Nyt äkkiä vastatkaa! Onko halaaminen pettämistä?!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="öö";26791449]Jos halailee alasti muna pystyssä, niin eiks silloinkaan ole=?[/QUOTE]

Asian sivusta:
Jos halailee muna pystyssä, mutta siltikin pystyy jättämään homman siihen, kyseessä lienee joko erikoisen hyvä itsehillintä tai makkarin oven avannut vaimo?
 
---
Ei, jos on kaverihalaus, lohdutushalaus tms. viaton halaus. Itse (olen varattu) viimeksi baarista lähdettyä annoin kaverillisen halauksen miehelle jonka kanssa olin jutellut koko illan, eikä siinä ollut mielestäni mitään kummoista.
 
"mamma maalta"
Jos halaaminen olisi pettämistä niin minä sitten petän miestäni mennen tullen ja aina siinä välissä.
On nimittäin sellainen tapa että ystäviä halataan tavatessa ja erotessa ja tokihan ystävättärien puolisoista on tullut ystäviä eli halattavia myöskin.
 
vierailija
ON SE PETTÄMISTÄ JA HYVÄÄ ALKUA SUUREMPAA PETTÄMISTÄ VARTEN KUN HIMOT HERÄÄVÄT JOS NAINEN TAI MIES HALAILEE TOISTA SUKUPUOLTA!!!
SUURINTA ITSENSÄPETTÄMISTÄ ON ETTÄ PITÄÄ SITÄ HYVÄNÄ TAPANA
JA OIKEANA HYVÄKSYTTÄVÄNÄ TEKONA EI OLE IHME ETTÄ MAASSAMME ON PALJON JA LISÄÄNTYNYT MÄÄRÄ YKSINHUOLTAJIA ONNETTOMIA HYVÄKSI KÄYTETTYJÄ IHMISRAUKKOJA JA NIITÄ JOTKA ITKEVÄT KOHTALOAAN YKSIKIN VÄÄRÄ VALINTA VOI OLLA KOHTALOKAS MIKSI LEIKKIÄ TULELLA!!!
 

Yhteistyössä