Hakutulokset

1. K

Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

Moi pitkästä aikaa! Painoa en ole muistanut ilmoitella, eikä suuria muutoksiakaan ole ollut, tämän aamun lukema oli 78,6! Ei auta mikään, paino vaan jumittaa. :|
  2. K

+/-0 on viikon tulos ja se on ihmeiden ihme! :D
  3. K

Mä unohdin tänään ottaa aamupainon joten ilmoittelen huomisen tuloksen sitten. Ei varmaan miinusta tule tän viikonlopun ruokavalion perusteella. Asiaa yritetty korjata tunnin aamulenkillä. ;) Mariah33 :hug: sulla on kyllä surullisia tapahtumia takana...
  4. K

Mulle saa päivittää painoksi 78,7. Eli -600g lähti muutamasta repsahduksesta huolimatta. :)
  5. K

Niin, siinä samassa viestissä sanoin että kaloreita tulee niukasti, mutta annoskokoa suurentamalla sen asian saa hoidettua ja mm. pähkinöillä sitä hyvän rasvan määrää lisättyä. ;) Tuo on kuitenkin mielestäni hyvä pohja ruokavaliolle, ja pidän sitä mainitsemieni muutosten kanssa varsin pätevänä...
  6. K

Äiti74 No jopas jotakin! En olekaan tuollaisesta koskaan kuullut. Piti ihan googlata mutta sekään ei tuottanut tulosta. :confused: Mä juon aina niin kylmää vettä kuin hanasta tulee ja välillä pidän vesikannua jääkaapissa (lähinnä seuratakseni juodun veden määrää). Kesällä heitän vielä...
  7. K

Vinkkinä kaikille joiden paino jumittaa samoissa lukemissa: Jutta Gustafsberg dieetti | Go Fat Go dieetti | Rasvanpoltto.info Tuolla ruokavalio-ohjeella on moni saanut painoa pudotettua, myös minä silloin kun motivoidun tuota noudattamaan. :D Kaloreita tuosta tulee aika vähän, itse olen...
  8. K

Mariah33 Hui, varmasti huomaa eron olossa kun noin nopeasti on paljon kiloja lähtenyt. :) Minttumaarille tsemppiä uuteen alkuun! Aika jännät paikat on tilastoijalla ollut... Onneksi kaikki on kuitenkin hyvin ja pyöräkin taas kunnossa. Sitä paitsi 400g pudotus ON hyvä viikkotulos...
  9. K

Hieno tulos Mariah33! :) Missä ajassa oot saanut tuon määrän pudotettua? Mulle voi päivittää painoksi 79,3kg. En ole vielä hakenut vaakaan uusia pattereita ja nyt se heitteli lukemia välillä 78,4-79,9. Tuon ilmoittamani lukeman sain kolmesti, joten olkoot nyt se tällä kertaa. :O
  10. K

Samaa olisin sanonut kuin Merope, eli ei kannata flunssassa jumpata vaikka mieli tekisi! Voi käydä pahasti sydämen päälle. :( Mulla kanssa ois intoo salille ja lenkille, vaan tämä viikko täytyy vielä ottaa kevyemmin. Mä oon 166cm ja painoindeksi siis suunnilleen 29. Onhan tuo ollut 20 joskus...
  11. K

Voi kurjuus Äiti 74! :hug: Mulle voi päivittää painoksi 80,0. Lukemat oli joka mittauskerralla erilaiset, mutta tuo oli isoin. Aika vaihtaa vaakaan patterit... SalVelle plussapuhureita! ;) Täällä eletään kanssa jännäpäiviä, tosin hätähousuna testasin jo tyylipuhtaan negan joten suurin...
  12. K

Mä voisin maksella nuo sakot tänään pois ja pyrkiä sakottomaan loppuvuoteen. :) Nenän edessä ois valmis ruokavalio-ohje jota noudattaa, mut 100%:sesti en ole sitä vielä saanut pidettyä. Ei edes olisi niin hankalaa, jos ois varustettu jonkinlaisella itsekurilla. :D Treeniohjelmakin jo...
  13. K

Ooh, oon näköjään vielä listoilla. Hienoa, sillä nyt voisin viimein palailla takaisin jos huolitte? :) Olen käynyt ketjua lukemassa, mutta laihdutukseen ei ole energiaa riittänyt. Kilpparitulehdus oli hyvä tekosyy parin kuukauden hällä väliä -ruokavaliolle ja treenaamattomuudelle. Kahminkin...
  14. K

Tänne on tullut paljon uusia mukaan, kivaa! Itse tässä tosin mietiskelen, että siirrynkö kokonaan tuonne taka-alalle. Useampi viikko on mennyt sairastellessa ja se yhdessä kadonneiden kuukautisten kanssa on vetänyt mielen matalaksi. Viimeksi tänään kp 66 testasin negan. Lenkkeily on jäänyt tosi...
  15. K

Heippa pitkästä aikaa! :wave: Muutama viikko on jäänyt väliin tässä projektissa, jäätelö on maistunut ja laiskottelu ollut vähän liian mukavaa... Aloitan projektin nyt uudelleen. Lähtöpainoksi voi mulle merkata 78kg ja eka välitavoite vois olla (jälleen kerran!) 75kg tän kuun loppuun...
  16. K

-600g ois tämän viikon tulos... Tais mulla tähän väliin olla joku tavoitekin, mutta siirretään sitä taas kerran vaikka tän kuun loppuun... Tervetuloa mukaan ~SeaWind~ :)
  17. K

Mä oon käyttäny HeiaHeiaa lenkeillä, mut voi olla parempiakin. Näyttääkö tuo Sports Tracker esim. juoksuvauhtia jotenkin? Hh:ssa se ei tunnu olevan kovin tarkka... Mutta aikaa ja matkaa lähinnä tulee niistä seurattuakin. Keväällä mulla oli puhelin joko takin taskussa tai lämpösillä keleillä...
  18. K

Marlin ja ruutana ootte kyl kovia juoksijoita! :) Ehkä mäkin vielä joskus... Mut ei näillä helteillä. Mä ilmoittelen lomakiloni huomenna (ja lastensairaala kiittää. :D)
  19. K

Äiti seiskanelonen pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :/ Mutta pudotus on hieno! Miisa-80 Älä vielä luovuta! Joskus tulee vaikeita hetkiä mutta ei kannata antaa periksi... Vaikka 100g lähtisi viikossa niin se on oikea suunta. :) Mulle voi päivittää painoksi 75,9kg. Eli tavoite jäi...
  20. K

Marlin hienoa että oot löytäny mieleisen lajin! :) Mä ite kans ihastuin tuohon juoksenteluun tänä keväänä. Lähdin siis ihan nollasta, tyyliin parin minuutin juoksupätkistä. En oo koskaan tykänny juosta mut nyt ajattelin et alotan, jos se vauhdittais painon putoomista. No sit kun pikkuhiljaa...

Yhteistyössä