Huikkaan täältä sivusta, että voisin liittyä mukaan. Pitäisi vain tuoda kotiin sellainenkin ihme kuin vaaka, että painoaan voisi seurailla... :> Siinä onkin hyvä viikonloppulenkki, kun ihmisten ilmoille on 5km.
Ikää 23v, miehellä 25v. Molemmat laittavat opiskeluitaan pakettiin ja tässä kaaoksessa sain sitten kuulla, että ilmeisesti minulla on PCO-tyyppiset munasarjat ja sen lisäksi jotain vibaa kilpirauhasessa. Koska me emme kuitenkaan taloudellisista syistä johtuen pysty lähtemään edes julkisen hoitoihin (miehellä tosin on työ odottamassa, kunhan opiskelut ovat pulkassa, että motkotelkaa ja kotkotelkaa keskenänne siitä, kenen rahoilla sitä lasta tehdään) ja opiskelijaterveydenhuolto ystävällisesti huomautti, että ei meillä nyt kiire ole. Tiedä sitä sitten, näillä viboilla monilla on edessä muitakin kuin pillerihoitoja. Joulun jälkeen pitäisi alkaa helpottaa ja sitten katsotaan, millainen kaaos saadaan aikaiseksi ja itse varmaan ravaan selvittämässä enemmän, mitä tämä kilpirauhassählinki nyt minun kohdallani tarkoittaa.
Painan nyt kuitenkin joka tapauksessa sen verran, että tässä voisi kadottaa kiloja. Entisenä kilpaurheilijana oma rapakunto hävettää ja naurattaa, painosta puhumattakaan, mutta on sitä suuremissakin soissa ravattu. Minun lajini on uinti ja tässä voisi taas ostaa sarjakortin ja tehdä pesänsä hallille. Ei tosin varmaan kulje enää vaivatta 5km uintia. Muuten posti kulkee, kun kusti polkee, koska auto on miehen käytössä. Ruokavalioremonttia tässä ei varmaan kannata alkaa tehdä, kun pääpainotteisesti olemme kasvissyöjiä, joiden suurimmat ruokakulut ovat maito ja ruisleipä. Niin suomalaista että melkein hävettää.
Meropelle haluan huomauttaa, että kannattaa seurata myös muita mittoja kuin vaakaa. Varsinkin vyötärönympäryksen pieneneminen kertoo siitä, että nyt tapahtuu jotain, mitä pitäisi tapahtua, kun pudotetaan painoa.