Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

Hui ite en kyllä pystyis heti kerralla rykäsee noin hyvin. Eipä kyllä tule kävelyä kummempaa liikuntaa harrastettua. Tänään laiskotti niin paljon että mentiin lähikauppaanki autolla :) vaaka aamulla 65,8 eli 2kg olis nyt alle viikossa lähteny. Saa nähä mitä tulee huomenna takas ku pitää kummilapsen synttäreitä juhlia.
 
mimmi, sakkoa täälläkin. Meillä oli nyt ne muksun toiset synttärit ja tuli mutusteltua ihan liikaa kaikkea.

Vaaka näytti siis 74,7 eli takapakkia. Nyt tästä on suunta alaspäin : /

Tällä viikolla pitäs alottaa liiikunta, jos tuo jalka vaikka olis jo siinä kunnossa.
 
Viimeksi muokattu:
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT





A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoiteltu pudotus, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNPvko 36S
Äiti 744030.9.201474,31,3kg74,7kg+400g12
Ihaa823231.12.20141041499,5kg-500g0
Mariah333424.12.201498,620kg89,4-600g0
Merope2924.12.2014947kg94uusi0
SalVe301.11.201479,56kg77,2-2300g0
katti_2831.8.2014783kg78kg??g8
Mimmi92221.1.201567,88kg66,9-900g0
Valonkantaja2431.12.2014110,713kg104,9-800g0
hannuliini??30.11.2014lähtöpaino6kgnykypainouusi0
Minttumaari*37tauolla105,3104,60
saheanpa??30.9.201477,25-6kg76,2??g0
otsoska3230.9.201473,34,3kg70,7??g0
Risse793531.12.20148310kg83??g0
~SeaWind~2015.9.2014131,611,6kg131,6??g0

[/TR]


Punnitus joka maanantai. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017 / Uusi Lastensairalaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää viikonalkua !

Mariah33 Loistava tulos, ja saatkin olla ylpeä!! Se fiilis on ihan käsittämätön:flower:

Täälä toivutaan vielä viimesiä siitä viime viikon megalunssasta. Mutta paino on mennyt alas, nyt siis 99,7kg! JEEEEE, kaksnumeroinen alku, ihanaa!

Nyt ajattelin alottaa tällä viikolla kävelylenkit, ku on niin mainiot kelit ja sit ensviikolla kun on lunssa takana niin rehaan itteni väkisin alille. ITedän et ku sinne pääsen niin homma alkaa luistaa, mutta se sinne meno, huoh, se tihkasee aina alussa.

Lähen tän kuun 28pv Turkkiin viikoksi neitin kanssa, All Inclusive, saa nähä kuinka sielä käy. Sit vaan nopeeta takas ruotuu ku tulee takas.

Odottelen tässä meidän alkuperäisen lapsettomuuslääkärin soittoa, meidät siirrettiin takas hänelle, kun tuli tuo verikoetulos! En tiedä koska soittaa,mutta soittaa sit ku soittaa. Oon nyt ajatellu ottaa aikalisän täs lapsen hankinnassa, toki vain tämän kuukauden ja keskityn kropan hyvinvointiin. Ei voi olla niin kiire, että en yhtä kuukautta voi käyttää itteeni, koska se parantaa mun mahiksia, niin se on tavallaan yhteisenkin hyvän eteen. Näättekö kuinka yritän puhua itteeni rauhalliseksi. Toki siis en aio selibaatissa olla, mutta jos ei menis niin pakkopullaksi....

Tulipa pitkä sepustus, toivottavasti joku tajus :)

Ihaa 82
 
Aamun tulos 66.9 eli -900g! Ei sentään kaikki tullu takas. Itellä nyt dpo 3, vauvat + kaikki niihin liittyvä pyörii päällimmäisenä mielessä. Laihdutus ei vois taas vähempää kiinnostaa, mutta täytyy nämä löysät jossain vaiheessa saada pois. Mies pitää ihan pöpinä kun kamala vauvakuume vaikka esikoinenkin vielä vauva. Haluaa sekin kyllä jo toisen.
 
Aamulla paino oli 104,9kg eli -800g tiputusta tälle viikolle. :)

Oli jo viikonloppuna paljon alhaisempikin lukema vaa'alla, mutta minä pidin viikonlopun pientä mässyttelyhetkeä eli itsetehtyä pitsaa ja irtokarkkeja. Nyt sitten taas ruodussa eteenpäin. Eli paastopäivää pukkaa tälle päivää.
 
  • Tykkää
Reactions: Ihaa82 ja Mariah33
Ihaa82 Huikeesti onnea satkun alituksesta!! :) :flower: Oon itekin kokenut elämässäni sen ja se on kyllä mahtava tunne kun siitä kolminumeroisesta pääsee eroon!! :)

Äitiseiskanelonen Älä murehdi mennyttä viikkoa. Katse vain eteenpäin ja tsemppiä uuteen viikkoon! :heart:

Ja tsemppiä kaikille muillekin! :wave:
 
Merope Ihan varmasti jos katsois sun kehonkoostumusmittauksen niin olis lihas-% noussu ja rasva-% laskenut! :) Lihashan tunnetusti painaa enemmän kuin läski ;) joten ei varmasti oo sun pumpit ja kävelylenkit ollu hukkaan heitettyjä asioita! :) Turhauttavaahan se tietysti on kun ei näy vaa'alla, mutta yritä ajatella positiivisesti että kaikki se on kotia päin! :)
 
Muistakaa muuten juoda päivittäin paljon vettä! Se on tärkeä asia painon pudotuksessa. Itse pyrin juomaan vähintään 3 litraa päivässä. :) Kyllähän siinä joutuu sitten aika paljon rampata vessassa, mutta se on hyvä merkki vaan... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Ihaa82
Mariah33: :hug: Kiitti tsempeistä! Niiiiin odotin, että vaakakin ilmoittaisi jo että hyvin menee, mutta ei. Olotilassa sentään on huikea ero ja sain jo eilen nostettua painot siihen, mitä ne oli aikoja sitten kun kävin kaksi-kolme kertaa viikossa pumppailemassa. Että jonkinmoista edistystä tullut. Täytyy siis tosiaan pitää mieli positiivisena ja jatkaa näin! Kai se painokin jossain kohden laskee (ajattelin, että se kävely nyt ainakin laskisi painoa, vaikka pumpista painoa ehkä lisää tuleekin..).
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Moikka,

Minulla ei nyt tämä ruotuun, eikä raskaaksi -kumpikaan ole lähtenyt oikein käyntiin. Elämässä menossa sen verran muutoksia, etten ihan kaikkeen näytä pystyvän samaan aikaan. Voitteko siis poistaa minut tästä listasta ja toivon että palaan sitten jossain välissä taas kun motivaatio on kunnossa. Lastenklinikka ainakin kiittää kun kuittaan sakkoni pois ;)

Tsemppiä teille kaikille, nyt on ihanat syyskelit ainakin ulkoilulle!
 
Ihan pikainen päivitys, ku eilen en ehtinyt. Elikäs paino tänää 77,2kg eli -2kg 300g!!:) Go Fitfarm!! :) Huomenna kuntosalille ja nyt sit on pakko käydä, kun liityin jäseneksi!:) Työkaverin kans eka kerta yhdessä, sit varmaan viittii mennä jatkossa yksinkin. Mut nyt nukkumaan! Palaan paremmalla ajalla lukemaan teidän kuulumiset. Muistakaa tosiaan juoda se 3litraa päivässä, ettei nesteet kerry kroppaan!:)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33 ja Ihaa82
Itellä oli tänään 99,5kg. Eli pieni pudotus on vielä tapahtunut!

Mua vaan nyt joku turvottaa, en tiedä onko lähestyvä Oili vai mikä, mut en oo päässy kunnolla "tyhjentämään"

Ja sitten, se meidän lääkäri soitti. ELikkä kun se progesteroniarvo oli sen 18, niin mulle määrättiin nyt lugesteron otettavaksi loppukiertoon, 3pv oilin jälkeen alotan ja siitä sit 10pv, mikäli tulee plussa niin jatkan x-määrän viikkoja ja jos ei oo plussa, niin lopetan ja odotan vuotoa. Ja sain sitten vielä Metut, jo se tasais vähä tätä hormonitoimintaa ja laihdutuksen tueksi. Oon kumpaakin käyttänyt ennekin, ja ne on sopinu mulle ihan jees, Lugeista tulee vaan niin hirmusti raskausoireita, että sillai inhaa....

Mutta katsotaan....

Ihaa82
 
Ihaa82: Hienoa, että on pudotusta! Ei se määrä vaan se suunta :) Tuotaa.. Tiedätkö millä määrällä tuo lugesteron määrätään, tai siis paljonko progesteroniarvo pitäisi olla, jotta määrätään?
 
Merope
Mä en tiedä onko siinä mitään rajaa, jos progesteroniarvo on viiterajojen sisällä. Mulle se lapsettomuuslääkäri sanoi silloon ku esikoista tehtiin, että - jotta voidaan olla varmoja ovulaatiosta ja hyvin toimivasta keltarauhasesta, on arvon oltava 7-8pv ovulaatiosta 25 tai yli.
Mullahan on säännöllinen kierto, ei tiputa kun max 1 päivän enne mensuja, mutta tota vyötärölihavuutta, ja nopeasti kertyvää turvotusta/painonnousua on. Eli insuliiniresitenssiä ilmeisesti on ja siihen noi metut. Mullahan paino kyllä tippuu kun zemppaan, ja ruokavalio on oikeanlainen, mutta se myös nousee nopeasti.

Ihaa82
 
Merope, Mulle määrättiin luget ihan oireiden perusteella (viikko ennen menkkoja jo alkoi tiputteleen). Ei verikokeiden.

Ihaa, kuulostaa että mullekin pitäs määrätä metuja :O Hienoa et sait vielä muutaman satagrammaa... vankemmin 2numeroinen! :flower:
 
Täällä on tämä viikko mennyt ihan päin peetä. En osaa terveellä tavalla pudottaa painoa, joten nyt on ollut ahmimisviikko menossa. Kalorit pyöriny jossain 3000-4000 paikkeilla. En ole edes jaksanut laskea. Maanantaina alkaa uusi parempi viikko näin olen päättäny. Sunnuntaina pitäis sukulaisten kanssa mennä vielä syömään jonnekin ja sit saaki marraskuuhun saakka laihdutella ihan rauhassa. En jaksa selitellä kaikille miksi olen normaalipainoisena (bmi 23,5) laihiksella. Rasvaprosentti on yli 30 ja lantionympärys 115cm eli olen ns. Laiha läski.
Pahoittelut avautumisesta. Motivaatio taas ihan hukassa.
 
mimmi92, sullahan on joku dpo7 menossa, eikös. Jospa tuo kova kalorihimo olis merkki jostain muusta...? No mutta jos ei oo, niin tsemppiä nyt! Sulla siis enempi olis toiveena kiinteytyä? Puntit vaan käteen kotonakin :) Muista, että voi olla helpompi raskautua kevyempänä.

Itsellä tänään aamulla 73,8 ja mieli oli ihan hyvä, kun oikeaan suuntaan on menossa. Kyllä pitää hillitä itsensä ja välillä tekis syödä töissäkin sitä kaikkein rasvaisinta (otan yleens kuitenkin salaatin), tekee mieli hakee pitsaa ja vetää kamala määrä karkkia. Mutta onneksi noita hetkiä on aina vaan harvemmin kun tuloksia syntyy. Ja vettä, vettä, se on kaiken avain.
 
Täällä taas ongelma on se, että paino ei lähde putoamaan koska lihakset kasvaa niin kovaa vauhtia. Tuntuu sen takia olevan motivaatio ihan hukassa. Eilen taas kävelin pumppiin, vedin tosi kovin treenin ja juoksin kotiin. Aamulla paino oli noussut (maanantaihin verrattuna). Ruuasta ei voi olla kyse, koska söin hyvin maltillisen annoksen kanaa/kasviksia/riisiä ja iltapalaksi näkkileipää. No, jos en ole muuta huomannut niin pumpissa jaksaa paaaaljon paremmin jo.

Tsemppiätsemppiä meille kaikille!
 

Yhteistyössä