Hakutulokset

  1. A

    Suonikohjujen vaahtoruiskutus

    Hei! Millaisia ohjeita olette saaneet liikunnasta suonikohjujen vaahdotuksen jälkeen? Vuosi sitten minulta vaahdotettiin kummatkin jalat ja silloin hoidon jälkeen kiellettiin hikiliikunta eli kaikki sykettä nostava treeni kahdeksi viikoksi hoidon jälkeen. Nyt olin uudestaan hoidossa, kun...
  2. A

    Clomittaret 2012

    Mut saa poistaa listoilta. Kävin tänään kp15 seurantaultrassa ja hoito joudutaan keskeyttämään, koska kasvamassa oli 6-7 kpl yli 10 mm rakkuloita. Seuraavassa kierrossa siirrytään IVF:ään. Paljon onnea plussanneille ja toivottavasti muutkin pääsevät pian liittymään heihin! :)
  3. A

    Clomittaret 2012

    Tilli84 onkohan lääkäri puhunut sulle aromataasin estäjiin (aromataasi-inhibiittorit) kuuluvista lääkkeistä? Esim. Femar, Letrotsoli ja Anastrotsoli? Ne on varsinaisesti kehitetty rintasyöpäpotilaiden hoitoon, mutta niitä käytetään ihan samoin kuin clomejakin, eli stimuloimaan munasarjojen...
  4. A

    Clomittaret 2012

    Vuoto alkoi aamulla, joten mulle voi päivittää perjantaille kp 2 ja 2. kerta yhdistelmää: metut + puregon + lugesteron. Anastrozolia en tässä kierrossa ota ollenkaan, vaan pelkillä piikityksillä mennään. Heti huomenna alkaa taas piikitykset ja ensimmäinen kontrolli on kp 7 eli ensi keskiviikkona.
  5. A

    Clomittaret 2012

    Nega tuli. :'( Taas pudottiin ja korkealta. En voi ymmärtää, mistä nämä oireet tulee, kun tänäänkin lämpöä oli 37,4° ja alavatsa on jomotellut taas koko päivän niinkuin koko viikon tähänkin asti. Ei voi kuin alkaa odottaa uutta kiertoa ja heti kp 1 soitan sitten klinikalle.
  6. A

    Clomittaret 2012

    No problem! Näitä sattuu. :) Mä en halua testata ennen alkuviikkoa, ettei mene koko viikonloppu pilalle. :D Olen siis melko varma negasta, koska mulla ei ole oikein mitään niistä oireista, mitä olen lukenut monella olevan ennen plussaamista. Flunssa taitaa olla selätetty jo, mutta palelen silti...
  7. A

    Clomittaret 2012

    Lista oli heittänyt mulle ihan jonkun muun tiedot. :D Tässä perjantaille oikeat: kp34/40....ya8/2011....metut+anastrozol+puregon+pregnyl+lugesteron
  8. A

    Clomittaret 2012

    ^^ LH-hormonia voi olla hiukan veressä myös muulloin kuin ovulaation aikana, jolloin testiin voi ilmestyä haalea viiva. Ovulaation aikana viivojen tulisi olla yhtä tummat tai testiviivan jopa tummempi kuin kontrolliviivan. En tiedä, mitä testiä käytit, mutta mielestäni tuo ei ole vielä...
  9. A

    Clomittaret 2012

    ^Mä olen ymmärtänyt, että alle 10 mm folleilla ei toivoa oikein ole, mutta kyllä 12 mm voi hyvin vielä kasvaa kunnolliseksi. Ikävä silti, että löytyi kystia! :( Pamsku sinuna kyllä testailisin, ainakin, jos meinaat jatkaa clomeja. Ettet vaan syö niitä jos tärppi on käynyt! :) Täällä...
  10. A

    Clomittaret 2012

    (.) Kävin torstaina jälleen seurantaultrassa ja folli oli kasvanut 15 mm kokoiseksi. Olen nyt jatkanut pistelyä ja tänään vielä pistän Puregonia, mutta huomenna on sitten vuorossa irrotuspiikki. Huomiseksi ja maanantai-illaksi on myös lääkärin määräys hommailla. ;) Tiistaina aloitan kahden...
  11. A

    Puregonin pistämisessä ongelma

    Kiitos! Mulla on jo 11. pistospäivä tänään ja huomenna on jälleen ultra. Taitaa olla hitaasti kypsyvää sorttia nuo mun follit. : / Mukavaa syksyä sinnekin! Toivottavasti PAS onnistuu! :)
  12. A

    Puregonin pistämisessä ongelma

    Okei! Kiitos huojennuksesta! :) Mä luulen, että johtui siitä, kun en huomannut päästää vatsamakkaraa puristuksesta ennen kuin otin neulan pois ihosta. Mulla on pco ja ongelmana on ovuloimattomuus. Me toivotaan yhtä-kahta follia, koska ei olla koeputkihoidossa, joten pelottaa, että sieltä...
  13. A

    Puregonin pistämisessä ongelma

    Onkohan kenelläkään käynyt näin Puregonin kanssa: Pistin tänään neljännen kerran Puregonia ja annoksena oli 100 iu:a (kolme aiempaa ollut annoksella 75, ja tänään määrättiin nostamaan annosta). Pistämisen jälkeen pidin neulaa ihossa 10 sekunttia, mutta kun vedin neulan pois, pistokohdasta...
  14. A

    Clomittaret 2012

    Kiva, kiitos! :)
  15. A

    Clomittaret 2012

    Saanko muuten edelleen jatkaa listoilla, vaikka clomeja ei enää olekaan käytössä? Jos näin on, niin voisitko another päivittää mulle kp 7/33, 1. anstrozol + puregon
  16. A

    Clomittaret 2012

    Pitää käydä. Mulla seurantaultra on kp 11, jolloin selviää tarvitsenko isomman annoksen ja jatketaanko pistelyä. Riskinä nimittäin on, että tulee liikaa folleja. Irrotuskin tehdään sitten Pregnyl-pistoksella, joten piikittely ei ole heti ohi, vaikka Puregon tepsiskin nopeasti. :D
  17. A

    Clomittaret 2012

    another Puregon on pistoshoitona annettavaa follikkeleita stimuloivaa hormonia. En siis enää käytä lainkaan clomeja.
  18. A

    Clomittaret 2012

    Mäkin olen ollut tauolla, kun tuli niin karu tuomio viime kierron ultrassa ja loppukierto meni teroilla. Nyt kp 3 ja tänään alkaa anastrozolien nappailu. Jääkaapissa odottaa valmiina Puregonit kp 8-10 varten ja ensi keskiviikkona on seuraava ultra. Pitäkäähän peukkua, että jotain alkaa tapahtua...
  19. A

    Clomittaret 2012

    Pahoittelen, mutta seuraa pelkkää omaa napaa, kun harmittaa, itkettää ja ahdistaa niin. Mun haaveet karisi taas olemattomiin eilisessä follikkeliultrassa. Yhtään kasvanutta follia ei ollut. Taaskaan! Mun kroppa näköjään jaksaa hetken vastata suurempaan clomiannokseen, mutta seuraavassa kierrossa...
  20. A

    Clomittaret 2012

    Pamsku oon ihan varma, että sulla on tärpännyt!!! Toivotaan viivalle vahvistumista! Hyvältä vaikuttaa, kun jo nyt näkyy jotain! nellustiinalle halauksia! Koita saada reissussa muuta mietittävää! ON: Klinikalla käyty! Oli asiallisen oloinen lääkäri, vaikka mulle jäikin vähän sellainen...

Yhteistyössä