Ketä stalkkaat tai "stalkkaat" facebookissa?

Stalkkaan facebookissa


  • Äänestäjiä yhteensä
    5
[QUOTE="vieras";27483966]Et sitten kuitenkaan osallistunut äänestykseen... tässä kohdin kukaan ei ole nimittäin äänestänyt eksä-vaihtoehtoa. Onko vaikea klikata, höyhenet märkinä vai mikä mättää???[/QUOTE]

joku taitaa siellä stalkattakin mun äänestyksiä :D heko heko
 
Öö. Luitko kysymyksen väärin, tässä ei meinaan kysytty että ootko FB:ssa vai et?

Yhtä fiksua ois tulla selittämään koirankasvatusvinkkejä kysyvälle 'ei mulla oo koiraa, mulla on vaan gerbiili' tai jos joku kysyy minkälaisen kampauksen tekisi pitkiin hiuksiin niin vastata 'mulla on siilitukka'
Ööööööööööööööööö... vain itsellesi:LOL:, vastasin kysymykseen; en ketään ja lisäsin etten ole facebookissa, mitä kohtaa et lauseessani ymmärtänyt??
 
Viimeksi muokattu:
......
Facebook on outo. Itse usein "stalkkaan" silkasta tylsyydestä ihmisiä, jotka eivät sinänsä kiinnosta tippaakaan. Esimerkiksi lueskelen usein entisen koulukaverini (yläasteajoilla, eli n. 15 vuotta sitten, ollaan viimeksi oltu kavereita) sivua koska sillä näkyy olevan aika saippuaoopperamainen elämä. Aina jotain dramaattisia riitoja ja uusia miehiä. Huvittaa.

Joskus vilkaisen monen vuoden takaisen ihastukseni profiilia, koska sillä sattuu olemaan yksityisyysasetukset ihan auki (en siis ole ko. tyypin kaveri). Kyseinen tyyppi ei kiinnosta "siinä mielessä" enää tippaakaan, ja toivon hänelle kaikkea hyvää. Ilahduin kun huomasin että hän meni naimisiin, koska haluaisin hänen olevan yhtä onnellinen vaimonsa kanssa kuin minä olen oman mieheni.

Yhtä puolituttua miestä kouluajoilta tykkään kauhistella, koska hän näyttää jo kolmekymppisenä n. 50-vuotiaalta. Sitten häpeän itseäni kun ajattelen niin ilkeitä ja pinnallisia asioita.

Joskus taas vilkaisen veljeni sisarpuolta, jota en ole koskaan tavannut, koska hän elää niin glamouria elämää ulkomailla.

Usein katson sellaiset ihmiset Facebookista, jotka tapaan sattumalta tai jotka esimerkiksi ostavat minulta jotain Huutiksesta. Siitä on vain tullut tapa, on kiva yhdistää naama nimeen vaikkei sillä tiedolla mitään tekisikään.

Olen vain utelias ja tylsistynyt ihminen :D
 
Professional Griefer
En "vakituisesti" ketään, mutta on siellä tullu seikkailtua aina yhden ihmisen kautta läpi esim. työkavereita, opiskelukavereita, palstalaisia, miehen entisiä ihastuksia ja nykyisiä opiskelutovereita, bloggaajia, joitain pikkujulkkiksia jne. :D
 
"Rainbow"
Ööööööööööööööööö... vain itsellesi:LOL:, vastasin kysymykseen; en ketään ja lisäsin etten ole facebookissa, mitä kohtaa et lauseessani ymmärtänyt??
Älä leiki tyhmää. Tiedät kyllä ihan hyvin, että otsikon kysymys "ketä stalkkaat Facebookissa?" on tarkoitettu ihmisille, jotka ovat Facebookissa. Eli minkä hiton takia osallistut koko tähän keskusteluketjuun, jos et edes ole Facebookissa? :D
 
fiksua
Ööööööööööööööööö... vain itsellesi:LOL:, vastasin kysymykseen; en ketään ja lisäsin etten ole facebookissa, mitä kohtaa et lauseessani ymmärtänyt??
Fiksua. Eikä yllättänyt ettet edes myönnä virhettäsi. On vaan niin kiire huutelemaan 'minäminäminäminä' ettei viitsitä miettiä onko se vastaus edes kysymyksen mukainen. Jatka minäitseilyäsi.
 

Yhteistyössä