Hakutulokset

1. L

Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

En ole tänne plussalle kirjotellut paljon mitään, enemmän tuolla fb:n puolella. Mutta onnea kaikille vauvan saaneille! :) Meille syntyi 26.4. ihana tyttö mitoin 3960g ja 52,5cm, pipo 35cm. Synnytys käynnistettiin koska mulla oli vasta-aineita veressä. Kaikki meni hyvin ja koko homma kesti...
  2. L

Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

Onnea Blommorille pienestä tytöstä ja paljon voimia tulevaan sekä teille että pienelle tytölle <3
  3. L

Toukokuun toukat 2013 *JOULUKUU*

Ja taas ollaan uudessa kuukaudessa, ihana Joulukuu <3 Me ollaan pikkuhiljaa laiteltu kotiin joulua jo viikon parin ajan, vieläkin on laittamista :) Poksun eiliselle, 19+0, tänään siis 19+1 :) Aika rientää hurjaa vauhtia! Reilu viikon päästä ois rakenneultra, ja kyllä jo jännittää, sukupuoli...
  4. L

Toukokuun toukat 2013 *MARRASKUU*

Heippa kaikille! En ole tänne puolen ehtinyt mitään kirjotella aikoihin. Meillä on jyllännyt vesirokko. Nyt kuopus kuitenkin alkaa olla ok, eli kuumetta ei enää ole eikä uusia näppyjä enää näytä tulleen niin arki helpottuu hiukan. Toivottavasti ei myöskään tule mitään jälkitauteja. Olenkohan...
  5. L

Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

Maanantaita mammat! Hyvää alkavaa viikkoa! :) Paljon jaksamista kaikille jotka sitä tarvitsee, syystä tai toisesta! Onnittelut kaikille jotka saaneet hyvät uutiset ultrasta! Nyt voi hetken kirjoitella rauhassa, kun esikoinen kerhossa ja kuopus leikkii legoilla :) Meille ei mitään uutta. Ei...
  6. L

Nopsasti tulin kertomaan että me ollaan tänään käyty ultrassa ja siellä köllötteli pieni ihmisen alku :) Kaikki siis hyvin. LA siirtyi huhtikuulle, 27.4.2013 on siis uus LA ja sen saa päivittää listaan. Olo on helpottunut ja nyt voi alkaa nauttia raskaudesta. Turhista hanknnoista: Hoitopyötä...
  7. L

Pahoittelut kaikille joilla pieni toukotoukka ei jaksanut pysyä matkassa! Jaksamista paljon ja onnea tulevaan, uuteen yritykseen. :hug: Sokerirasitukseen en joudu. Esikoisesta en käynyt, BMI 21 silloin ja ei ollu mitää syytä mennä. Esikoinen kuitenki painoi lähes 4 kiloa ja sokerit laski...
  8. L

Laitoin yv:tä jasmin12! Ja poksuin sit eilen illalla päivää liian aikaisin :D Eli tänään poksuu 11+0 :) Täällä lapset tappelee ja mä suunnittelen minkä nukkekodin ostan esikolle joululahjaksi :D Siivotakkin pitäs ja ja ja kaikkee mahollista. Onneks on vapaapäivä kaikista menoista. Hankintoja...
  9. L

Moi kaikki! Mä en oo hetkeen kirjotellut enkä kerennyt kunnolla edes lukemaan, nyt en jaksanut lukea kuin puolikkaalla silmällä ja mitään ei jääny päähän. Mä oon niin älyttömän väsynyt että en jaksa tehä yhtään mitään. Ai miks oon vielä valveilla. No kun piti siivota kun huomenna tulee...
  10. L

Nöhville paljon voimia :hug: Influenssarokotetta en ota, en oo koskaan ennenkään sitä ottanut. Mä syön multitabsin raskausplus vitskuja, mutta niitä on enää neljä jäljellä enkä kyläl osta samoja, koska noissa ei oo kalvopäällystä ja menee tosi vaikeesti alas kurkusta. Haen siis jotain...
  11. L

Tiivi-Taaville kiitokset uudesta ketjusta! :) Syömisestä: Maalaisjärjellä mennään! Yritän toki välttää niitä jotka on kiellettyjen listalla, mutta jos nyt salmiakkia tekee mieli niin ihan ok mun mielestä syödä sitä sillon tällön jos ei ihan joka päivä pussitolkulla vedä menemään...
  12. L

Toukokuun toukat 2013 *syksy*

Keijukaneli :hug: Voimia maanantaille ja toivotaan että kaikki ois hyvin! Mulla on ihan kamala yskä ja kurkkukipu, tuntuu että yskin keuhkot kohta pihalle. Lisäks noi lapset vaan tappelee keskenään ja molemmat huutaa vuoronperään kilpaa. Pää hajoo kun on jo valmiiks ihan tarpeeksi kipeä...
  13. L

Kävin siellä ultrassa niiden kipujen takia. Vauvalla kaikki hyvin, sydän sykki ja oli kasvanut, laskettu aika siiryikin, uusi ois 1.5.13. Eli viikolta 8+4 pompattiin 9+1 viikolle :) Ultrassa näkyi myös etinen istukka. Mutta hyvät mahdollisuudet on vielä että se siirtyy pois edestä. Jospa tuo...
  14. L

Tupasvillan kysymys on niin vaikea... Oikeastaan me ei olla miehen kanssa kummankaan lapsen kohdalla asiasta sen kummemmin puhuttu, että mitä tehtäis jos jokin ois vialla np-ultrassa. Eikä olla tämänkään kohdalla, ainakaan vielä. Mä en oikeasti osaa edes vastata tuohon kysymykseen. Toisaalta...
  15. L

Ihan ensiksi mamuskalle paljon voimia ja pikaista toipumista! :hug: Mulla on ollut jo eka neuvola, se oli viimeviikon tiistaina ja viikkoja sillon oli 7+2. Mulle on nyt vähän epäselvää mikä mun LA on, kun varhaisultrassa mittojen perusteella ois 5.5. Neuvolan laskurien mukaan 2.5. ja sen se...
  16. L

Alkuun omaa napaa: Eli eilen kävin sit lääkärillä kun niin kovin kramppaili alamahaan ja tuli muutama niitä supistuksia sillon sunnuntai iltana, kivuttomia kylläkin. No teki sisätutkimuksen ja kaikki ok. Laittois sit ultraan torstaille, et sit selviää vähän tarkemmin taas et missä mennään...
  17. L

Moikka kaikille ja mukavaa alkavaa viikkoa! :) Oireettomuus jatkuu edelleen. Kaikki oireet siis loppui viime pe kuin seinään eikä mitään ole ollut sen jälkeen. Ei edes väsymystä, tosin sain viikonloppuna nukkua molemmat aamut vähän pidempään. Nyt taas kyllä väsyttää mutta valvoinkin viime yön...
  18. L

Mua pelottaa, kun pahoinvointi ja oikeestaan kaikki muutkin oireet on kaikonnu ihan kokonaan. Siis ei mulla ole mitään. Ihan sellanen olo kun en raskaana oliskaan :( :( Onko muilla kadonnu oireet pariksi päivää ja sitten kuitenki alkanu taas uudestaan? Mä oon tosi huolissani, en kestäis toista...
  19. L

Neuvolassa kävin eilen, kaikki ok :) Ei kuunnellut sydänääniä, vähän harmitti :( Edellisessä paikassa missä asuttiin niin kuunneltiin aina ekalla kerralla ja hyvin kuului. No, ens kerralla sitten, joka on kyllä vasta 15 viikolla. Kuinka usein teillä muilla on neuvoloita?? Seuraava on sitten...
  20. L

Hei pitkästä aikaa! Oltiin viikonloppu reissussa niin ei ehtinyt täällä käymään kuin kerran pari vilkaisemassa. Nyt luin kaikki läpi mutten todellakaan muista ihan kaikkea. Ensinnäkin pahoittelut kaikille pienokaisen menettäneille ja toivon pikaisia plussatuulia! Ja tervetuloa uusille...

Yhteistyössä