MIKÄ NOLOIN HERKKUSI? mistä sinä tykkäät?

  • Viestiketjun aloittaja herkkuilija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Irukanji
Lapsena pohjaanpalanut puuro oli tosi hyvää.... Tuoksu huumaava.... Muistan vieläkin elävästi kuinka seisoin lieden vieressä ja haistelin sitä ihanaa hajua :D

Nykyään ei kyllä taida olla mitään, joitain yhdistelmiä vaan toiset vähän kummeksuu. Paistettujen kananmunien ja munakkaan päälle hunajaa, siis tietysti... Vähän aika sitten loppu tomaatit niin löysin uuden suosikin, leipää, juustoa ja omenasiivuja.
Mutta ei noita mikään "pakko" ole saada. Hapankorppua kylläkin. Ja joskus sitruunaa. (Itseasiassa mä taidan puristaa sitruunaa tai limettiä myös vähän joka ruuan päälle.. Ja grillatun voileivän väliin... Ranskalaisten päälle... Suoraan suuhun...)
 
Broilerin koipien nahka juuri paistettuna. Koska asun yksin, niin toisinaan kuorin kaikista kolmesta koivesta nahat, kun ne on juuri paistettuja ja vielä rapeita ja syön ne ensin. Sitten pistän kaksi koipea jääkapiin ilman nahkoja, koska se on ihan sama milaisia ne on kun itse ne syön. Ja oon muuten nainen, joten tämä lienee aika outoa.
Mä teen samoin :O :D Onneksi poikani ei tykkää nahasta :D
 
Mies nauraa minun leivilleni, jossa on juustoa, kinkkua ja salaattia. Mutta ei sitä leipää, sitä ei tarvita :D Ei ole kyllä mikään nolo.

Tykkään oikein pehmeäksi keitetystä makaroonista jonka joukkoon laitan juustoraastetta ja Auraa :p
Tonnikala ja nuudelit on hyviä (mutta ei mitään ketsuppia!).
Pienenä tykkäsin jyrsiä jäisiä korvapuusteja. Äidillä oli tukalat paikat monesti kun oli vieraita tullut ja pakastimessa oli vain päältä jyrsittyjä pullanriekaleita.
 
Näin
[QUOTE="vieras";27454910]Hapankorppu tai varrasleipä ja päällä reilusti oivariinia. Muutkin näkkärit käy.[/QUOTE]

Söin myös varrasleipää.
Hammaskoru irtosi , oli ollut paikallaan 20v.
Vähä harmitti.
 
Mansikkahillo käy mihin vaan!
Ei minusta outoa mutta monia näköjään puistattaa ajatus: veriletut mansikkahillolla tai maksalaatikko mansikkahillolla (viimeksi oli lettuhilloa :) )
 

Yhteistyössä