Hakutulokset

  1. E

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Onko muilla ongelmaa että vauva nukkuu liian paljon ? täällä nukutaan todella paljon joten en tiedä pitäisikö sitä jo huolestua.. Tänään esim. Tyttö nukkui 7-10:30. Seuraavat unet 13-16, 18-21:30 ja 21:45 -> tähän asti ja edelleen koisii. Ja edeltävänä yönä oli nukkunut 6h putkeen. Mittasin...
  2. E

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Heippa ! En ole kerennyt täällä käymään mutta voisin liittyä mukaan keskusteluihin ! :) Tyttö 48,5cm 3170g pää 32cm. Eli synnytys kuulumisia en ole edes ehtinyt kertoa, mutta lyhyesti hyvin meni 7tuntia kesti ja 3-4työntöä ja tyttö oli pihalla. Kotiinlähdön lääkärintarkastuksessa...
  3. E

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    10.9 syntyi minun pieni tyttöni <3 synnytys kesti 7tuntia joten todella nopea oli ja sattui aivan ihana kätilö joka oli alusta loppuun. 48,5cm 3170g täyttä rakkautta. Mutta ei ehdi enempää kirjoitella nyt !
  4. E

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    sairaalassa sitten ehkä nähdään inieh . :) Itsellä alkoi kipeät supparit kolmen aikoihin yöllä ja en nukkunut sen jälkeen yhtään kun ei kärsinyt maata. Nyt supistuksia tulee harvakseltaan mutta tulee kuitenkin kipeinä. Jospa synnytys illalla lähtisi kunnolla eteenpäin niin ei tarvisi...
  5. E

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Jes, supisteluja tullut tässä iltasella kivasti, tosin kivuttomia.. tuntuu vaan tukalalle kun supistaa mutta jotain siis tapahtuu kuitenkin ! :)
  6. E

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Kiitos synnytyskertomuksista, niitä on yllättävän kiva lukea vaikka oma synnytys pelottaa kamalasti ! Noniin, yliaikais kontrollikäynti varattuna 11päivälle :/ Voi tsiisus. Kylläpäs sapettaa mutta toivottavasti sinne ei tarvitse mennä ! Sormet ja jalat ja kaikki ristiin että tää pirpana tällä...
  7. E

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    40+3 taitaapi olla mulla menossa.. Taas käyty 45min reippaalla lenkillä mut äh ei mitään. Vauva hikkailee onnessaan masussa että ei sillä näytä mikään kiire olevan, hyvin tykkää vaan loikoilla tuolla. :whistle: Jännä kuinka heti päivät pitenivät lasketunajan jälkeen.. Ehkä ei ole...
  8. E

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Minulla on ensimmäinen hätistelypäivä takana : aamulenkkiä, imurointia, lattian puunaamista ja reipas iltalenkki ! Eikä yhtään supistusta !!! Hieman tukalalta alko tuntuu iltalenkillä mut ei muuta ! :attn:
  9. E

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Minä kanssa mahani kanssa vielä pyörin ympyrää ! Tänään oli laskettuaika eikä ees sitä kaipaamaani supistusta tullut.. :kieh:
  10. E

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Inieh: Itse käynyt kans päksissä paljon ja siellä synnytänkin sitten, vauvan seurailua pitäisi myös tehdä kotosalla 10liikettä per tunti.. Mulla jotenkin hassu fiilis noista lääkäreistä, omalla kohdalla ei viimeksi ylettynyt kokeilemaan onko kohdunsuu auki joten en nyt tiedä onko kondunkaulaa...
  11. E

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Kertomus : Oletteko sopineet huoltajuusasioista ? Itselläni tuntuu olevan asiat sekaisin etten vielä edes tiedä miten toinen haluaa kun ei olla puhuttu asiasta.. : / Ja jännittääkö sinua synnyttämiseen meno ? itsellä tulee hyvä ystävä mukaan pitämään kädestä.. Mutta jännittää silti kun tuntuu...
  12. E

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Kertomuksen jalat näyttävät kyllä aivan omilta, tosin mulla turvonnut ainoastaan vasen jalka. Hieman hölmönnäköistä. Onneksi tukisukat on keksitty ! Itse olen kanssa horoskoopilta skorpioni ristin jo sormetkin että toimis nyt ne saakelin horoskoopit että pääsisi mahasta eroon ! Painaa niin...
  13. E

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    onko kenellekkään käynyt niin että lääkäri möläyttää kumpi on tulossa vaikka ei olisi halunnut tietää ? itsellä kävi näin ja aloin kuitenkin miettimään että onko täysin luotettava tieto kun tossa pari pv sitten ultrattiin (oli 10pv vielä laskettuun aikaan ) Vai voiko vielä ajatella että kumpi...
  14. E

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Heippa. Onnea kovasti vauvan jo saanneille onnellisille äideille:heart: Itsellä paukkuu huomenna 39+0 ! Mahan kipuilua öisin löytyy, tosin en usko kipujen olevan supistuksia kun koko maha on kipeä eikä ole aaltoilevaa, lääkäri tosin sanoi että normi juttua tuommoinen. Nivuskivuista...
  15. E

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    :flower:kiva kun otetaan iloisesti vastaan !:flower: Nipelle paljon iloisia hetkiä :) Itse on ole sairaalakassia vielä ehtinyt pohtimaankaan, taidan jättää sen viimetippaan ettei tule turhaan kassia ladattua ja purettua ja laladattua... En kuitenkaan osaa päättää missä vaatteissa vauvan...
  16. E

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    hei voisin liittyä ketjuun mukaan.. Täällä tätä pari kk luettu mutta nyt vasta sain iteni rekisteröityä tänne... :) Eli olen 22v ja laskettuaika olisi 30.8, ensimmäisetä odottelen. Raskausaika on mennyt hyvin, mitä kerran käyty rv18 sairaalassa tutkimassa tilanne kun älyttömät...
  17. E

    Lahden alueen äidit? HOI!

    heippa ! Täällä oli lahtelainen 22v tuleva äiti. Elokuussa pitäisi ihmeen syntyä.. Kavereilla ei ole pieniä lapsia täällä lahessa joten olisi mukava tutustua muihin äiteihin. Itse olen perhetuvasta kuullut ja minua varmaan näkee tulevaisuudessa siellä..

Yhteistyössä