Hei kaikki! :wave:
Nyt uskallan mäkin jo sanoa että oon vihdoin saanut taas itseä niskasta kiinni! Huomenna tulee nimittäin jo 2 viikkoa aloituksesta.
Ja mukaan tulisin myös jos huolitte?
Taustoista lyhyesti:
Viimeksi syyskuun alussa 2012 aloitin Cambridgen-ohjelman, jonka avulla pudotin viidessä kuukaudessa -25 kg.
Kaikeksi yllätykseksi huomasin sitten olevani raskaana ja ohjelman jätin neuvolan tädin ohjeistuksesta siihen. Se raskaus päätyi kuitenkin valitettavasti keskenmenoon rv 16. :'( Siitä keskenmenosta en halua puida sen enempää, mutta sen jälkeen sairastuin sitten masennukseen josta vihdoin kevätkesällä pääsin takaisin jaloilleni ja ilo elämään ja toivo tulevaisuuteen palasi takaisin.
Alkukesän yritin saada itseä niskasta kiinni aloittaakseni Cambridgen uudelleen (olihan kilojakin tullut reippaasti takaisin kun masennuksen syövereissä en piitannut yhtään mitä suuhuni mätin ja koska) ja vihdoinkin pari viikkoa sitten sunnuntaina sain totaalisen herätyksen puntarin näyttäessä jo taas likemmäs 100 kg!
:headwall: (Silloin syyskuun alussa 2012 kun aloitin ohjelman niin aloituspaino oli 105,1 kg) Heti maanantaina aloitin ohjelman ja nyt kun sitä on jo pian pari viikkoa takana; on paino tippunut jo -5 kg!
Tavoitteen oon asettanut "aika matalalle", nimittäin jouluun mennessä on tarkoitus tiputtaa -20 kg.
Tämä ohjelma on nimittäin niin tehokas, että todennäköisesti se menee kuitenkin rikki jo hyvissä ajoin ennen joulua..
Onko täällä muita jotka ovat nyt
Cambridge-ohjelmalla? Mulla on kaksi asiaa, mitkä motivoivat mua tosi paljon tässä urakassa. Niistä ihan ykkösasia on RASKAUS/LAPSI ja toinen on se, että me päätettiin mennä ensi vuonna naimisiin. :heart: Ja mä haluan näyttää hyvältä häissäni!
Ilmoittelen listaan tiedot huomenna kun maanantain virallinen punnitus on suoritettu!
:wave: