_Lilja_ mä oon koittanu kattoa aina jonkun maamerkin et mistä kohtaa mittailen. Eli kannattaa mitata aina vaikka navan kohdalta tai jos on "kauneuspilkkuja" niin niitä voi käyttää apuna.
Edelliseen viestiini palatakseni, ei tosiaan kannata ottaa mittoja hiilarimässäilyjen jälkeen.
Täytyy katsoa niitä uudelleen sitten kun on saanut itsensä takaisin ruotuun... Ja saatto siinä olla menkkaturvotustakin, näin äitienpäivän kunniaksi pääsin uuteen kiertoon. Mikä oli siis iloinen juttu, ei ainakaan pcosta huolimatta kierrot veny ylipitkiksi. Jee! Huomenna taitaa silti lasten sairaala taas kerryttää pottiaan... Pitää varmaan pian joku maksusuunnitelma laatia. ;D
Mä käytin ennen enemmän noita
proteiinijuomia ja patukoita yms... Mutta nyt oon korvannu ne rahkalla tai raejuustolla jonkun hedelmän kera tai ihan vaan parilla lasillisella maitoa. En ole oikein löytäny jauheista mieleistä makua ja ne valmiit taas on aika hintavia. Olikohan gainomaxilla se päärynän makuinen valmis juoma, ihan jätskiltä maistuu. Väkisinkin sitä miettii voiko joku niin hyvänmakuinen olla terveellistä?
Äideille hyvää äitienpäivää ja muille mukavaa sunnuntaita!