Jos sitä pitkästä aikaa kirjoittelis vähän kuulumisia. Päivittäin luen kyllä palstaa, mutta ei ole oikein tullut kirjoiteltua itsellä. Esikoisen 1v synttärit vei viime viikon ja mulla on niin sellainen olo, että "jotain on vialla". Ei siis oikein uskalla heittäytyä tähän raskauteen, kun tuntuu vaan että kaikki ei oo hyvin..
Ensiksi :hug: huonoja uutisia kuulleille ja tsemppiä kaikille pahasta olosta kärsiville. Ja
keijukanelille iso voima :hug: .
Minä kuulun tai kuuluin myös noihin testien suurkuluttajiin ja siis sain ekan haalean viivan 3.9 (laskujen mukaan 4+0). Siitä koko viikon haaleita ja sit lauantaina 8.9 (rv4+5) digiin "Raskaana 2-3". Tuo silloin hieman helpotti ja uskalsi jo vähän iloita, kunnes testihullu tekee viikon päästä tuosta uuden digin ja saa edelleen samat viikot ja sama vielä sunnuntaina 16.9 (rv5+6)!! Siinä kohti tuntu jo peli menetetyltä. Halusin varmistua ettei kyseessä ole ku ja varasin ar-ultraan ajan viime maanantaiksi.
Maanantaina ultrasta löytyi pieni 4,1mm herne ja sydän sykki. :heart: Mahtava uutinen, kunnes kuulin että pieni vastaa viikkoja 6+1 ja olisi pitänyt olla 7+0. Pari päivää voi heittää, mut ei kyllä mahdollista että noin paljon. Nuo seksiajat kun aika hyvin tiedossa. Nyt vielä ultran jälkeen tiistaina alkoi pieni tuhruvuoto, enemmän sellaista ruskeaa ja vaalean punaista, mutta tullut siis joka päivä... : / Ja taas mun päässä vaan jyllää ettei kaikki ole hyvin. Ärsyttää tämä ressaaminen!
Ja siis täällä ei ole ihan mitään oireita havaittavissa. Esikoisesta oli rinnat todella arat ja välillä huimasi. Mutta tästä ei siis mitään. Tai joo, yks aamu muksun maitopuuro pisti yökkäyttämään.. Siinäpä se.
Ihana kun monet on saaneet hyviä ultrakuulumisia.
Ja uusiakin on liittynyt hurjan paljon mukaan, tervetuloa minunkin puolesta. :wave:
Kertonut olen parhaimmille ystäville, sillä pakko on ollut saada purkaa johonkin. Enkä itse oikein edes ajattele, että jos kaikki ei hyvin menisikään, niin sitä tarvitsisi mitenkään peitellä. Varmaan kertoisin huonoista uutisistakin aika avoimesti, niin miksi ei heti. Joutuu kaverit jännittämään kans!
Mutta palaillaan taas.
Miranna- ja touko-papunen 7+4 (tai 6+5)