Hakutulokset

  1. YksRistiKaks

    Työelämä on hauta

    Minulla menee usein käsi kädessä se että jos yksityiselämässä joku tökkii niin tökkii sitten töissäkin. Minun oravanpyöräni on sitä että koitan pysyä tasapainossa niin että kummatkin sujuisivat. Helppoo se ei ole mutta toivoa on aina.
  2. YksRistiKaks

    Onkos tämä jo ollut täällä? Aika hurjia vastauksia...

    Minä en ymmärrä miksi täytyy heiluttaa peittoa jos lapsi on otettu samaan sänkyyn nukkumaan. Oma valinta! Tässä kohtaa aikuinen miettii vain ja ainostaan omaa etuaan. Ei lapsen.
  3. YksRistiKaks

    mistä hyvä puuhamatto vauvalle?

    Puuhamatto on kiva mutta ei kannata tuhlata sitä deluxe-malleihin :D Me ostettiin uutena kaikkine valo-musahärpäkkeineen ja ekat kaksi viikkoa meni siihen kun kaveri tutustui mattoon eikä oikein edes tykännyt. Otettiin kaikki ylimääräiset diipadaapat pois, jäljelle jäi matto ja kehä jossa...
  4. YksRistiKaks

    G: Uudet perunat, kuorineen, osittain vai ilman?

    Uudet perunat [ ] kuorit kokonaan kunnolla ja keität [ ] keität kuorineen mutta kuorit kypsät lautasella [ ] Juuresharjalla pesen perunat suurinpiirtein, vähän kuorta ei haittaa [ ] Huuhtelen suurimmat mullat pois ja syön kuorineen. Mitäs mieltä olette? Mökillä tästä kinasi n. 6...
  5. YksRistiKaks

    Mitä teitte tänään?

    Minä hullu siivosin!! Valitsin taas huippupäivän. Kuuma tulee imuroidessa pakkasellakin niin tänään meinasin oikeasti saada lämpöhalvauksen.
  6. YksRistiKaks

    Nyt äkkiä vastatkaa! Onko halaaminen pettämistä?!

    Mutta miten jotkut ajattelee että hitaan tanssiminen on pettämistä yökerhossa mutta lavatansseissa voi tanssia toisen kanssa vaikka koko illan :confused:
  7. YksRistiKaks

    Millaisen väli-/iltapalan teidän 2 vuotiaat syö?

    Oii, olen kateellinen niille joiden lapset syövät myös täytteet leivän päältä. Meillä ne kiskotaan heti pois ja pöydälle jää syömättä! Yleensä ottaa minusta mallia kaikessa mutta tässä ei sitten millään. Kurkku menee mutta se syödään heti ekana pois. Meneekö teidän 2-vuotiailla jo ruisleipää...
  8. YksRistiKaks

    Rippilahjaideaa tytölle?

    Oletko kovin läheinen tuon tytön kanssa? Oma tätini vei minut aikoinaan kultaliikkeeseen ja sain valita sieltä itselleni korun lahjaksi.
  9. YksRistiKaks

    Mahtavaa, yöukkosta

    Yöllä ukkosia?!! Voe he*evetti sentää! Eikös huomenna päivälläkin pitänyt olla jotain myrskyä? Mitä alueita se koskee?
  10. YksRistiKaks

    Turkulaiset! Ravintolasuosituksia kaipailen

    Mä tiedän että turkulaiset kivittää mua nyt mutta minä suosittelen niinkin peruspaikkaa kuin DENNIS. Ihan mielettömät annokset, edullista ja todella maukasta :) Teette pöytävarauksen sinne netin kautta :)
  11. YksRistiKaks

    Kokeilin tänään ostaa ensimmäiset osakkeet

    Milannaaa, ei ne osakkeet ole mitään lottoamista :D Kannattaa oikeesti keskustella jonkun rahoitusyhtiön kanssa jos on esim. isompi summa sijoittamiseen :)
  12. YksRistiKaks

    Eikö hoploppiin saa ottaa enään omaa vesipulloakaan mukaan? :O

    Jäitä hattuun taas väki :) HopLop on sekä leikkipaikka että kahvila. Tästä syystä ei saa omia eväitä viedä koska kyseessä huomattavasti pienempi paikka kuin esim. Linnanmäki. Joku tuolla laittoi että mites erityisruokavaliot sun muut? HopLopin sivuilla oli maininta että heillä löytyy...
  13. YksRistiKaks

    Onko olemassa jotain esim. silitettävää juttua jolla saa lyhennettyä housut ei siis tarvisi ompelukonetta lyhennykseen ?

    On! Esim. Vapaa Valinnassa myydään sellaista teippiä joka silitetään lahkeeseen :) Ei kylläkään kestä montaa pesua mutta sitä minä olen käyttänyt ja on näppärä.
  14. YksRistiKaks

    Reilu puolet lomasta jäljellä ja tuntuu ettei ole päässyt tekemään oikein mitään :/

    Sanokaa mitä sanotte mutta ei minua huvita tuolla sateessa kökkiä tai lähteä puuhamaahan synkistelmään ilmoja. Enpäs muista koska vastaavaa kesää olisi ollut. Kaikki "kivat" mitä voi vesisateella sisällä tehdä on nyt tehty ja nyt alkaa todella tökkiä. Joka ilta surffaan ja mietin mitä sitä...
  15. YksRistiKaks

    Vanhemmat jonottivat hampurilaisia - lapsi oli hukkua kylpylän altaaseen

    Hui kamala! Ne altaat on siinä ihan Hesen vieressä ja siellä on kohtuullinen meteli joten vahinkoja voi sattua! Onneksi kävi nyt hyvin!
  16. YksRistiKaks

    Kokemuksia Ikean ruokaryhmästä?

    Kannattaa käydä paikan päällä katsomassa. Minäkin bongasin kuvastosta hienon mutta sitten petyin miten huteralta se tuntui.
  17. YksRistiKaks

    Mikä olisi hyvä ja varma täyte kinkku- tai jauhelihapiirakkaan?

    Kokeilin kerran munamaitosekoitusta ja ei tullut hyvää :/
  18. YksRistiKaks

    60 vuotta vanhaan seinäkelloon koneisto, mitä mahtaa maksaa?

    Oliskos paikalla ketään joka tietäisi tuosta? Ihana vanha kello mutta ei toimi ja vaatii koneiston sekä sen laittamisen tietysti.

Yhteistyössä