Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

Viikkotulos -100g. :ashamed: No, ei tullut lisää kuitenkaan!

Nyt pitää ryhdistäytyä että pääsen tavoitteeseen! Voi olla aika hankalaa kun aikaa on alle kaksi viikkoa. Mutta sain kyllä hyvän motivaation taas päälle eilen, ihana palkinto häämöttää kolmen kilon päässä. :heart: Sen jälkeen kaikki pudotus onkin vain bonusta, sitä toivottua plussaa odotellessa. :)
 
MiiSa-80 79,1kg eli +200g viimeviikkoon ja lastensairaalan kirstuun roposet kilisee!! :)

No jos nyt jotain selittelen..ei vaan saamaton laiskimus olen ollut. Viime tiistaina jumpalla ja keskiviikkona sienimetsässä. Siinäpä ne sitten. Lauantaina tuli kauhee räkis eli flunssa ja samalla täti tuli kylään. Turbo olo ja peiton alla koko viikonloppu. Tästä ku selviän taas terveenkirjoihin niin niin..Mitähän sitten?! ;)
 
Mä jään nyt taustailemaan. Käyn ehkä täällä vielä kommentoimassa kun lueskelen teijän onnistumisia :) mun laihdutus jää nyt tauolle vähän. Mun polvilumpio meni viikonloppuna pois paikoiltaan ja työnsin sen paikoilleen itse :/ eipä tää siis muutenkaan hyvin mennyt. Viime viikolla vedin ihan hullut treenit :) nyt suoraan sanottuna vituttaa kun taas tulee taukoa salista. Kyllä vetää mielen matalaksi ku normaali kävelykään ei enää onnistu :/ en ees tiiä millä pääsen töihin kun en voi ajaa.

Kovat tsempit kaikille laihdutus projektiin :)
 
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT





A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoiteltu pudotus, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNP6.VTS
Pippurihäntä3620.6.1470,6kg5kg69,9kg+-0g2
Äiti 744031.5.1476,45kg76,0kg-800g2
Marlin3022.6.2014836kg81,0kg-900g2
katti_2831.5.201480,45,4kg78,0kg-100g4
mymosa3198,63-5kg/kk98,6g0g4
MiiSa-803430.6.1478,79kg79,1kg+200g6
SalVe3031.5.201485,25kg79,9kg-1100g0
Merope2990,615kg90,1kg0g0
_Lilja_2613.6.1474,55kg75,3kg0g4
Tikru-783531.5.1476,56,5kg75,9kg0g0
Heilanga3131.5.14946kg92g0g0
Kaneli8825500g/vko78,35kg77,2kg0g0
Oodikas3631.5.1483,5kg5kg83,5kg0g0

[/TR]


Punnitus joka maanantai ja "virallinen aloitus" on 7.4.. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017 / Uusi Lastensairalaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.
 
Viimeksi muokattu:
Miisa - löytyikö sieltä mitään? Viikon päästä sulla on jo parempi olo (tosin mulla kesti flunssa yli 2 viikkoa)

Lilja - no menipäs se nyt ikävästi. Ei varmaan mikään maailman paras tunne se polvilumpion paikaltaan meno. Nyt sun on vaan annettava sen parantua, täysin, ennen kuin alat mitään enempää, muuten se voi jäädä vaivaamaan pitkäksi aikaa. Nautit nyt kesästä, ja syksyllä taas voit alkaa pikkuhijaa miettimään vaikka tälläisen ketjun perustamista!
 
Lilja: Voi vitsi mikä takaisku!:/ Toisaalta pelkällä ruokavaliollakin voi laihtua,et älä nyt pyyhettä kokonaan heitä kehiin! Onko sulla aikasemmin mennyt polvilumpio sijoiltaan? Tärkeintä olis nyt saada kipu siitä pois ja saada tukilihakset vahvoiksi,ettei uusiudu. Saattaa heikentää reisilihaksen vahvuutta,jos uusiutuu monesti. Kylmähoitoa ja joku tukiside polveen! Pikaista toipumista!!

En sit ehtinyt täällä eilen käymään. Aamulla silmät ristissä kävin vaa,alla enkä ees tiedä mitä se näytti...mut tänään kävin uudelleen ja vaaka näytti 79,9kg eli viikossako olis tippunut 1100g?!?:) Kyllä olen töitäkin tehnyt,pyöräillyt töihin ja salilla käynyt ja kotona korvannut kahvakuullalla...ja tietty syönyt vähähiilihydraattisesti!:)

Yks asia mua tällä hetkellä kyl ärsyttää,nimittäin ei ole mitään hajua mikä kirron vaihe on menossa...ovulaation ois pitänyt olla laskurin mukaan 18.5.,mut eipä ole näkynyt ja tänäänkin ovulaatiotesti näytti negaa. Se oli sit viimenen digitaalinen. Ehkä on vaan pakko nostaa kädet ilmaan ja unohtaa koko "yrittäminen",jos sit tulis tärppikin!:)

Nyt ihanasta ilmasta nauttien vapaapäivän jatkoon!:)

Tsemppiä kaikille paljon!:)
 
SalVe: Ihan mahtavaa. Sähän olet jo päässyt sun tavoitteeseen!!! Ja vielä ihan ennätysajassa?? Mutta älä nyt vaan ala löysäilemään, tuo pyöräily tekee kyllä tosi paljon. Ja ruokavalio, kuten itsekin sanoit. Nyt vaan vielä vähän, niin kun nuo nesteet taas joskus tulee takaisin, niin oot vieläkin sitten tavoitteessa.
 
_Lilja_ Auts! Kuulosti kyllä hurjan kivuliaalle tapahtumalle. :/ Mutta kuten jo SalVekin mainitsi niin onneksi ruokavaliollakin voi saada ihmeitä aikaan! Eli ei kannata lannistua, vaikka treeneihin nyt tuleekin taukoa.

SalVella hieno pudotus!! :)

Täälläkin vaaka näytti jo ihanan paljon pienempää lukemaa kuin eilen... Kyllä se ruokavalio vaan vaikuttaa tosi paljon. Toinen päivä vähillä hiilareilla ja paino melkein kilon vähemmän. Tällä jatketaan taas kunnes seuraava kriisi tulee. :D
 
Mites täällä sujuu?

Mulla edelleen jalka kipee, toki onhan siitä vasta viikko, mutta alkaa jo ottaa aivoon toden teolla. Kävin eilen heittämässä talviturkin, mutta ei sitä oikeen pystynyt uimaan kun jalka ei tykännyt. 3 viikko aikaa parannella, että pystyy kävellä pitkin Italian katuja kahden viikon ajan. Joo tiedän, moni täällä sanoikin että ruokavalio on kaiken a ja o tässä tapauksessa. Mulla on vaan yleensä sellanen että jos harrastan liikuntaa saan myös ruokavalion pysymään kohtuussa. Jotenkin heitän helpommin läskiksi homman kun en yhtään liiku. Mulla menee nyt monella osa-alueella niin huonosti että jos yritän laskea vielä kaloreita tuun sekoamaan. Tänään ovulaatio hyödynnetty, turhaan uskon näin, mutta kattellaan taas pikku hiljaa. Onneksi töissä huolia ja kiireitä niin ei ehdi miettiä kaikkea muuta paskaa mitä tää elämä tuo tullessaan.

Tsemppiä kaikille tämmöisenä jäätelökautena ettei tuu herkuteltua ihan liikaa :D
 
Heh, eilen sipsejä ja tänään jäätelöä. No, muuten olenkin elellyt tunnollisesti joten ehkä vähän edes miinuksella huomenna. Jätskikausi on kyl mulle haasteellinen... Menkkoja myös oottelen ens vkolla alkavaksi, joten hormonipöhöä odotettavissa. Mutta ei se menoa haittaa! Huomiseen!
 
Pippurihäntä NP=69,6kg, VT=-300g

Mies väittää "tietävänsä", että mä oon raskaana. Onhan tässä vähän kaikenlaista, mutta mä veikkaan itse vaan PMS-oireiden paluuta - "koston kera". Musta on jännä nähdä, miten tämä imetyksen loppuminen alkaa näkyä painossa. Nyt ainakin suunta on ihan oikea. Viimeksihän paino putosi muutaman kilon ilman, että muutin mitään elintavoissani, mutta en aio sen varaan laskea mitenkään.

Ä74 - tissit on "tyhjät" täälläkin tänään, mikä kyllä enteilee aika vahvasti menkkojen alkamista, samoin yöhikoilu, joka alkaa mulla aina pari yötä ennen vuotoa. Meillä ei mitään odotuksia (tai ainakaan mulla) ollut tämän kierron suhteen, mutta teille kyllä kurjempi homma :( Mutta painonpudotus näyttää kyllä hyvältä!
 
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT





A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoiteltu pudotus, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNP7.VTS
Pippurihäntä3620.6.1470,6kg5kg69,6kg-300g2
Äiti 744031.5.1476,45kg75,5kg-500g2
Marlin3022.6.2014836kg81,0kg0g2
katti_2831.5.201480,45,4kg78,0kg+-0g4
mymosa3198,63-5kg/kk98,6g0g4
MiiSa-803430.6.1478,79kg78,8kg-300g6
SalVe3031.5.201485,25kg80,5kg+600g2
Merope2990,615kg90,1kg0g0
_Lilja_2613.6.1474,55kg75,3kg0g4
Tikru-783531.5.1476,56,5kg75,9kg0g0
Heilanga3131.5.14946kg92g0g0
Kaneli8825500g/vko78,35kg77,2kg0g0
Oodikas3631.5.1483,5kg5kg83,5kg0g0

[/TR]


Punnitus joka maanantai ja "virallinen aloitus" on 7.4.. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017 / Uusi Lastensairalaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.
 
Viimeksi muokattu:
Mites täällä sujuu?

Mulla edelleen jalka kipee, toki onhan siitä vasta viikko, mutta alkaa jo ottaa aivoon toden teolla. Kävin eilen heittämässä talviturkin, mutta ei sitä oikeen pystynyt uimaan kun jalka ei tykännyt. 3 viikko aikaa parannella, että pystyy kävellä pitkin Italian katuja kahden viikon ajan. Joo tiedän, moni täällä sanoikin että ruokavalio on kaiken a ja o tässä tapauksessa. Mulla on vaan yleensä sellanen että jos harrastan liikuntaa saan myös ruokavalion pysymään kohtuussa. Jotenkin heitän helpommin läskiksi homman kun en yhtään liiku. Mulla menee nyt monella osa-alueella niin huonosti että jos yritän laskea vielä kaloreita tuun sekoamaan. Tänään ovulaatio hyödynnetty, turhaan uskon näin, mutta kattellaan taas pikku hiljaa. Onneksi töissä huolia ja kiireitä niin ei ehdi miettiä kaikkea muuta paskaa mitä tää elämä tuo tullessaan.

Tsemppiä kaikille tämmöisenä jäätelökautena ettei tuu herkuteltua ihan liikaa :D

Mun täytyy nyt myöntää, että hieman huolestuttaa _Lilja_ sun jaksamisen puolesta. Mitenkäs tää viikko on alkanut? Älä huolehdi laihtumisesta, sen ehtii kyllä ja parempikin miettiä sitä vasta kun muut asiat on suht reilassa.

Mut olit kyllä aika urhea jos jo heitit talviturkin pois. Mua ei sais kirveelläkään tonne järviveteen. Ja me oltiin rannalla lauantaina. Muuten oli aivan ihanaa, ranta, kymmenien lasten äänten sorina, loiske, lämpö, varjoisa paikka, rento tunne. Ah.
 
Tekis mieli lopettaa koko projekti. Torstaina vaaka sanoi 76,7 ja tänään (kahden kotiruokapäivän ja maltillisen herkuttelun jälkeen) 78,0 :'( Mitään pysyvää en saa näköjään aikaiseksi. Nollaviikko mulle siis.

Äiti seiskanelosella ja Pippurihännällä hienot tulokset! Voi kun oliskin teillä molemmilla pikku kyytiläiset matkassa. :heart: Ite en taida yritykseen koskaan edes päästä kun paino junnaa samoissa lukemissa varmaan ikuisesti. :O
 
Minä taidan siirtyä taustailemaan, tsemppaan kyllä teitä ja pidän kovasti peukkuja (ja siis luen teidän onnistumisista)! Itsellä kävi niin, että sain kun sainkin bodypump kärpäsen, mikä tarkoittaa sitä, että ainakin aluksi tulee paino nousemaan lihasten kasvaessa. Mielestäni tässä vaiheessa ei siis ole hyvä kytätä vaakaa, vaan antaa lihasten kasvaa ja ottaa hetken kuluttua sitten taas paino tarkkailun alle, kun alkaa tuo läskikin palamaan. Teidän avulla siis menin pumppiin ja siellä aion jatkaa. Jossain kohden otan aamujuoksut myös (kun polvi kestää) ja uskon, että tavoite alkaa olla lähempänä. Jos sorrun niin tulen sitten tänne takaisin kertomaan :)
 
Merope: Loistava asenne! Vaihteleva treeni, tarpeeksi intensiteettiä, vaihtelua ruokavalioon ja ennen kaikkea tarpeeksi energiaa koneeseen, niin sillä lähtee aineenvaihdunta liikkeelle ja rasva alkaa pitkässä juoksussa palaa paremmin! Tuntemani PT sanoi juuri, että kaikilla hänen ohjaamillaan "aikuisilla naisilla" on sama ongelma - syödään liian vähän ja kituutetaan vähärasvaisella ja -kalorisella dieetillä liian pitkään. Siihen kun lisätään joku paastopätkä, niin kroppa heittää koneen ihan jumiin eikä suostu pätkääkään irrottamaan enää rasvasta. Mutta kun lisätään lihaskuntotreenejä, nostetaan intensiteettiä pyrähdysmäisillä harjotuksilla (ei siis välttämättä lisätä määrää mitenkään tuntikausiin) ja aletaan syödä hyvälaatuista ruokaa tarpeeksi, niin kroppa herää kuluttamaan sen rasvankin. Ei näy välttämättä heti, mutta muutos on pysyvä ja ajan mittaan kestää sitten ne satunnaiset "kakkukestitkin" paremmin :) Onnea matkaan!
 
katti katti, eipäs nyt hätäillä. Kyllähän se nyt useammalla aina välillä tulee hieman lisää ja sitten taas lähtee. Ei sen väliä, vaikka se NYT junnaisi ympyrää, pääasia olisi saada jossakin vaiheessa se tsemppi päälle ja ehkä poimia täältä muiden kokemuksista jotain mikä sopii itselle ja jossakin vaiheessa sitten taas yllättää itsensä. ;)

Mulla satavarmasti paino pompsahtaa menkkojen alkaessa sinne mistä lähdinkin, 76+, mutta koko ajan kerään tarmoa siihen, että kun aika on sopiva, niitä kiloja alkaa oikeasti lähteä. Enkä halua nyt luovuttaa, vaikka en tavoitteeseen pääsisikään.:saint:'
(ja ehkä jokaviikonloppuiset synttärijuhlatkin loppuu jossakin vaiheessa, miten kaikki sukulaiset ja tuttavat on syntynyt näin alkuvuodesta :confused: ...)

Mäkin ajattelen, että tää foorumi on auttanut mua tsemppaan itseä, että oon jaksanut käydä noissa jumpissa. Ja varmasti ne on lihaskuntoa parantanut (paitsi viimeisin, jossa tuli vaan niska kipeeksi :p). Mun jumppamestassa on alkanut "kesäkausi" ja nyt hakee hieman paikkaansa nuo ajat jolloin pääsen sinne tunneille mukaan :mad:. Kesä on tuonut, minullekin, pesäpalloilun, mutta siinä kun ei hiki yleensä pääse tulemaan (adrenaliinia kun virtaa sen verran), niin se ainoastaan tuo liikunnan iloa, ei oikein hyötyä.:heart:
 

Yhteistyössä