Merope se on tosi upee homma
Onnea! Mulla oli yhdessä välissä tavoite että nyt toukokuussa lähtisin ekalla tollasella tunnilleni, mutta en kyllä nyt ole yhtään niin hyvässä kunnossa että uskaltaisin
Pitänee siirtää tavoitteet syksyyn.
Mittailuista sen verran, että mä/me ei osata sitä mun miehen kanssa. Ollaan siis jopa yhteisvoimin yritetty mitata mun mittoja mutta ne vaan lisääntyy. Laihduin 5kg ja saatiin joka viikko ihan eri mittaustuloksia. Ei vaan yksinkertaisesti osata mitata aina samasta kohtaa vaikka mitä tehtäisiin
Aamupalasta vielä kun kyselin niin nyt on murot loppuneet ja ostin tälläisen
ESB2400 | PerfektMix | Tehosekoittimet, sauvasekoittimet & sähkövatkaimet | Keittiön pienlaitteet | Tuotteet | Electrolux Suomi
Meillä jo ennestään blenderi joka on vähän rikki ja tää on kyllä täydellinen. Siitä vaan aamulla kamat koneeseen ja mukaan automatkalle. Vieläkö keksin täydellisiä aineita laittaa tonne
BTW käyttääkö kukaan teistä noita protskujauheita salin tai urheilun jälkeen? Mä löysin tosi hyvän, se ei oo kyllä ideaali laihdutuksen kannalta, mutta vedän puolikkaan annoksen niin ei tuu kaloreita liikaa. Sekoitan sen myös maitoon kun mä en juo maitoa ollenkaan. Mietin vaan että onkohan tuota nyt järkevä vedellä?
Mä oon niin vihainen. Oon edelleen flunssassa ja kurkkukivussa. Jo viikon kestänyt eikä loppua näy. Eilen kävin vähän kävelemässä ja ei ollu mitään herkkua. Ensin oli sali rempassa viikon ja nyt mä oon rempassa viikon. Huomenna aion väkisinkin yrittää salille. Mulla on kauhee hinku jo liikkumaan
Mulla on nyt vaan sellanen fiilis, että en jaksa laskea kaloreita. Haluisin vaan liikkua paljon koska siitä tulee hyvä mieli
Tiedän ettei se tuota vaan laihdutuksen kannalta tulosta, mutta oon alkanut miettimään onko sillä merkitystä. Jos mä haluan liikkua ja siitä tulee hyvä olo, miksi mun pitäisiottaa stressiä siitä etten laihdu. Tää että mä oon alkanut tykkäämään liikunnasta on mulle jo itsessään iso juttu, että oon kyllä sitä mieltä et jos mä vaan haluun liikkua niin antaa mennä vaan viis ruuasta tässä vaiheessa. Tästä tullaankin siihen että meitsi jojoilee täällä painon kanssa
taas tullut lisää kun kotosalla istunut vaan kipeenä, muttei kuitenkaan liian kipeenä ettei ruoka maistuisi
Vauvanteko projekti on nyt tosi pahassa jamassa. Menkat alkaa tänään, vuotoa jo vähän alkanut ja testit negaa. Olo on mitä huonoin tän asian takia ja välillä mietin kuinka helppoa olisi jos aamulla ei enää heräisikään. En uskonut että me oikeesti kärsittäisiin lapsettomuudesta, mutta sitä tää todellisuus nyt on. En tiiä kuinka tulen selviämään elämästä jos tää leima on ikuinen. Oon alkanut näkemään painajaisia, että mun mies pettää mua ja se nainen tuli raskaaksi, jippii. Ehkä tää on siitä, että mä menin kattomaan sen toisen kanssa sarjan
perskule! Ja mä en vaan jaksa uskoa, että tää mun 10kg ylipaino aiheuttais tätä lapsettomuutta. Ehkä noita välivuotoja se voi aiheuttaa... En tiiä. Sori vaan nyt ootte varmaan eri mieltä, mutta musta 10kg ei oo kovin paljon, tai no hävettäähän tää että en ees sitä 10kg saa pois
Nyt vaan jos saisin ajatukset muualle tosta vauvatehtailusta niin kaikki olisi hyvin. Toivotaan, että salitreeni saa mut taas paremmalle mielelle
Tsempit kaikille teille joille tää äitienpäivä ei aina ole niin mukava päivä :/