mistä hyvä puuhamatto vauvalle?

"vieras"
Meillä sama tilanne meneillään, olen tutkiskellut puuhamattoja viime päivinä reilumminkin. Itse ihastuin tähän (youtubesta löytyy esittelyvideoitakin). Nuo Tiny Love Gyminin matot ylipäätään on olleet tosi kehuttuja, tosin eivät tietysti ole yhtä edullisia kuin jotkut markettimatot.

Lastentarvikkeella on muuten nykyään myös nettikauppa, jos ei satu lähistöltä löytymään.

http://www.lastentarvike.fi/irj/portal/anonymous?guest_user=tukku&NavigationTarget=navurl://8f523bb1ad895b088a434e73061215e5
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;26798739:
:attn:
kirpparilta,ei kiitos
mikä vika? voi olla uudenveroisia ja ei muutakun peset niin on hyvä.
tai mä tiiän, laita pyyhe sen kakaras alle ja leiki sen yllä apinaa niin eiköhän toi kasva yhtä ahdasmieliseks kun sinä.
 
"..."
[QUOTE="vieras";26798793]Meillä sama tilanne meneillään, olen tutkiskellut puuhamattoja viime päivinä reilumminkin. Itse ihastuin tähän (youtubesta löytyy esittelyvideoitakin). Nuo Tiny Love Gyminin matot ylipäätään on olleet tosi kehuttuja, tosin eivät tietysti ole yhtä edullisia kuin jotkut markettimatot.

Lastentarvikkeella on muuten nykyään myös nettikauppa, jos ei satu lähistöltä löytymään.

Lastentarvike[/QUOTE]

no voi herranjumala, kyllä elämä on menny tylsäks jos pitää youtubesta kattoo vauvan puuhamatosta videoita. ? vauvan saaminen tuskin tarkottaa et elämä ei oo muutakun jonkun vitun parhaimman puuhamaton metsästystä netistä? :D tilatkaa nyt vielä yhdysvalloista asti joku extreme matto missä se vauvan ketale makaa tasan sen 2 kuukautta ja alkaa sit ryömiä ja se puuhahelvetti on paskana alta aikayksikön kun se riivil repii sen riekaleiks....:D
 
"vieras"
[QUOTE="...";26798813]no voi herranjumala, kyllä elämä on menny tylsäks jos pitää youtubesta kattoo vauvan puuhamatosta videoita. ? vauvan saaminen tuskin tarkottaa et elämä ei oo muutakun jonkun vitun parhaimman puuhamaton metsästystä netistä? :D tilatkaa nyt vielä yhdysvalloista asti joku extreme matto missä se vauvan ketale makaa tasan sen 2 kuukautta ja alkaa sit ryömiä ja se puuhahelvetti on paskana alta aikayksikön kun se riivil repii sen riekaleiks....:D[/QUOTE]

No terve.

Jos olet noin puuhamattoja vastaan, miksi otat osaa tähän ketjuun?

Saan kai viettää aikani ihan miten haluan, vaikka sitten katsellen youtubesta videoita jostain matosta? Jos ko. tuotteen sivuilta video löytyi, katson sen ihan mielenkiinnosta koska se antaa tuotteesta paremman kuvan kuin teksti. So what?
En valitettavasti ole niin rikas että voisin ostaa käpyisiä mattoja tusinoittain, jos ovatkin ihan p*skoja. Siksi tutkin vähän tarjontaa, jotta voin tarvittaessa ostaa sellaisen maton josta olisi iloa lapselle vähän kauemminkin.

Ihan samalla tavalla katson esittelyvideoita myös muista isommista hankinnoista. Mikä siinä on ongelma?

En sinällään näe ihmisille kettuilua jossain vauvapalstalla yhtään sen parempana ajanviettotapana kuin puuhamattojen vertailua. Ainakin omasta ajanviettotavastani on mahdollisesti tulevaisuudessa iloa lapselleni. :)
 
"..."
[QUOTE="vieras";26798944]No terve.

Jos olet noin puuhamattoja vastaan, miksi otat osaa tähän ketjuun?

Saan kai viettää aikani ihan miten haluan, vaikka sitten katsellen youtubesta videoita jostain matosta? Jos ko. tuotteen sivuilta video löytyi, katson sen ihan mielenkiinnosta koska se antaa tuotteesta paremman kuvan kuin teksti. So what?
En valitettavasti ole niin rikas että voisin ostaa käpyisiä mattoja tusinoittain, jos ovatkin ihan p*skoja. Siksi tutkin vähän tarjontaa, jotta voin tarvittaessa ostaa sellaisen maton josta olisi iloa lapselle vähän kauemminkin.

Ihan samalla tavalla katson esittelyvideoita myös muista isommista hankinnoista. Mikä siinä on ongelma?

En sinällään näe ihmisille kettuilua jossain vauvapalstalla yhtään sen parempana ajanviettotapana kuin puuhamattojen vertailua. Ainakin omasta ajanviettotavastani on mahdollisesti tulevaisuudessa iloa lapselleni. :)[/QUOTE]

en oo mitään puuhamattoja vastaan, tiedoks vaan että meilläkin oli sellanen. mut mä kävelin lastentarvikeliikkeeseen ja ostin sen. ei tarvinnu sit youtubessa viettää aikaa ja miettiä päätänsä puhki mitähän toi vauva nyt mahtais tykätä tästä tai tästä :D vauva, joka katselee vaikka muovilusikkaa jos sille sellasta näytät. oi onkohan tässä nyt tarpeeksi hienot soittoäänet, valot ja lelut vai ottaisinko ton missä on norsun tilalla apina???
kauheen vaikeeks tehdään jonkun PUUHARÄÄSYN hankinta. kas kun et raskausaikana jo googlettanut koko yhdeksää kuukautta tuota puuhamattoa.. ups ainiin, sulla oli ne kaikki muut hankinnat. ja mä veikkaan et siihen koneella istumiseen se sun aika menikin ja niiden tavaroiden haalimiseen.
mut kun se vauva ei niistä paljoo perusta, niin toi on vaan niin naurettavaa ajan haaskausta. mun mielestä.
mut mene youtubeen, jos löytys joku toinen unelmamatto josta vois funtsii viel seuraavana kuukauden oisko se sittenki parempi? hmmmm
 
"vieras"
Me ostettiin just tämä :) Minusta ihanat värit ja härpäkkeet, tuossa on hyvä kölliä. Kestää myös pesun.

Ja kyllä mä katselin jo raskausaikana netistä ja kaupoista kaikkea maan ja taivaan väliltä, ja jos jotain ostan niin ostan mieluista enkä ekaa "rääsyä" joka sattuu käteen. En ymmärrä miten se on muiden ongelma mihin muut aikaansa ja rahansa käyttää.

http://www.bumbeez.com/Pingu-puuhamatto
 
Puuhamatto on kiva mutta ei kannata tuhlata sitä deluxe-malleihin :D

Me ostettiin uutena kaikkine valo-musahärpäkkeineen ja ekat kaksi viikkoa meni siihen kun kaveri tutustui mattoon eikä oikein edes tykännyt. Otettiin kaikki ylimääräiset diipadaapat pois, jäljelle jäi matto ja kehä jossa roikkui 3 lintua ja voi sitä onnea!

(puuhamatto-onni loppui siitä kahden viikon päästä kun kaveri lähti ryömimään :D )
 

Yhteistyössä