Kokemuksia Ikean ruokaryhmästä?

  • Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Meillä ei ole juuri noista kokemusta mutta meilläkin on Ikeasta aikoinaan hankittu massiivipuinen ruokaryhmä. Pöytätaso on kyllä hiukan kärsinyt kolhuja lasten moukaroinneista mutta ne tuovat vaan ihan kivaa särmää tuohon pöytään. Tosi siisti on yhä ja olisikohan tuo ollut meillä n. 6-7 vuotta nyt käytössä. Hoidan pöytälevyn pinnan säännöllisesti puupintojen puhdistukseen/kiillotukseen tarkoitetulla aineella.
 
Saraldo
Tuossa on just se hyvä puoli, että pöydän pinta on sellainen "eläväinen" eikä niin silkoisen sileä, että yksikin naarmu näkyy heti. Meillä on yksi "puinen" (eli jotain puumassa kaiketi...) ruokaryhmä mennyt rikki, tai siis lähinnä tuolit. Ovat alkaneet rutkua ja jaloissa olevia poikkipuita tms. murtunut. Nyt meillä hajos metallijalkaisista tuoleista hitsaussaumat. Mun tytöllä on tapana rutkuttaa niitä tuoleja ja aina mä sitä kiellän, mutta sitten unohtaa taas :(.
 
Saraldo
Me ollaan itse asiassa käytykin jo katsomassa ja ollaan melko suurella varmuudella ostamassa se :). Ajattelin vielä kuitenkin vähän kysellä, että onko ihan käyttökokemuksia jollain :).
 

Yhteistyössä