Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

Listaa koitin ajantasalle. Mites esim. Katilla 8e sakkoja, pidetäänkö siellä vai ootko maksanut vai miten? Itse en oo tosiaankaan mitään maksanut, jos tää projekti jatkuu kauan, niin koko sairaala on jo rakennettu kun olen vihdoin valmis laihdutuksen osalta :kieh:

Ihaa, juu ei oo hurraamista noissa lääkkeissä. Mulla taas on tasan kaks vaihtoehtoa dpo illoiksi, tuhruvuoto tai lugevuoto, hehheh ei paljon naurata. No oon kyllä laittanut noi luget viimeksikin aamuisin, niin on ehtinyt valua aika hyvin pois päivän aikana, mut veetyttää pitää suojaa kuitenkin koko ajan. Nyt tässä kierrossa en jaksanut niitä ja jätin pois ja avot, tuhruilu jo saapunut. No onhan sitä nyt JO dpo12 (ja nega tietty aamulla), eli ei tässä tällä kertaa tarvi tuhrusta kärsiä kuin 4-7 päivää.
 
Viimeksi muokattu:
Joo nyt kyllä täytyy vähän maltillisemmin pudottaa painoa. 2 viimestä kiertoa ollu elämäni pisimmät (pudottanut n. 10kg/3kk). Ilmeisesti mun kropalle liian nopea tahti
Tänään kp1 ja masennuspizza syöty :) Huomenna alkaa terveellinen ruokavalio kaloreita tuijottamatta. Peruna, riisi, pasta, sokeri ja jauhot ainoastaan pois.

Mulle voi laittaa 2€ sakkoa ku viimeks paino oli noussu :) maksan sit kerralla enemmän :)
 
Viimeksi muokattu:
Mä voisin maksella nuo sakot tänään pois ja pyrkiä sakottomaan loppuvuoteen. :)

Nenän edessä ois valmis ruokavalio-ohje jota noudattaa, mut 100%:sesti en ole sitä vielä saanut pidettyä. Ei edes olisi niin hankalaa, jos ois varustettu jonkinlaisella itsekurilla. :D Treeniohjelmakin jo polttelee tuossa ja tekis mieli päästä kokeilemaan uusia juttuja!

Äiti74 ootko vielä tehnyt uutta testiä?
 
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT





A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoiteltu pudotus, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNPvko 38S
Äiti 744030.9.201474,31,3kg74,7kg-300g14
Ihaa823231.12.20141041499,3kg??g0
Mariah333424.12.201498,620kg88,2-100g0
Merope2924.12.2014947kg94,70g2
SalVe301.11.201479,56kg76,6+400g0
Mimmi92221.1.201567,88kg65,8-2700g2
Valonkantaja2431.12.2014110,713kg104,3-400g0
tilastoija2385,915kg85,5-400g0
katti_2825.12.201480,35,3kg80,0kg-300g8
hannuliini??30.11.201471,86kg71,8uusi0
Minttumaari*37tauolla105,3104,60
saheanpa??30.9.201477,25-6kg76,2??g0
otsoska3230.9.201473,34,3kg70,7??g0
Risse793531.12.20148310kg83??g0
~SeaWind~2015.9.2014131,611,6kg131,6??g0

[/TR]


Punnitus joka maanantai. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017 / Uusi Lastensairalaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.
 
Viimeksi muokattu:
No ei katti mun tarveennut tehdä testejä enää kun se vuoto alkoi sieltä ennätyslyhyen kierron muodossa (26päivää MUR), no säästyipähän sekin tikku.
-300g, eli siiderit ovat viikon aikana poistuneet kehostani :kieh:
En taida nyt ihan ehtiä viikossa saamaan tuota vajaata kahta kiloa pois, ja kun sen piti vielä olla suht helppo tavoite :ashamed:

Ai niin, tänne oli tullut jo muilta tuloksia, hienoa Mimmi92, niin se vaan lähtee, eiks oo kiva fiilis nyt??
Merope, ei tullut enää miinusta kuitenkaan. Kyllä se sieltä sitten kohta miinusta alkaa karttumaan. Ethän sä ollut vähähiilarisella?
 
Viimeksi muokattu:
Äiti74: Hyvä, että siellä putoaa kuitenkin! Ja pahoittelu vuodosta.. Täällä tosiaan aika junnaava tilanne. Mutta melko mielenkiintoista, että päätin puoli tuntia sitten aloittaa vähähiilihydraattisen ensi viikosta. Melkoinen ajatustenlukija olet! En siis vielä ollut, mutta ensi viikolla sekin konsti käyttöön!
 
Aamulla mitattu 85,5kg eli -400g. Tästä se lähtee, vaikka viikonloppuna olikin juhlat eikä niissä ainakaan kevyesti syöty. Viikolla otin pidempiä pyöräreittejä matkalla, mutta eipä tässä liiemmin ole aikaa ollut. Päivät ovat pitkiä, aamut aikaisia, illat puurretaan koulutöiden parissa. Tässä viikolla voisi viimein mennä hakemaan sen uimahallin kausikortin ja tehdä pesänsä sinne. Mies saa sitten valitella kloorin hajusta.

Täällä metsästetään mututuntumaovulaatiota. Alkaisi olla sen aika ja yleensä valitettavasti ei oikein voi erehtyäkään. Kun ovulaatio on, kivut ovat yleensä vähintään sen mukaiset. Lääkärillekin pääsen vielä viikon sisään puhumaan kilpirauhasasioista. Vähän olen täpinöissäni.

Toivottavasti jännitys johtaisi parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen, SalVE! Pidetään peukkuja.
 
Voi kurjuus Äiti 74! :hug:

Mulle voi päivittää painoksi 80,0. Lukemat oli joka mittauskerralla erilaiset, mutta tuo oli isoin. Aika vaihtaa vaakaan patterit...

SalVelle plussapuhureita! ;) Täällä eletään kanssa jännäpäiviä, tosin hätähousuna testasin jo tyylipuhtaan negan joten suurin jännitys on ohi. :|
 
  • Tykkää
Reactions: Äiti seiskanelonen
Wau Mimmi92 mikä pudotus!!! :cool: :flower:
Ja onnea kaikille muillekin hienoista tuloksista! :wave:
Ja SalVe... ++++++ :whistle: :heart:

Mä olin ihan varma että nyt joudun ottaa sakon tältä menneeltä viikolta, koska paino oli vielä eilen aamulla sama kuin viime maanantaina! :O Noh, ei tullut kuitenkaan sakkoa, nimittäin paino tänään ruhtinaallisesti 0,1 kg vähemmän kuin viikko sitten! :LOL: Mutta tällaista se painon pudotus on... Tulee viikkoja kun paino pysyy samana tai jopa nousee vaikka kuinka olisi ollut ruodussa. :) Voihan me naiset ja meidän hormoonit! :D

Mutta tosiaan, mulle voi päivittää tämän hetkiseksi painoksi 88,2 kg ja viikon tulos -100g. :)
 
Mimmillä pirun kova tiputus!

Tänne tuli nyt vaan -400g tiputusta, aamupaino oli 104,3kg. Pitää selkeästi alkaa nyt katsomaan vähän tarkemmin näinä normaalin syömisen päivinä noiden herkkujen kanssa. Erityisesti kaikki pullat ja muut vehnähässäkät tuovat turvotusta mukanaan.
Toisaalta positiivista oli kuitenkin se, että vyötäröltä oli lähtenyt peräti 2cm joten mulla on enää 4cm ihannevyötärönympärykseeni (sehän olisi puolet pituudesta tai sen alle, eli omalla kohdallani vyötärön tulisi olla 88cm tai alle). :)
Ja kesäkuulta tähän päivään on lähtenyt nyt 6-7cm, jee!
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92 ja Mariah33
Kuinka pitkiä te muuten ootte? :confused: Mä oon lyhyt... Oon vain 160 cm ja näin ollen mun BMI on tällä hetkellä 34.5... Mun pituisella normaalipaino on 47,4-64,0 kg... Eli vielä on ylipainoa aika reippaasti! Itseasiassa 24 kg... Mutta etappi kerrallaan! En nyt ajattele edes mitään normaalipainon saavuttamista kun se plussan saaminen vain siintää mielessä... ;)
 
Mariah33: Mä olen 172cm pitkä, pikalaskulla bmi 28.9... Huh huh, ei ihan sama ko kilpa-aikoina, mutta kaipa sen saa hilattua hitaasti alas. Toivossa on hyvä elää ja matkaa olisi noin 12kg normaalipainoon, 15kg tavoitteeseen. Ihanne olisi kilpa-aikojen noin 65kg. Näillä numeroilla puhumisesta tulee mieleen lähinnä epätoivo, mutta kyllä mää tästä.

Poljin tässä maailmanlopun esisateessa kotiin 7km ja otin torkut. Näin vauvaunia. Hetkellisesti iskee taas apatia, vaikka en täällä ole yrityskuukauksien määrää laskenutkaan.
 
Täällä pituutta 167cm. Bmi taitaa olla 23,5. Normaalipaino, mutta löysää löytyy. Yläkroppaan tyytyväinen kokoa 34-36. Alaosasta pitäis kiinteytyä kun koko 42. Olen niin päärynän mallinen. Haluaisin painon n. 60 ja sit siihen jos sais pari kiloa lihasta hommattua :)
Joskus 4 vuotta sitten kun olin tosi pieni kokoinen (46kg), alettiin miettimään lapsen hankkimista ja päätin nostaa painoa 10kg. Sit kun en tullutkaan niin helpolla raskaaksi niin nous vähän enemmänkin. Nyt paino ok, mutta eipä plussaa taaskaan näy. Ens viikolla eka lääkärikäynti vauvahaaveisiin liittyen. Pahoin pelkään että siellä ei oteta mua tosissaan kun esikoinen vasta 7kk. Esikoista yrittämällä yritettiin kuitenkin yli 2 vuotta ilman mitään tutkimuksia.

Muok. Nyt on yk 7 menossa. Kierto heti synnytyksen jälkeen säännölinen (nyt pidentyny pari päivää).
 
Viimeksi muokattu:
Näköjään mun bmi on 26,43 ja lievä lihavuus on tuomiona (oon 168cm). 70kg olis normaalipaino. Myöskin mun vyötärönympärys on liian iso normaaliin verrattuna (muistelisin viimeksi terveydenhoitajan näin sanoneen terveystarkastuksessa).

Tää laihdutus tuntuu taas vähän suossa rämpimiseltä (tai mieluummin olisinkin siellä suossa rämpimässä). Mutta näköjään muillakin on samoja fiiliksiä :hug:
 
Täällä bmi taitaa olla sen 31. Aivan järkyttävä tulos itselle, kun olen aikaisemmin ollut erittäin hoikka, bmi joskus jopa alle 20. Olen 174 cm.

Laihdutus on tosiaan suossa rämpimistä tällä hetkellä. Muutin jokin aika sitten uuteen kaupunkiin ja melkein kyllä kaipaisin jotain ystävää mukaan tähän laihdutusprojektiin. Eikö voisi olla sellaista "deittipalstaa" missä vois hakea laihdutuskaveria :) Vois sitten yhdessä mennä jumppaan jne. Ja tuo suossa rämpiminen kuulosti niin hyvältä, mä tykkäisin pelata vaikka mitä pelejä (suossa rämpien) jos olisi vaan porukka. Mutta ei kun ei. Ja siis istun sisällä syöden mitä kaapista löytyy.
 
  • Tykkää
Reactions: Äiti seiskanelonen
Et sitten Merope Tampereelle muuttanut :wave: ?? Minäkin oon kerran ollut suolentiksessä mukana, oli aika hauskaa. Mutta joo, kun ikä karttuu ei enää niin helposti mee juttuihin mukaan :(

Voi että, mites me nyt tsempataan itsemme mukaan taas kaikkeen?? Ulkona näyttää hei paremmalta tänään (vaikka onkin ihan sika kylmää). Kohta pitää päättää meneekö jumppaan (menkat päällä ja kova flunssa). Kyllä mää taidan mennä... ei se voi pahaakaan tehdä.

Ja hei, eilen laittelin taas uunijuureksia, vitsit kun oli hyvää bataattia ja lanttua...rouskis rouskis... ja punajuurtakin, nam (ja -30% lihaa). Menin epähuomiossa ostamaan luomulanttua... mutta eiks ne ookkin terveellisempiä.
 
Heh, en ihan Tampereelle. Ainakaan vielä :)

Saa muuten laittaa hyviä ruokaohjeita tännekin ;) Ensi viikolla alkaa mun todellinen laihis, viikonloppuna on isot juhlat niin ne annan vielä itselleni anteeksi ja sitten toden teolla laihduttamaan.

Flunssaisena en kyllä suosittele jumppaamaan. Niin paljon olen kuullut noista sydänongelmista kun ihmiset jumppaa liian nopeasti. Pieni kävely voisi olla parempi vaihtoehto!
 
Samaa olisin sanonut kuin Merope, eli ei kannata flunssassa jumpata vaikka mieli tekisi! Voi käydä pahasti sydämen päälle. :( Mulla kanssa ois intoo salille ja lenkille, vaan tämä viikko täytyy vielä ottaa kevyemmin.

Mä oon 166cm ja painoindeksi siis suunnilleen 29. Onhan tuo ollut 20 joskus aikoja sitten... Joku 22 ois haaveena "sitten joskus". Toivoin että laihdutushommat voisi unohtaa hetkeksi hyvästä syystä, mutta ainakin kuukausi on taas tehokasta aikaa.

Tarvisin kanssa laihdutuskaverin! Mutta meneppä jollekin ehdottamaan yhdessä laihduttamista niin saat äkkiä silmäkulman kipeeksi. ;)
 

Yhteistyössä