Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

Voi räkä! Hieman mieltä lohduttaa tietää että muutkin ovat sortuilleet pääsiäisen aikaan... Mullakin nimittäin meni vahvasti mässäillessä nää vapaat kun piti pässiäisen lisäksi juhlia omia synttäreitä :).

Julmia totuuksia kertova vaaka sanoi tänäaamuna että viikkotulos on +/-0kg!
Ja tuo sentään taivahan ihme kun oikeesti pääsin nolla-tulokseen :D !!!

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!

Täällä sorruttiin myös kaikkeen maholliseen: ranskalaisia, lonkeroa, karkkia, sipsiä.. Mutta ei silti kiloja lisää! Eli +/-0. Jee! Ja nyt aloitan kahden viikon puhdistautumisen: nutrilett-kuuri. Naminami.

TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT

A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoiteltu pudotus, Yht -= pudotus yhteensä, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPYht -VTS
Oodikas3631.5.1483,5kg5kg0g0g0
Pippurihäntä3631.5.1470,6kg5kg600g-400g0
mymosa31953-5kg/kk200g0g0
Tikru-783531.5.1476,56,5kg600g-600g0
Äiti seiskanelonen4031.5.1476,45kg700g-300g0
Kaneli8825500g/vko78,35kg1100g0g0
Fenix-783531.12.1410217500g0g0
Merope2990,615kg0g0g0
_Lilja_2531.5.1474,55kg0g+1400g4
MiiSa-803430.6.1478,79kg600g+600g2
katti_2831.5.201480,45,4kg0g+1500g2
SalVe3031.5.201485,25kg2100g0g0
Marlin3022.6.2014836kg400g-400g0
Heilanga3131.5.14946kg0g0g0

[/TR]

Punnitus joka maanantai ja "virallinen aloitus" on 7.4.. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017 / Uusi Lastensairalaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.

Viimeksi muokattu:
Heissan! Päivittelin listaa ja toivottavasti se näyttää oikeanlaiselta. MiiSa, lätkäsin sulle synttäreiden kunniaksi 2 e sakkoa :ashamed:

Aika monen viikon tulos vielä uupuu, tulkaahan päivittelemään kuulumiset.

Itsellä siis on vaaka käynyt jo alle 75, mutta nyt tänään, pääsiäisen suklaamunien jälkeen taas enemmän, mutta ei sentään plussaa tullut. En nyt sentään mitään Nutrilet kuureja pysty vetämään, mutta sama kaava kuin ennen pääsiäistä, pienet annoskoot, ei juurikaan herkkuja ja paljon vettä ja liikuntaa.

Tsemppiä kaikille, vielä on aikarajaan monta viikkoa mutta loppukirin voi jo aloittaa :)

Nyt hävettää. :D Nimittäin jostain "kumman" syystä vaaka näytti aamulla 81,4 kiloa! Plussaa tuli ihan hirveästi, mutta toivottavasti lähtee yhtä nopeasti pois kuin tulikin... Lastensairaala saa täältä siis 2€. Hienosti on kyllä suurin osa pysynyt nollilla. :)

Heh, mullakin tänä aamuna +600g :D Luojan kiitos ei ollu eilen. Nesteet, nuo nesteet. En muistanut juoda vettä kuin muutamaan otteeseen eilen ja se näkyy ja tuntuu heti. Samoin tuntuu, jos tulee heräiltyä ja valvottua yöllä, silloin aamulukemat ovat aina isommat. Ja niin tuntui olevan nytkin, kun typy teki hampaita. Onneks se oli aamulla puhjennut niin päästään taas hetkeksi rauhaan :)

Pystyin pitää itteni kurissa pääsiäisen,mutta siitä huolimatta viikkotulos +/-0kg

Mutta vaatteista kyllä huomaa,et olen silti hoikistunut,et ehkä salilla käynnistä ja kahvakuulatreeneistä jotain lihaksia tullut kuitenkin!:)

Mä nyt luovuinkin sitten Nutrileteista. Olin ne jo tilannut (onneksi tilausta pääsi vielä muuttamaan). Mutta olen muutenkin TOSI ronkeli ruuan laadun suhteen, niin en näe järkeväksi yrittää väkisin niellä jotain pussikeittoa.. Joten. Ruokavalio meni uusiksi. Hain netistä herrrkullisia ohjeita uunikanasta/kalasta chilillä/pinaatilla/timjamilla/paprikalla/sipulilla ja ILMAN kermaa/perunoi/riisiä jne. Viereen höyrytettyjä kasviksia. Slurps! Ja aamulla syön/juon proteiini/maca/maitopirtelön ja syön joko omenan tai kiivin. Illalla saan syödä pienen annoksen kaurapuuroa tai sitten munakasta. Välipaloina (jos on pakko) vain hedelmät.

Meropen suunnitelma kuulostaa hyvältä! Jotain tommosta itsekin noudatan. Oon pitänyt huolen, että hiilarit tulis enemmän kasviksista kuin viljatuotteista. Perunaa olen syönyt pieniä määriä keitoissa. Siihen mulla tulee niin helposti himo, että kovin usein ei voi laittaakaan. Lisäks yritän katsoa, että syön hiilarit aamun/aamupäivän aikana tai urheilun jälkeen, jolloin ne pääsevät kunnolla käyttöön.

Ja kyllä, tänään olin jo päässyt uusille kymmenille (!!!), eli hyvin näyttää nyt putoavan paino, enkä ole voinut huonosti vaikka nälkä toki välillä iltaisin on. Parhaiten mulla näyttää tehoavan se, että pidän 60-100g/hh/pv. Välillä on mennyt 150g myös, mutta mä luulen, että vaihtelu vaan pitää kropan hereillä. Tuo hiilareiden määrä tuntuu olevan nesteenkertymiseen isosti vaikuttava juttu myös, niinkuin vissiin jo on moneen kertaa todistetukin.

Liikuntaa pitäis pystyä lisäämään vielä, zumbakurssi alkaa toukokuussa, joten siitä toivottavasti tulee vähän lisäpotkua. Täytyy sitten nostaa vähän kalorimääriäkin, jotta jaksaa. Tavoitteena on pitää 300-500kcal vajetta per päivä, kerran viikossa-kahdessa viikossa syön yhtenä päivänä kulutuksen mukaan. Katsotaan mihin tää riittää!

• Tykkää
Reactions: Merope
Heipä hei

Siitä onkin pitkä aika kun kirjotteilin viimeksi. Ollut vähän kaikenlaista :/ ja laihdutus jäänyt taka-alalle. Itseasiassa mennyt ihan päinvastaiseen suuntaan. Tunnesyöppö iski taas peliin :( Miehen simppa tulokset tulivat ja ne olivat erinomaiset. Jotenkin otin kovasti itseeni (minussa vika) ja masennuin ihan täysin. En ehkä itsekään tajunnut että syy on varmasti tässä. Edelleen poen "kovaa" kevätmasennusta ja tästä on vaikea nousta. Kauhee oravanpyörä kun masentuu syö ja sit masentuu siitä mitä syö :D Olin myös kipeenä joten urheilukin on jäänyt vähemmälle. Nuo juhlapyhät eivät oikeastaan hirveesti auttaneet asiaa kuten moni täällä varmasti huomasi :D Vappu vielä edessä :/ mitenköhän siitä selvitään. Nyt yritän pikku hiljaa kaivaa itseäni ylös täältä kuopasta. Olen alkanut saamaan kauheita päänsärkyjä joka päivä ja en oikein nyt ymmärrä mistä nämä tulevat. Saisivat jo mennä pois. Mikään ei juuri nyt tunnu kiinnostavan minua ja vauvattomuuskin taas raastaa hermoja.

Mulle voi laittaa 4e sakkoa ja painoksi tällä hetkellä 75,9kg. Aloitetaan nyt sitten "alusta". Plussaa tullut siis +1400g.

Kävin pääsiäisenä pitkästä aikaa taas rullaluistelemassa :) oli kyllä pelottavan jännää. Katotaan uskaltaako sitä uudestaan joku päivä.

Löytyikö se koira Oodikas?

Päivittelin, en nyt muuttanut noita Lähtöpainoja, ja muutenkin mietin miten noita tuohon nyt merkataan. Jos on ideoita, mikä tekis selkeemmäks, sitte vaan ehdotusta kehiin.

Hyvä Marlin, suunta on oikea.

_Lilja_ Nyt otat itseäsi niskasta kiinni, karistat kevätmasennuksen ja kaikki muutkin masennukset ja etsit vähän iloa elämään vaikka juuri siitä rullaluistelusta. Mulla on tasan kaksi kokemusta aiheesta. Kerran oltiin 2 kaverin kanssa luistelees, itse ekaa kertaa, ja kierrettiin kesäterasseja =) ja toisen kerran luistelin aamulla kouluun. Seuraavalla viikolla rullaluistimeni varastettiin, enkä oo sen koommin luistellut. Mutta muistelisin, että se oli hauskaa.

Olen jatkanut jumppia, lenkit on tältä viikolta vielä tekemättä, maanantaina oltiin reissussa ja keskiviikkona olin puolikuollut kun piti pojan kanssa valvoa yö kun se ei saanut flunssaltaan nukutuksi. Mutta viikonloppuna sit vedetään ainakin yks lenkki. Mun ovis (ti-ke) oli yhtä kärsimystä ja nestettä kertyi ja vatsa oli kuin jalkapallo. Nyt onneksi on suht normalisoitunut.

Tsemppiä kaikille!

Äiti seiskanelonen kiitos tsempeistä :) Kyllä nyt pitäisi päästä ylös täältä suosta. Pienin askelin toivottavasti suureen tulokseen.

Taas viikonloppu edessä :/ kuinka siitä selvitään herkuttelematta!? Tsempit kaikille viikonloppuun :D

Minut voisi poistaa tästä ryhmästä. Koen etten kykene tähän hommaan, teidän kannustuksista huolimatta :). Olen nyt jo stressistä ja unettomuudesta sekaisin, meidän ensimmäinen icsi-hoito kun alkaa ensiviikon maantaina!

Aivan hurjasti tsemppiä ja onnistumisia teille jokaiselle:flower:!
Yritän toki itsekkin pitää ruokavalion terveellisempänä ja jotta polla pysyisi kasassa niin ulkoilua/hyötyliikuntaa aion harrastaa jatkossakin :).

Kaunista kevättä kaikille:heart:!

Heippa Fenix-78 ja paljon onnea matkaan! :wave:

MUOKS: Ä74 Mun mielestä toi lista on tosi tyylikäs noin! Jos nyt jotain haluais "nillittää", niin kokonaistulos-sarakkeen luvun kohdalla voisi mun mielestä olla ehkä se etumerkki mukana... Kun on kyse kuitenkin muutoksesta. Pystyy sen noinkin silti lukemaan ihan hyvin!

Mä oon nyt palellut ihan älyttömästi monta päivää iltaisin, ehkä jonkun neljä päivää. Joko mun kalorit on liian alhaalla tai ovis oli vasta hiljan, vaikka kuvittelin sen olleen jo puoltoista viikkoa sitten. Mulla on nimittäin ollut aina loppukierrosta tapana palella ihan hulluna, kun keltarauhanen alkaa tykittää progesteronia vereen. Eilisen kärsin jostain vatsataudista, mikä tulee vähän vääristämään huomista punnituslukemaa, koska nestettä varmaan lähti reippaasti ja kovin paljoa en ole saanut syötyä ja nekin asiat ovat olleet vähän mitä sattuu. Pitääkin muistaa nyt juoda taas kunnolla ainakin.

Viimeksi muokattu:
Pippurihäntä, kun olen niin säntillinen, niin en oo merkannut siihen lainkaan jos on plussaa tullut, koska ruutu on Pudotus yhteensä... Muutettaisko se vaikka Tulos yhteensä -sarakkeeksi? Muutenkin taulusta on nyt vaikea lukea mitä on tapahtunut, jos ei noita plussia merkata :confused:
Hieno viikkotulos, sulla on motivaatio kohdallaan :)

Merope, vau mahtavaa. 1,2 kiloa on hirmu määrä viikossa.

Mymosa: Itsellä riittää motivaatioksi pelkästään jo haave raskaudesta :)

Olin lähes varma, että plussaa on tullut. En ole päässyt lenkeille ollenkaan. Viikonloppuna söin jopa puolikkaan pitsaa. Mutta oli sitten vastapainoksi pensasaidan kaatoa (2h) ja siivousta koko eilinen päivä. Ja kuinkas ollakaan, vaaka näytti 75.1 eli viikkotulos -600g. Olen happy :p

Fenix-78, onnea jatkoon ja erityisesti ekaan hoitoon!

Viimeksi muokattu:
mymosa
Kyllähän se toive ois, mutta kun on tunne-eläjä ja tunnesyöjä niin sitä ei tuolla pääkopassa niin vaan käännetä.. Pitäs saada se motivaatio taas kohilleen, eikä sortua jos mä huomenna ajatteluun.

Yhteistyössä