Moikka kaikille uusille plussanneille
Pahoittelut Mamuska7 ja muut, jotka ovat listoilta poistuneet...
Olosta: tällä hetkellä ei ole oikeastaan mitään oireita, väsymys on vähän taittunut ja selän + alavatsan jomottaminen vähentynyt lähes olemattomiin. Mulla oli WC-pöntön halailua vain ekassa raskaudessa. Tosin, niin alkumetreillä ollaan, että vielähän sitä ehtii... Pyörrytystä kyllä on ollut tavallista enemmän, mulla on matalahko verenpaine, ja liikkeelle lähtiessä saa olla varovainen, ettei mene tajuttomaksi. Kerran olen käynyt tikattavana, kun heitti niin nopeasti vintin pimeäksi, etten kyykkyyn ehtinyt. Ei onneksi tapahtunut raskaana ollessa!
Vanhemmista: mun vanhemmat asuu samalla paikkakunnalla, apua voi pyytää jos on tarvis. Lähinnä, jos on itse menossa hammaslääkäriin tms, minne ei voi ottaa lapsia mukaan. Nähdään kuukausittain, soitellaan viikottain. Miehen vanhemmat asuu n. 100km:n päässä, vieraillaan puolin ja toisin muutaman kuukauden välein. Kesällä oli lapset siellä yhden yön, kun käytiin miehen kanssa tuulettumassa
Aika harvakseltaan käydään ulkona.
Harrastuksista: juoksua ja punttisalia harrastan, jatkan niin pitkälle kun hyvältä tuntuu. Viime raskaudessa oli muutama viimenen kuukausi TOSI kivulias, kilometrin vaunulenkki oli välillä tuskien taival. Liitoskipuja tai jotain, sellaista tosi viiltävää kipua. Saa nähdä miten tällä kertaa.
Nukkumisesta: olen alkanut heräämään joka yö puoli neljän-neljän välillä ilman syytä. Tosin unet on ollu viime aikoina melko eläväisiä, ehkä nekin vähän myötävaikuttaa.
Aikooko kaikki mennä niskapoimu-ultraan? Itse jätän tälläkin kertaa väliin. Ekassa raskaudessa kävin, ja sitten jäin pähkäilemään ja vatvomaan ties mitä. Tulee mitä on tullakseen...
Käytiin eilen vaateostoksilla, en voinut enää vastustaa vauvojen vaateosastoa
Oli pakko ostaa yksi söpö potkupuku, sellainen neutraali, mikä käy kummalle vaan. Monestipa siellä olen käynytkin hypistelemässä ja miettimässä, että olisi kiva välillä omallekin vauvelille päästä jotain ostamaan, eikä vaan kavereille.
Minullako vauvakuume... :heart:
Cherrie_ 4+3