Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

_Lilja_ mä oon koittanu kattoa aina jonkun maamerkin et mistä kohtaa mittailen. Eli kannattaa mitata aina vaikka navan kohdalta tai jos on "kauneuspilkkuja" niin niitä voi käyttää apuna. :)

Edelliseen viestiini palatakseni, ei tosiaan kannata ottaa mittoja hiilarimässäilyjen jälkeen. :D Täytyy katsoa niitä uudelleen sitten kun on saanut itsensä takaisin ruotuun... Ja saatto siinä olla menkkaturvotustakin, näin äitienpäivän kunniaksi pääsin uuteen kiertoon. Mikä oli siis iloinen juttu, ei ainakaan pcosta huolimatta kierrot veny ylipitkiksi. Jee! Huomenna taitaa silti lasten sairaala taas kerryttää pottiaan... Pitää varmaan pian joku maksusuunnitelma laatia. ;D

Mä käytin ennen enemmän noita proteiinijuomia ja patukoita yms... Mutta nyt oon korvannu ne rahkalla tai raejuustolla jonkun hedelmän kera tai ihan vaan parilla lasillisella maitoa. En ole oikein löytäny jauheista mieleistä makua ja ne valmiit taas on aika hintavia. Olikohan gainomaxilla se päärynän makuinen valmis juoma, ihan jätskiltä maistuu. Väkisinkin sitä miettii voiko joku niin hyvänmakuinen olla terveellistä? :D

Äideille hyvää äitienpäivää ja muille mukavaa sunnuntaita!

Mä en tiiä, mutta kaikki proteiinijuomat, -pirtelöt ja -patukat on mun mielestä jotenkin päänsäryn makusia. En osaa selittää sitä paremmin, mutta semmoinen teollinen pahan olon maku. Jos treenaa paljon, niin niista on varmasti hyötyä kyllä, mutta meikäläisen arkiliikkumiseen perustuvassa treenirytmissä ei oikein oo. Rahka kuuluu päivittäiseen ruokavalioon kyllä. Profeel on mun mielestä parhaan makusta, Skyreistä kaikista paistaa se keinomakeutus niin että meinaa jäädä purkki syömättä, mutta ihan vaihteluksi olen niitä hankkinut.

Lauantaina syötiin kolmen ruokalajin illallinen plus pari siideriä ja tänään äitienpäivää on juhlittu croissanttien ja jäätelön voimin. Yritän nyt tän illan sinnitellä niin, että ei menis pluskaloreille kuitenkaan, jotta huomenna saatais jotain miinuksia taululle :)

Viikon vikat tsempit täältä vielä, muistakaa juoda paljon vettä!

PH

Mä oon käyttänyt palautusjuomaksi Whey+ -protskujauhetta ja sekoittanut sen maitoon. Siin ei ole hiilarit tulee lähes ainoastaan maidosta,suklaanmakuinen on ihan paras!:) Vettä täytyis yrittää taas muistaa juoda enemmän,vähän jännittää huominen punnitus...toivottavasti olis ees vähän paino tippunut!

Pippurihännän paino tänään 69,9kg eli viikkotulos -700g. Tuossa välissä kävi jo kilon alempanakin, mutta näillä mennään. Mulla alimmat tulokset osuu siis näköjään aina torstaille, sitten maanantaiksi kohoaa sopivasti. Kyllä se viikonlopun rentoilu aina vähintään nesteenä näkyy, samoin valvominen. Oikeesti kilon heitot per päivä on mulle ihan tavallisia, mutta kaipa se laihtuminen siellä alla sitten tapahtuu, kun vaan jaksaa pinnistellä. Ja nyt jaksaa kun on juhlittukin vähän :)

TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT

A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoiteltu pudotus, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNP5.VTS
Oodikas3631.5.1483,5kg5kg83,5kg0g0
Pippurihäntä3631.5.1470,6kg5kg69,9kg-700g2
mymosa31953-5kg/kk97g0g4
Tikru-783531.5.1476,56,5kg75,9kg0g0
Äiti 744031.5.1476,45kg76,8kg+1700g2
Kaneli8825500g/vko78,35kg77,2kg0g0
Merope2990,615kg90,1kg0g0
_Lilja_2613.6.1474,55kg75,3kg0g4
MiiSa-803430.6.1478,79kg78,9kg+1000g4
katti_2831.5.201480,45,4kg78,1kg+500g4
SalVe3031.5.201485,25kg81,0kg-600g0
Marlin3022.6.2014836kg81,9kg-400g2
Heilanga3131.5.14946kg92g0g0

[/TR]

Punnitus joka maanantai ja "virallinen aloitus" on 7.4.. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017 / Uusi Lastensairalaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.

Viimeksi muokattu:
Onnea Pippurihäntä, sunhan alkaa jo ihan eri numerolla kun ennen, hienoa :) Kyllä mäkin joskus vielä alan kutosella :)

Ei tässä hirveesti hurrata voi, paino enemmän kuin pitkiin aikoihin. Viikkotulos +1700g. Olo ihan pöhö. Piikittelyt on käynnissä, enkä tykkää yhtään. Ruiskun mitan saa aina painella mahan läpi ja vaikka itse piikki ei satu, niin se sattuu kun neste sinne ruiskuu. Noh, onneksi tuli kerralla kunnolla, niin jos jäis sakot sitte tähän. Nou hätä.

Mä oon hukkapätkä, niin pitääkin alkaa kutosella painon. BMIhän on edelleen ihan hyvästi ylipainon puolella.

Nou hätä Ä74. Oikeesti. Pöhölle on sulla kuitenkin selkee selitys. Pelkästään luomuhormonikierroissakin on tiettynä aikana puntarissa plussaa, kuten tiietään. Hienoa, että jaksat piikittelyiden keskelläkin pitää painosta huolta. Paljon tsemppiä ja onnea matkaan!

• Tykkää
Reactions: Äiti seiskanelonen
Hieno pudotus Pippurihännällä! :)

Ä74 Onneks tuo painonnousu johtuu vaan nesteistä. Kovasti tsemppiä. Myönnän että itellä pistäs masentaan ihan tuhottomasti tuommonen painonnousu viikossa ja varmaan löisin ihan höpöksi. Mutta pysy lujana. Kyllä se paino siitä vielä laskee :)

Viikkotulos -400g. Ihan tyytyväinen oon. Perjantaina vaaka näytti kilon vähempi ku ma, eli se ois mulle oivallinen punnituspäivä :D Ei vaan passais käydä ku kerran viikossa puntarilla, niin ei sitten näin virallisena päivänä harmittas. Viime viikolla rupesin ihan tosissaan käymään lenkillä, ja la kävin jo 7km kävelemässä. Muutaman pikkumatkan myös juoksin. Kotitelle kääntyessä tuntu että vielä jaksas vaikka samanmoisen lenkin putkeen, joten josko tänään kävis sitten jo 8km reippaileen. Mää niin rakastasin käydä kumtosalillakin, mutta miehen työ haittaa vapaa-aikaa.

Viimeksi muokattu:
Hienoja pudotuksia! Mulle voi laittaa +500g. Ei onneksi sen enempää... Viikko meni täysin mönkään syömisten osalta, mutta toisaalta vähän rennompi viikko teki hyvää muuten. :) Taas jatketaan uudella innolla!

MiiSa-80 paino 78,9kg eli plussaa viime kertaan +1000g.

Noh en ota paineita. Olin viimeviikon etelässä lomalla ja nautin!! Niin ruuasta, juomasta ja auringosta. Nyt on virtaa ja aloitetaan alusta ja maksetaan sakkoja! :)

Huh, paino on lähtenyt taas laskuun. Kävi jopa yli 77, mutta nyt jo alle 76, huh.
Jätin kyllä eilen jumpan väliin kun masensi niin sadalla, enkä olisi ihan alkuun ehtinytkään lääkärin takia. Piikeistä huolimatta ei löytynyt kuin yksi munasolu, joten ei päästä ivfään.

MiiSa, kyllä sitä välillä (varsinkin etelässä) pitääkin ottaa rennosti. Ja kuten sanoit, nyt taas ruotuun :)
Katti_, samat sanat!

mymosa
Mä päätin alottaa puhtaalta pöydältä ja vedin eilen viimeset sipsit.. heräsin kai ajattelee että miksi annoin itteni sortua syksyllä.. pillereiden lopetus toi omat tuskansa kun ne tehosti laihtumista.

Ja löysin aivan ihanan musta-harmaan häämekon? siihen haluan mahtua ja sallin ainoastaan raskausmahan.

Pesis alkaa ens vkolla taas joten joka viikko kävellen sinne ja 1,5h pesistä.

Tätä olen nyt oottanut..

• Tykkää
Reactions: Pippurihäntä
Nyt kuulkaas vaatii mulla itsekuria ja paljon. Mies toi töistä järettömät määrät vanukkaita, riisifrutteja, tuoremehuja ja croisantteja. Oli siinä mukana onneks niitä rasvattomia jugurttijuomia sekä proteiinirahkoja.

Siirsin oman karkkipäiväni keskiviikolle, niin ei häiritte maanantain punnitusta ;)

Marlin voi ei, tylsä tilanne. Minä sortuisin varmaan herkuttelemaan, koska itsekurini on tavattoman huono. Voimia sulle lujana pysymiseen! :D

Jotenkin tämä projekti takkuaa nyt ja pahasti. Paino junnaa samassa kuin maanantaina ja lisäksi olen kadottanut motivaationi täysin. Haluan kyllä laihtua ja syyt on harvinaisen selvät, mutta en jotenkin saa intoa noudattaa tuota vhh:ta. Se on siis melkeinpä ainoa tapa jolla saan painon putoamaan... Huoh. :|

Katti: mulla kans on vähä huonoa nyt.. olen syönyt viikon tosi epäterveellisesti ja juonut alkoholiakin. Ja sit ku sorrun niin ajattelen helposti et iha sama.. nyt otin taas eilen niskasta kii ja tänään yritän raahautua salille. Hurjasti tsemppiä! Mulla auttoi taas se vauvan ajattelu..

Ä74 ja katti: Kiitosta tsempeistä! :) En oo vielä yhtään vanukasta syöny...suotakoon ne lapsille :D Mutta tosiaan mies toi myös niitä proteiinirahkoja, joissa ei hiilareitakaan hirveesti ole, niin syön niitä. Pitää koittaa pantata ma asti, niin sitten voi punnituksen jälkeen syyä vähän herkkuja :D Ja katti, älä ota turhaa stressiä. Kyllä se siitä lähtee rullaan. Mulla kans ollu aina motivaation kans ongelmia, ja oon ollu niin selkärangaton ku olla ja voi. Mutta nyt oon saanu itteeni niskasta kiinni kunnolla. Eka viikko on ehkä vaikein mutta kyllä se siitä lähtee. Usko pois!

-900 grammaa näytti vaaka aamulla! Mulla on jääkaapinovessa myös lista johon merkkaan joka ti painon, ja siitä paino oli puonnu vaan 500g. Vähän olin aluksi pettyny kun luulin että tuota pudotusta on vaan tuo, mutta oon kyllä tosi ilosesti yllättyny. Pitänee heivata tuo toinen lista mäkeen. Ihanaa kun tänne meillekin on täksi päiväksi luvattu yli +20 astetta lämmintä. Ois vaan yhtä kiva kun ois vaatteita mitä pukee. Viime kesä meni vauvamahan kans, joten nyt ei oikein oo sopivia vaatteita.

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille. Toivottavasti se alkaa yhtä loistavasti ku minulla! :)

• Tykkää
Reactions: Pippurihäntä
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT

A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoiteltu pudotus, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNP6.VTS
Pippurihäntä3620.6.1470,6kg5kg69,9kg+-0g2
Äiti 744031.5.1476,45kg76,0kg-800g2
Marlin3022.6.2014836kg81,0kg-900g2
katti_2831.5.201480,45,4kg78,0kg-100g4
mymosa3198,63-5kg/kk98,6g0g4
Merope2990,615kg90,1kg0g0
_Lilja_2613.6.1474,55kg75,3kg0g4
MiiSa-803430.6.1478,79kg78,9kg0g4
SalVe3031.5.201485,25kg81,0kg0g0
Tikru-783531.5.1476,56,5kg75,9kg0g0
Heilanga3131.5.14946kg92g0g0
Kaneli8825500g/vko78,35kg77,2kg0g0
Oodikas3631.5.1483,5kg5kg83,5kg0g0

[/TR]

Punnitus joka maanantai ja "virallinen aloitus" on 7.4.. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017 / Uusi Lastensairalaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.

Viimeksi muokattu:
Hienoja tuloksia täällä!!!

Pippurihännällä +-0 tänään. Viime viikon puolivälissä paino kävi jo -600g alempana, mutta maanantaipaino iski jälleen :) No, eipä ole plussaa kuitenkaan ja duuni jatkuu!

Haluaisin päivittää myös samalla aikarajani tuohon 20.6., koska tätä jatketaan nyt AINAKIN sinne asti.

Yhteistyössä