Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT

A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoiteltu pudotus, Yht -= pudotus yhteensä, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPYht -VTS
Oodikas3631.5.1483,5kg5kg000
Pippurihäntä3631.5.1470,6kg5kg200g-200g0
mymosa31953-5kg/kk200g-200g0
Tikru-783531.5.1476,56,5kg+-000
Äiti seiskanelonen4031.5.1476,45kg400g-400g0
Kaneli8825500g/vko78,35kg1100g-1100g0
Fenix-783531.12.1410217500g-500g0
Merope2990,615kg0+900g0
_Lilja_2531.5.1474,55kg000
MiiSa-803330.6.1478,79kg1200g-1200g0
katti_2831.5.201480,45,4kg500g-500g0
SalVe3031.5.201485,25kg2100g-2100g0
Marlin3022.6.2014836kg000
Heilanga3131.5.14946kg000

[/TR]

Punnitus joka maanantai ja "virallinen aloitus" on 7.4.. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017 / Uusi Lastensairalaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan Marlin! Osa tekstistäsi oli kuin minun kirjoittamaani... Se on kumma juttu kun kaikki tieto löytyy mitä painon putoamiseen tarvitaan, mutta silti itseään ei saa "kuriin" jotta onnistuisi tavoitteessaan... :ashamed:

Pippurihäntä: tuo on itselläkin yksi suurimpia syitä pudottaa painoa... Niin kuin varmaan aika monella täällä. Jonkun pitäisi vaan muistuttaa siitä joka päivä!

Fenix-78:llakin hieno tulos! :)

• Tykkää
Reactions: Fenix-78 ja Marlin
Mä olen sitten ainoa ku ajattelin nyt kerätä viikon aikana painoa, eli +900g.. Voi minua. Tosin syytän osittain sitä, että kärsin koko viikonlopun ummetuksesta. Juupajuu ja jaapajaa :)

Onko seuraava mittaus sitten verrattavissa lähtöpainoon vai tähän uuteen korkeampaan painoon? Ei muuten ole tämäkään viikko lähtenyt ihan niissä merkeissä liikkeelle, kun pitäisi..

Merope: Eikös viikkotulos ole aina sitten edellisen viikon lukemaan suhteutettu, ja kokonaispudotus on sitten siihen lähtöpainoon suhteutettu muutos. Korjatkaa jos puhun ihan höpöjä :) Eli ens viikolla, vaikka olisit kokonaistuloksessa vielä plussalla, niin pääset kuitenkin miinusjengiin viikkotuloksella! Rohkaisevaa, eikö....

Kuten arvelinkin, päivittäinen punnitus paljasti, että tänään päästiin niihin alimpiin lukemiin eli viime viikosta -400g (mikä motivoi henkisesti kyllä), mutta mennään tuolla eilisellä punnituksella kun se oli kuitenkin sen virallisen mittauspäivän tulos ja ens viikolla sit samana päivänä taas mittaillaan.

Mittaatteko jotain muutakin kuin painoa ts. vyötäröä tai lantiota tai jotain muuta paikkaa seurataksenne edistymistä? Mä uskon tällä hetkellä vaan BMI:hin, joka on ylipainon puolella. Rasvaprosentti tekisi mittauttaa, mutta se on mulla ollut 15kg laihempanakin lähes 30 eli nyt se on varmaan 40%. En halua masentaa sillä itseäni enempää. Vyötärönmittojen perusteella en ole lähellekään riskiryhmää, se on nytkin alle 80cm, mutta se ei kerrokaan oikeastaan muusta kuin vartalonmallista, joka ei ainakaan mulla sillä tavalla muutu lihomisesta tai laihtumisesta. Isonen tai pienenen tasaisesti joka paikasta. Päärynän tapaan laihtuessa tissit lähtee mutta persaus jää :)

katti_
Mullakin juuri nuo samat syyt. Gyne suositteli painonpudotusta, auttais kuulemma paremmin tärppäämään. Ja kyllä se ulkonäkömerkkaa kummasti enemmän ku kesä tulee ja vaatteet vähenee. Ja suvussa on kaikenmaailman sairaudet rasitteena, joten kevyempänä ois pienempi riski sairastua niihin.

Pippurihäntä
BMI:tä minäkin seurailen. Sama päärynämuoto tääläkin. Kerranki ku ois tissit, niin ne pitää laihduttaa pois.. :p Ja se leveä perus ja lantio pysyy aina vaan.
Mut täytyy ajatella positiivisesti: se on hyvä synnytyksen kannalta!

ON:
Tais olla ihme punnitus eilen, tänä aamuna vaaka näytti taas ihan eri lukemaa.. :/
Kyllä se aineenvaihdunta kummasti vaikuttaa tuohon painoon. Täytyy siis liikkua vielä enemmän, muistaa JUODA ja syödä niitä hyviä kuituja, jotta se vatsa toimii.
Nyt taas jumpalle, plussa tuulia ja miinuskiloja kaikille!!! :)

Minä kyttään vaan vaa'an lukemia. Mulla kertyy kilot enempi vatsaan, ja oonki ihan eriparia. Lantion puolesta menee 42 koon housut, mutta sitten jos haluan ettei housut purista, niin pitäs olla 44:set.

Oivoi. Yläasteella mahuin 27 tuuman leviksiin. Vieläköhän sitä joskus mahtuu sen kokosiin housuihin.

Heipä hei! Voisinpa minäkin tänne joukkoon liittyä, kun tota ylipainoa on ihan kiitettävästi.

Mä oon niin totaalinen tunnesyöjä, kun vain voi olla. Aina kun on paskafiilis niin kummasti muka se leivos mieltä parantaa. :/ liikuntaa en harrasta juuri ollenkaan. En oo oikein mieleistä lajia löytänyt. Sulkapallosta tykkään, mutta sitäkään en saa aikaiseksi harrastaa.

Mulle vois laittaa LP 94kg TP 6kg yritän saada nyt ensin tuon 6kg ja siitä sitten jatkan. Yleensä saan 10kg helposti pois, mut katotaan, toi motivaatio on hiukan hukassa.
Aikoinaan painoin 101kg ja onneks oon saanu painoa pysymään poissa, mutta nyt uhkaavasti meinaa taas tulla syötyä liikaa. Painonvartiat toimi mulla. Ja nyt meinaan käyttää netistä sitä kalorilaskuria.
Huomenna olis tarkotus kalorilaskurinsivu laittaa taas aloitussivuks ja jättää vilja vähemmälle. :)

Ja vaikka kuinka on täällä jo hehkutettu veden mahtavaa voimaa, niin minä hehkutan hieman lisää. Viikonloppuna en tosiaan juonut runsaasti vettä, en kahta litraa niinkuin vähintään menee arkipäivinä. Maanantai aamuna siis aika vähän lähtenyt mielestäni. No kun palasin päivän mittaan taas normaalimäärään, oli paino taas tippunut 500g tiistai aamuna. Eli vaikka luulis, et kun juo vettä, tulee nestettä ja paino nousee, niin se on päinvastoin!

Tulin pikaisesti ilmoittamaan, että itsellä paino putosi viime viikolla kokonaiset 300 g. En ole ehtinyt koneelle ja tällä viikolla muutenkin taitaa tulla kaikki takaisin korkojen kanssa, kun ruokavalio on pikaruokaa, limsaa ja karkkia. Yksi meidän koirista karkasi lauantaina, kun olin töissä eikä sitä ole saatu vieläkään kiinni. Havaintoja on jonkin verran, mutta tullaan aina liian myöhään paikalle eikä olla nähty vilaustakaan karkulaisesta. :( Aamuisin ollaan lähdetty viiden aikaan etsimään ja yöllä palattu takaisin. Kotona käyty sen verran, että on varusteita vaihdettu ja toiset koirat hoidettu. Muuten lähinnä eletään autossa. Kauhea huoli ja stressi eikä tässä tosiaan jaksa ruokavaliota miettiä tai ehdi salaatteja valmistella. Noin 16-18 tuntia vuorokaudesta ollaan oltu etsimässä. Nyt tulin kotiin tietokoneelta katsomaan kelkkareittejä kun se ei kännykällä onnistunut niin samalla kurkkasin tänne.

Oodikas: Voi ei! En osaa edes kuvitella mitä nyt käyt läpi! Mä pidän peukkuja, että koissi pääsee pian kotiin lämmittelemään. Onneksi on jo kevät ja ulkoa löytyy juotavaa ja syötävää! Tsemppiä teille! Kunpa voisin auttaa etsinnöissä! :hug:

Hui, mitenköhän Oodikkaan koiratilanne on edennyt? Meillä on kans nelijalkainen kaveri ja se olis IHAN KAMALAA jos se katois.

Muuten mun täytyy nyt tulla vaan avautumaan, koska meinaa kantti pettää - PÄÄSIÄINEN ILMAN SUKLAATA JA MÄMMIÄ ---- AAAARGH!

Huh. Helpotti. Mites muiden pinnat pääsiäisherkkujen keskellä?

Mulla on ainakin tää pääsiäinen laihdutuksen kannalta menny persiilleen. :headwall:
On tullut juotua punkkua ja syötyä kaikkea hyvää. Myös sipsejä, mun pahin vihollinen. Noh, aattelin ottaa itseäni taas niskasta kiinni.
Liikuntaa on tullut normaalia enemmän, kun ollaan puuhattu tuolla pihalla. Revitty puita ja haravoitu. Hyötyliikuntaa parhaimmillaan. :)

MiiSa-80 34 +600g

Eli pääsiäinen oli ja nyt saa jo mennä. Tuli syötyä sitten ihan kaikkea. Lauantaina tuli otettua alkomahoolia siihen malliin, että eilen maistui sipsit, limu ja pizza.. Ja se täti tuli kylään pe iltana niin on muutenkin turpee olo. No näillä mennään. Suunta on ollut oikea. Viimeviikolla vaaka näytti jo kerran 76.5kg mut tänään tosiaan taas tuon 78.1kg.

Yhteistyössä