Hakutulokset

1. K

Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

SalVe oot ihan uskomaton! Miten saatkin viikko toisensa jälkeen niin hienoja tuloksia! :) Sun innoittamana taidan tänään lähteä hölkkäilemään parin viikon tauon jälkeen... Äiti seiskanelonen älä luovuta, toivottavasti saisitte plussan jo ihan pian! Täälläkin uuteen kiertoon päädyttiin ja nyt...
  2. K

-300g voi päivittää mulle. Suunta ainakin oikea. Aika hiljaiseksi tosiaan on käynyt tämä ketju. :/ Moni on jäänyt pois ja osa lähtenyt jo odottajien puolelle. Taidan kohta olla ainoana täällä kilojeni kanssa... :D
  3. K

Vieläkös täällä on muita keventyjiä? :O Mulle voipi laittaa 1500g... En pysynyt lomalla ruodussa. :ashamed: Mutta kyllä tässä vielä tavoitteet saavutetaan! :D
  4. K

Heilangalle onnea plussasta! :heart: :flower: Äiti seiskanelonen kiitos! :) Tuo hiilareiden vähentäminen on tuntunut monella auttavan. Toivottavasti sullakin! Salve tais olla ainoa joka saavutti tavoitteensa? Hienoa työtä! :)
  5. K

Pippurihäntä kiitos itsellesi, oot ollu hyvä tsemppari täällä! Onnea matkaan! :heart: Tervetuloa Pikkuviikinki! Kilo viikossa on aika kova tahti, mutta itsekin sitä kyllä tavoittelen kun kärsimätön olen. :P En ehkä ruokaohjeita osaa kummempia antaa, mutta oma ruokavalioni näyttää...
  6. K

Ensimmäinen välitavoitepäivä! 1,8kg jäi pudottamatta, painon ollessa tänään 76,8kg. 3,6kg kuitenkin miinusta aloituspainosta! :) Mites muilla tämän päivämäärän valinneilla? Onko meitä edes montaa jäljellä täällä? Nyt onkin aika määritellä uusi välitavoite: 30.6. mennessä paino 72,8kg...
  7. K

Pippurihännälle suuret onnittelut plussasta! :heart: :flower:
  8. K

Meropelle ja Kaneli88:lle tsemppiä jatkoon! Hienoa Merope että olet saanut täältä motivaatiota uuteen harrastukseen! Tuo pumppi on kyllä varsin tehokasta. :) Äiti seiskanelonen kiitos sanoistasi. :D Eilinen oli tosi huono päivä muutenkin kuin painon osalta. Eihän tätä parane lopettaa vaikka...
  9. K

Tekis mieli lopettaa koko projekti. Torstaina vaaka sanoi 76,7 ja tänään (kahden kotiruokapäivän ja maltillisen herkuttelun jälkeen) 78,0 :'( Mitään pysyvää en saa näköjään aikaiseksi. Nollaviikko mulle siis. Äiti seiskanelosella ja Pippurihännällä hienot tulokset! Voi kun oliskin teillä...
  10. K

Pippurihäntä komeeta on tosiaan! :D Huomenna ois vaan tiedossa kahvipöytä herkkuineen, joten saa nähdä kuinka komee retkahdus tapahtuu... Ihan pakko on vähän hehkuttaa! Kävin pitkästä aikaa vaateostoksilla ja mukaan tarttui kaksi M-kokoista paitaa. :) Uskomatonta, kun vielä vuodenvaihteessa...
  11. K

_Lilja_ Auts! Kuulosti kyllä hurjan kivuliaalle tapahtumalle. :/ Mutta kuten jo SalVekin mainitsi niin onneksi ruokavaliollakin voi saada ihmeitä aikaan! Eli ei kannata lannistua, vaikka treeneihin nyt tuleekin taukoa. SalVella hieno pudotus!! :) Täälläkin vaaka näytti jo ihanan paljon...
  12. K

Viikkotulos -100g. :ashamed: No, ei tullut lisää kuitenkaan! Nyt pitää ryhdistäytyä että pääsen tavoitteeseen! Voi olla aika hankalaa kun aikaa on alle kaksi viikkoa. Mutta sain kyllä hyvän motivaation taas päälle eilen, ihana palkinto häämöttää kolmen kilon päässä. :heart: Sen jälkeen kaikki...
  13. K

Marlin voi ei, tylsä tilanne. Minä sortuisin varmaan herkuttelemaan, koska itsekurini on tavattoman huono. Voimia sulle lujana pysymiseen! :D Jotenkin tämä projekti takkuaa nyt ja pahasti. Paino junnaa samassa kuin maanantaina ja lisäksi olen kadottanut motivaationi täysin. Haluan kyllä...
  14. K

Hienoja pudotuksia! Mulle voi laittaa +500g. Ei onneksi sen enempää... Viikko meni täysin mönkään syömisten osalta, mutta toisaalta vähän rennompi viikko teki hyvää muuten. :) Taas jatketaan uudella innolla!
  15. K

_Lilja_ mä oon koittanu kattoa aina jonkun maamerkin et mistä kohtaa mittailen. Eli kannattaa mitata aina vaikka navan kohdalta tai jos on "kauneuspilkkuja" niin niitä voi käyttää apuna. :) Edelliseen viestiini palatakseni, ei tosiaan kannata ottaa mittoja hiilarimässäilyjen jälkeen. :D...
  16. K

Olettekos naiset tarkkailleet kilojen ohella mittanauhan lukemia? Mä tänään pitkästä aikaa mittailin ja vähän petyin kun senttejä olikin lähtenyt vyötäröltä vain pari hassua. Muuallakin oli aika samanmoiset lukemat kuin aloittaessa. Vai oonko nyt liian hätäinen tän asian kanssa? :D...
  17. K

Äiti seiskanelonen ja Pippurihäntä kiitos tsempeistä! Oon kans huomannut että vhh on itselleni helpoin tapa pudottaa painoa. Yllättävän nopeasti nyt kuitenkin paino putoaa. Peilikuvassakin näkyy selkeä muutos ainakin omaan silmään. :D Alkuun ajattelin että huh, onneksi mahakivuille löytyi...
  18. K

Aamupaino tänään 77,6kg. Monta eri lukemaa tuli 76,9-77,6 välillä, mutta lasketaan tuon korkeimman painon mukaan nyt, se tuli kahdesti. Olis varmaan aika vaihtaa patterit vaakaan kun noin arpoo lukemia... Eli viikkotulos olis -1600g. :)
  19. K

Nyt vähän muuttui laihdutuksen syyt, sain tällä viikolla tietää että pco on mullakin riesana. Näin jälkeenpäin ajatellen ois kai pitänyt arvata jo aikaisemminkin, mutta en ole osannut epäillä kun kukaan ei koskaan ole asiasta maininnut vaikka ultrattukin on useaan otteeseen. :S Toistaiseksi...
  20. K

Jep, ei tavalliset keinot ois riittäneet tuohon tulokseen. :D Tuleva viikko onkin haastava ettei tule plussaa... 700g lähti pelkästään pöpön (tai pyllymyräkän :D) ansiosta, sillä pe-aamuna paino oli 79,9... Tuo viimeisin taulukko näyttää hyvältä ja selkeältä!

Yhteistyössä