  • Ensimmäinen viesti
aah
[QUOTE="Hmm";27454966]Kermaviili "raakana". Ruisleipä kera margariinin ja punajuurisalaatin. Ei mitää hurjan noloi oo..[/QUOTE]

Mulla vain punajuuria ja ruisleipää, niin hyvää.
 
Lihapullataikina! Siis raakana.
Mikrossa lämmitetty ruisleipä jossa paljon voita päällä.
Kahvi, jossa paljon maitoa ja sokerinpala suuhun!
Maitoa ja banaania ja tehosekottimella "pirtelöks".
Jokohan joku tunnisti mut ;).
 
"vieras"
Riisimurot kylmän rasvattoman maidon kanssa. Ei tuo kyllä mitenkään noloa ole.. Karjalanpiirakan päälle chilitonnikalaa ja paljon juustoa, sit mikroon. NAM! Ei mulla taida mitään noloja herkkuja olla.
 
naaaaammm
Broilerin koipien nahka juuri paistettuna. Koska asun yksin, niin toisinaan kuorin kaikista kolmesta koivesta nahat, kun ne on juuri paistettuja ja vielä rapeita ja syön ne ensin. Sitten pistän kaksi koipea jääkapiin ilman nahkoja, koska se on ihan sama milaisia ne on kun itse ne syön. Ja oon muuten nainen, joten tämä lienee aika outoa.
 
Meillä on miehen kanssa sama, ehkä hieman outo herkku- mämmi. Hamstraamme sitä aina pakkaseen kun sitä kaupasta löytyy, eli käytännössä syömme sitä ympäri vuoden aina välillä. Kerman kanssa tietty, ja sokeria päälle. :p
 
"jop"
Corn Flakesit maidon ja runsaan sokerin kera! Monta lautasellista iltaisin =) Ja sitten aladoobi paksuina siivuina. Yksi outo herkkuni on myös Kotijuusto (Valion muistaakseni), sitä voin syödä paketillisen =)
 
"hmmm"
Raaka peruna, sitä on joskus pakko syödä. Hiivaa on maistettava. Ja mun herkku on joskus vatkatut muna ja sokeri plus jauhot. Sitä vedän sitten naamariin niin paljon että iskee ällötys :D
 
"jepu"
Piparitaikina raakana on ihanaa, niin kuin muutkin makeat taikinat. Harmitaa laitaa ne uuniin kypsymään, kun ne menee pilalle.. Jouluna kyllä syön aina pari pakettia raakaa piparitaikinaa. Joskus ripottelen päälle aurajuuston paloja. NAM!

Kylmät nakin dipattuna hedelmäpommijugurttiin

Kylmä kaupan maksalaatikko
 
Saarioisten maksalaatikko kylmänä.

Melkein kaikki makeat taikinat.

Kuivunut sämpylätaikina kulhon reunoista.

Jälkiuunileipä johon hirveä kerros oikein rasvaista juustoa päälle ja mikroon.

Kovia salmiakkeja esim. turkkareita murskattuna maustamattomassa jogurtissa :heart:
 

Yhteistyössä