Meropen suunnitelma kuulostaa hyvältä! Jotain tommosta itsekin noudatan. Oon pitänyt huolen, että hiilarit tulis enemmän kasviksista kuin viljatuotteista. Perunaa olen syönyt pieniä määriä keitoissa. Siihen mulla tulee niin helposti himo, että kovin usein ei voi laittaakaan. Lisäks yritän katsoa, että syön hiilarit aamun/aamupäivän aikana tai urheilun jälkeen, jolloin ne pääsevät kunnolla käyttöön.
Ja kyllä, tänään olin jo päässyt uusille kymmenille (!!!), eli hyvin näyttää nyt putoavan paino, enkä ole voinut huonosti vaikka nälkä toki välillä iltaisin on. Parhaiten mulla näyttää tehoavan se, että pidän 60-100g/hh/pv. Välillä on mennyt 150g myös, mutta mä luulen, että vaihtelu vaan pitää kropan hereillä. Tuo hiilareiden määrä tuntuu olevan nesteenkertymiseen isosti vaikuttava juttu myös, niinkuin vissiin jo on moneen kertaa todistetukin.
Liikuntaa pitäis pystyä lisäämään vielä, zumbakurssi alkaa toukokuussa, joten siitä toivottavasti tulee vähän lisäpotkua. Täytyy sitten nostaa vähän kalorimääriäkin, jotta jaksaa. Tavoitteena on pitää 300-500kcal vajetta per päivä, kerran viikossa-kahdessa viikossa syön yhtenä päivänä kulutuksen mukaan. Katsotaan mihin tää riittää!