Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

Terveisiä Naisten 10:ltä! Sain kipinän sieltä juoksua ajatellen. Pyöräily nostanut kuntoa, että jaksoin osan matkaa hölkätä, et ens vuonna hölkäten koko lenkki!:) Ellei sit olis niin, et ois pieni nyytti kainalossa. Sit vaunujen kanssa vaan.:)

Perjantaina oli työpaikan kevätjuhlat. Tuli sit juotua pari siideriä ja eilen myös juotua mehukivennäisvesi ja juotava jogurtti...siitä sen sit sai...tänään 80,4kg:( Toivotaan, et on vaan hetken harmi!

Täällä kans jännäillään loppukierrossa, eilen tuli veri viiruja...haaveissa, jos olis kiinnittymisvuotoa!:) Mut en kyllä liikaa halua elätellä toiveita.

Nyt pakkaa laukkua ja fillarilla töihin, kun matkakorttikin on tyhjä!:D

SalVe

• Tykkää
Reactions: Äiti seiskanelonen
Minä jättäydyn taustalle :( Kalorit ovat pysyneet kunnossa mutta silti vain paino nousee ja hirveät turvotukset. En ole tänne viitsinyt edes tulla ilmoittelemaan omasta pahasta olosta. Epäilen että kilpirauhasarvoissani on taas jotain häikkää joten lekuriin ja katellaan sitten taas miten eteenpäin. Masennus.

Kaneli88: Voi ei, tuo on kyllä pahinta mitä voi olla! Ja kilpirauhasarvot todellakin kannattaa pitää kurissa. Minä päästin ne tosi pahaan jamaan ja se olotila oli JÄRKYTTÄVÄ! Mikä masennus, saamattomuus, väsymys, turvotus. Tsemppiä ihan hurjasti!

Meropelle ja Kaneli88:lle tsemppiä jatkoon! Hienoa Merope että olet saanut täältä motivaatiota uuteen harrastukseen! Tuo pumppi on kyllä varsin tehokasta. :)

Äiti seiskanelonen kiitos sanoistasi. :D Eilinen oli tosi huono päivä muutenkin kuin painon osalta. Eihän tätä parane lopettaa vaikka epäonnistumisia välillä tuleekin. Tänään lukema oli taas paljon mieluisampi... Tää dieetti ei vaan taida sallia minkäänlaista lipsumista tai muuten saa palata lähtöruutuun..

SalVekin on saanut kipinän juoksuun, jei! Mä aloitin kanssa tuossa kolmisen viikkoa sitten sellaisen juoksuohjelman mukaan hölköttelyn. Porin kaupungin sivuilta löytyy. Sopii hyvin vaikka ihan sohvaperunalle, niin lyhyitä matkoja aluksi juostaan!

Eilen sain purettua kaiken turhautumisen lenkkiin, tuli tehtyä pitempi lenkki kuin koskaan aiemmin, siis kokonaan hölkäten. :) Oli kyllä sykekin sitten sen mukainen, ehkä tänään otan vähän rauhallisemmin...

• Tykkää
Reactions: Pippurihäntä
Äiti seiskanelonen mut voi ainakin poistaa vaikka käynkin vielä täällä juttelemassa :) Oot ihana kun oot huolissasi. Totta puhuakseni niin oon mäkin :D Välillä on niin pirun vaikeeta. Oon monesti harkinnut keskusteluja jonkun kanssa, mutta tullut siihen tulokseen että ei vielä. En mä voi olla vielä sekaisin päästäni kun vasta vuosi yritystä mennyt!

Kaneli88 mulla on vähän samat fiilikset kun sulla :/ Päivä kerrallaan ja älä sinäkään ota liikaa stressiä laihtumisesta!

SaIVe vitsi oot ollu jakselias kun oot kympille lähtenyt! Toivotaan että sulla on pieni kyytiläinen matkassa!

Mäkin haluun juoksemaan tai ees kävelemään!! Eilen lähin sitten kevyelle 4km kävelylle ja meni yli tunti tän jalan kanssa ja nyt kärsitään seuraamuksista. Kyllä ottaa päähän! Nyt pitäs ottaa tosi iisisti ettei mee kesäloma pilalle. Harkitsen kuitenkin josko lähtisi tekemään salille vähän käsitreeniä tänään. Oon aamupalaksi alkanut mussuttamaan nyt smoothieta joka aamu. Siis jukurttia, vähän mehua, mansikkaa ja banaania. Niin helppoa sen teko uudella rakkaalla laitteellani :D Ei siis enää niitä muroja :D

Vauvajutuissa mennään nyt sillä tavalla, että syyskuussa saan lähetteen julkiselle puolelle. Sitä ennen mennään ihan täysin ilman mitään lääkityksiä. Toivottavasti kesä tekee tepposensa ja saadaan juhannuksena vauvan aikaiseksi. Ovulaatio juuri silloin :D

Tsemppiä kaikille molempiin urakoihin, masun suurennukseen ja masun pienennykseen.

-200g pudotusta. Viime viikko meni ihan höpöksi. Herkkuja söin kolmena päivänä ja lenkille en päässy ku kahtena. Ei kauheesti huvittanu niillä kauheilla helteillä lähtä lenkkipolulle hikoileen : / Su ja eilinen meni jonku ihme mahapöpön kourissa. Kaikki tuli vetenä takapäästä ulos. Viime yönä nosti onneks kuumeen, joten jospa pöpö ois jo selätetty. Ei oo vessassakaan tarvinu rampata sitten eilisen. Vieläkään ei ruoka kyllä maistu vaikka nälkä meinaa kurnia. Jospa huomenna ois jo ihan normipäivä. Sori kun en nyt jaksa teille muille kommentoida. Mies lähti isompien kans kauppaan ja vauva nukkuu, joten pakko ummistaa itekin silmiä tässä sohvalla. Palaan myöhemmin asiaan!

Meille tais tulla plussa. Liekö ruokavaliolla osuutta asiaan, uskon että oli, kun tämä kierto oli kuin oppikirjasta ja oviskin tuli sen 2 vkoa menkkojen alkamisajankohdasta. Tänään siis kp29 ja menkkoja odotin alkavaksi viimeistään huomenna. Ei voi käsittää vielä ja mitä tahansahan voi tapahtua, mutta nyt mennään tällä. :heart: Kilon ehdin pudottaa koko kevään aikana, mutta nyt aion jatkaa viljatietoista ruokavaliota samaan malliin, koska sillä saa pidettyä nämä painojutut kurissa vaikka olisi raskaanakin. Huom. vaikka. Toistaseksi ilmeisesti ollaan :)

Ensimmäinen välitavoitepäivä! 1,8kg jäi pudottamatta, painon ollessa tänään 76,8kg. 3,6kg kuitenkin miinusta aloituspainosta! :)

Mites muilla tämän päivämäärän valinneilla? Onko meitä edes montaa jäljellä täällä?

Nyt onkin aika määritellä uusi välitavoite: 30.6. mennessä paino 72,8kg.. Eli neljän kilon miinusta tavoittelen reilussa neljässä viikossa. :) Lukema näyttää hurjalta ja vaatii kyllä toteutuakseen hyvää itsekuria hiilarihimojen keskelle. :D

Kiitos kiitos kiitos kaikille onnitteluista! :heart: Nyt mun tavotteet tais vähän muuttua, en vieläkään oikein tajua, että puntarin ei välttämättä kannatakaan mennä kauheasti alaspäin :) Olin niiin tässä painonpudotusmoodissa, että kestää vähän aikaa mennä jakeluun. Täällä oli niin hyvä meininki ja tsemppi, että pitäkää nyt sama linja! Ja toivottavasti pääsette tavoitteeseen (kilo- tai plussa) mahdollisimman pian.

Kaikkea hyvää teille ja pitäkää lippua korkealla! Tää oli ihanan positiivinen ketju, kiitos siitä!

täällä suunnitelmissa vauva syyskuulle, mutta painoa pitäisi pudottaa 15kg ennen sitä :).
pituutta 155cm ja opaino noussut vuodessa 24kg :/, nyt pitäisi siis saada itsensä kunnon ruotuun pitkän sairastelun jälkeen ja sitten olisi aika vauvan :). Tämä lapsi olisi neljäs ja viimeinen. Ikää minulla 33v ja lapset ovat 9,10 ja 12. Paino siis 64kg nyt ja tavoite olisi jotain 50-48kg :). Tänään se alkaa. Olisiko jotain hyviä kevyitä ja proteiinipitoisia ruokaohjeita jaata?
Tavoitteena 1kg/viikko.

Viimeksi muokattu:
Pippurihäntä kiitos itsellesi, oot ollu hyvä tsemppari täällä! Onnea matkaan! :heart:

Tervetuloa Pikkuviikinki! Kilo viikossa on aika kova tahti, mutta itsekin sitä kyllä tavoittelen kun kärsimätön olen. :p

En ehkä ruokaohjeita osaa kummempia antaa, mutta oma ruokavalioni näyttää kutakuinkin tältä:

Aamupalaksi lautasellinen kaurapuuroa mehukeiton ja raejuuston (desi?) kera.

Lounaalla lihaa, kanaa tai kalaa n.100-150g ja kasviksia (kurkku, tomaatti, salaatti) reilusti.

Välipalaksi purkillinen maitorahkaa mehukeiton kanssa, lisäksi kourallinen cashewpähkinöitä.

Päivällinen sama kuin lounas, lisäksi höyrytettyjä kasviksia (porkkana, kukkakaali yms) ja jos liikuntaa tulee harrastettua niin riisiä, tummaa pastaa tai perunaa vähäsen (desi?)

Illalla joko smoothie (marjoja, rahkaa, luonnonjogurttia, maitoa ja ehkä banaania) tai sitten rahkaa mehukeitolla, ja kourallinen pähkinöitä.

Tällaisilla syömisillä paino on minulla pudonnut (8kg/5kk), mutta ikävä kyllä itsekurini on luokattoman huono joten olen sortunut herkutteluun vähän väliä... :ashamed: Ei välttämättä sovi tuollaisenaan kaikille, mutta kokeilla voi omalla vastuulla! Nyt olen taas taistellut hiilarihimoja vastaan ja pysynyt jokseenkin ruodussa. Joka aterialla voi onneksi aloittaa uudelleen, siis vaikka koko päivä olisi mennyt mönkään, voi iltapalalla jo tehdä korjausliikkeen sen sijaan että tekisi sen vasta aamulla! :D

Hei. Olen aika huonosti tänne muutenkin päivitellyt, mutta listoilla näköjään vielä. :)
Mut vois nyt ainakin tilapäisesti ottaa listalta pois. Täällä nyt toistaiseksi vielä rv4. :heart:
Katotaan nyt, et jos tää papu pysyy kyydissä, mut jos ei niin palailen varmaan sitten. :)

• Tykkää
Reactions: Pippurihäntä
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT

A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoiteltu pudotus, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNP8.VTS
Äiti 744031.5.1476,45kg75,9kg+400g4
Marlin3022.6.2014836kg81,0kg0g2
katti_2831.5.201480,45,4kg76,8kg-1200g4
mymosa3198,63-5kg/kk98,6g0g4
MiiSa-803430.6.1478,79kg78,8kg0g6
SalVe3031.5.201485,25kg79,5kg-1000g2
Oodikas3631.5.1483,5kg5kg83,5kg0g0

[/TR]

Punnitus joka maanantai ja "virallinen aloitus" on 7.4.. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017 / Uusi Lastensairalaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.

Viimeksi muokattu:
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT

A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoiteltu pudotus, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNP1.VTS
SalVe3021.7.201479,55kg79,5kg0g2
Äiti 744030.6.201475,95kg75,9kg0g4
Marlin3022.6.2014836kg81,0kg0g2
katti_2830.6.201476,84kg76,8kg-0g4
MiiSa-803430.6.201478,79kg78,8kg0g6
mymosa3198,63-5kg/kk98,6g0g4
PIKKUVIIKINKI337.9.201464kg14kg, 1kg/vko64kg0g0

[/TR]

Punnitus joka maanantai ja 1.VT on 9.6 . Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017 / Uusi Lastensairalaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.

Viimeksi muokattu:
Heissan. Kierto alussa ja turvotus sen mukainen :( Siihenhän tuo plussa-alkuinen tulos varmaan pohjaa. Eihän tämä nyt mennyt niin kuin suunnittelin, mutta eihän monikaan asia mene :LOL: (ps. tänään käyn kyllä ostamassa smoothie koneen ja vaihdan aamiaisleipäni tuoreeseen smoothieen...)

katti_ : Mun mielestä sä pudotit tosi hyvin painoa. Eli Onnea hienosta tuloksesta :flower:

Mites muilla on mennyt?

Otin nyt vapauden alkaa ihan "uuden" taulukon, jonne siis lisäsin kaikki mukana olevat. Tervetuloa siis mukaan Pikkuviikinki! Kaikki on mahdollista jos itse vain haluaa tarpeeksi!

Tänään vaaka näytti 79,5kg, eli tavoitteeseen päästiin, vaikka viime viikolla näyttikin enemmän!:)

Nyt voisin ottaa tavoitteeksi pudottaa sen toiset 5kg vaikka 21.7. mennessä! Ellen sit nyt ole raskaana. Eilen tehty nega testi, mutta menkkoja ei kuulu. Kroppa varmaan vielä ihan sekaisin keskenmenosta. Mä täällä jo mietin, et kun menkat kuitenki alkaa, ni pitäiskö varata aika tutkimuksiin. Se ois sit varmaan yksityiselle, kun ei kaikrti kunnallisella toivoa, kun on jo kaksi lasta!

Mut pää pystyyn nyt, keskitytään nyt tähän kunnonkohotukseen, etten ihan masennu!

Heilangalle onnea plussasta! :heart: :flower:

Äiti seiskanelonen kiitos! :) Tuo hiilareiden vähentäminen on tuntunut monella auttavan. Toivottavasti sullakin!

Salve tais olla ainoa joka saavutti tavoitteensa? Hienoa työtä! :)

Yhteistyössä