Clomittaret 2012

uskomatonta. tänään positiivinen raskaustesti, vaikka en edes bongannut ovulaatiota. käsittämätöntä, uskomatonta- tämä oli se viimeinen kerta femareilla ennen piikkejä. hiljainen kiitos rinnassa ei oikein uskalla vielä hehkuttaamuuta kuin teille vähän. :heart: tupla ja triplavarmistelen vielä. Tänään on loistava päivä- kaksi plussaa!!! Onnea 0emppu0!!! Mulla kyllä kaiken järjen mukaan viikkoja 6+...
Lisää plussia kaikille!!!!
 
Loistavaa, saatiin syyskuulle kunnon plussapläjäys! Paljon onnea 0emppu0 ja Sanzu! Te ootte todellakin unelmanne ansainneet, toivottavasti kaikki menee hienosti loppuun saakka. Itselläni taival on vasta alussa, mutta te ootte ehtineet jo monta kuukautta kypsytellä ajatusta vanhemmuudesta ja teistä tulee varmasti mahtavia äitejä. :)
 
Onnea myös Sanzulle ihan huikeesti! :heart: Saanko udella, että teitkö siis ovulaatiotestejä vai mitä tarkoitit tuolla ettet bongannut ovulaatiota? Minä täällä epätoivoisena pidän toivoa yllä, että se ovulaatio olisi vaikken testiin sitä positiivista tulosta saakaan..
 


perjantai 5.10





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

PikkuJellona........kp68/28...............ya9/10.........................tauko
another.............kp48/32-53...........yk9/ya1/11.......................5.clomi
Töpöhäntä...... kp43/28............... yv3.......................... 4.clomikierto
nellustiina..........kp33/28..............ya kesä2010..................6.clomi
DjaP..................kp29/28-34...............Ya2007..............Jonotustauko
Ambrosia85.........kp29/26-32.........ya10/10/yk21.................tauko
Pamsku..............kp28/17-52..............yk11.....................4.clomi
skorppari82.........kp28/??..............yv1,5.............................2.femar
Toivounelma.........kp21/28-32...........Ya 5/09...............tutkimustauko
Sarppa-71.........kp20/28-30...... ya 04/2011......................tauko
Linneat...............kp20/?.........ya 09/2011..........3.clomi+metut+terot
10kaks...............kp16/42...............yk6..............................5.clomi
Hydrangea........kp13/26...............yk8..............terot, clomit:yk9ssä
Tikkerituu.......kp10/31-37.....ya08/11......1. clomi + menopur + metut
Dana-..............kp8/28.................yk16................. ..........tauko
Slartibart.............kp6/30............ yk 2/ya3/2012............clomit + terot
Amalia89.......... kp6/28............ ..ya11/10................ 6.clomi+primo

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku,
Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86,
toiveuni83, Ansku83, Pettunia, Lilleri82, rimpatti


Piinailijat
ambrosia dpo 11


Ghostbusters


PLUSSANNEET

syyskuu:
minnams....2.9......kp37/28.....yk13............tauko
Inkeri84....16.9...........?..........?.............5.clomi
0emppu0...30.9.....kp31/25-50.... yk 8, ya 12/2011....3.clomi+metut
Sanzu...30.9.....kp43/28-42.............4.femar

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi
Raita12.....15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi (Km&Tm :()

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi (km :()
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/09).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl( km:( )

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??......ya12/08.....8.clomi(enkelikaksoset :( )
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Tikkerituu)

 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille :) :flower:

tikkerituu En oo vielä testannut... en uskalla :ashamed: Mulla kierto on vaihdellu 28-32 niin aattelin et testaan loppuviikosta... huh ku hirvittää ja pelottaa... Otin omin päin 3 tbl clomifeniä ja toi oli vika kierros.... jos nyt tulee nega niin sitte keväällä vasta uudestaan.... emt vaikeeta vaikeeta
 
Linneat mulla ainakin jotain ovulaatiokivun-tapaisia tuntui useamman päivän ajan. Ennen ensimmäisen ja ainoan ovulaationi bongaamista edelsi TOSI haaleita viivoja, ja sitten yhtäkkiä aivan selkeä plussa. Aiemmissa kierroissa ovulaatiotesteissä on ollut paljon vahvempia viivoja, mutta ei yhtä vahvaa / vahvempaa... Jospas se sieltä tulisi :)

Onnea, onnea ja tarrasukkia Sanzu!!

Valtavan suuret kiitokset kaikille onnitteluista. Tuntuu täysin epätodelliselle ja edelleenkään oireita ei juuri ole vatsan nippailuja ja tissien kipeyttä lukuunottamatta... Palaan sitten tänne jos onni kääntyy, ehkä muutenkin lueskelemaan...
 
Kiitos onnitteluista! En saanut ovulaatiota näkyviin vaikka testailin. Luultavasti olin myöhässä ja ovulaatio meni ennen kuin ehdin aloittaa testailut. Se oli siis aiemmin kun koskaan missään muussa kierrossa. Tänään oli pakko testata uudestaan (pöhkö!) ja samalla sitten sain jo tilattua polille ultra ajan. Luulen, että mulla on jo alkanut viikko 7 tänään- oireita on nyt aika paljon, joten luulen että olen jo siis pikkasen pidemmällä. En vaan uskaltanut aiemmin testata enkä luottanut merkkeihin- : /
 
Onnea Sanzu ja Omppu! Mahtavia uutisia. Ei kahta ilman kolmatta, joten Nellustiina samaan joukkoon vielä.

Meillä taukokierto menossa, enkä viitsinyt edes ovista testailla. Toivottavasti oli jo, silla puhti loppui jo... Ensi kierrossa sitten pistokset, jolloin ajattelin vielä hetkeksi pompata listoillekin mukaan.
 
Hei,
onko kellään tullut sivuvaikutuksena Clomifenista verenvuotoa?

Mulla on nyt kp 12, odottelen ovulaatiota ja söin klomifeenia 3.-7. kp:t.

Menkat loppu kp 6, mutta kp 8 alkoi kirkas verinen vuoto... Kohtuverenvuodot mainitaan sivuvaikutuksissa, mutta en löytänyt mitään postausta, että jollain olis niitä ollut... Sain myös Menopur piikin kp 8, mutta vuoto alkoi ennensitä eikä vuotoa mainita sen sivuvaikutuksissa..

Oon aivan epätoivonen, koska verenvuotoa estää suunnitellun inseminaation kuulemma...
 
Valtteriina mulla oli edellisessä kierrossa uudestaan kirkasta verenvuotoa kp 6-7, joka on mahdollisesti voinut olla juurikin tuota kohtuverenvuotoa. Mulla se loppui itsekseen. Veri tappaa siittiöt joten vuotavaan kohtuun ei niitä kannata hukata ja mitenköhän lie kiinnittymisenkään laita jos vuotaa. Harmittavaa tietysti jos on inssi suunnitelmissa.
 
Hyvin se menee Hydrangea! Useimmillahan se on lähes täysin kivuton toimenpide.

Oliko Sarppa-71:lla kanssa aukkari tässä kierrossa? Miten meni?

Mitä linneat sinulle kuuluu? Saitko sitä ovisplussaa ja ovatko kivut helpottaneet. Tuli sinun tilanne mieleen kun tänään omalta lääkäriltä kyselin kystista, joita mulla löytyi juuri 2 kappaletta. Hän sanoi että joskus pientä kystaa voidaan ultrassa luulla oikeaksi folliksi ja sitten ovisplussaa ei vaan koskaan tule. Itselläni myös nuo kystat ovat aiheuttaneet aiemmin aika rankkojakin oviskiputyyppisiä kipuja.... Voihan toki olla että sulla on LH-huippu ollut niin lyhyt ettei testi ole saanut sitä kiinni ja kyseessä on oikea ovulaatio. Toivottavasti näin.

Mitä pistoksia Pettunia alat ottaa?
 
Tikkerituu, mulle tulee Gonal-F ja toivottavasti Pregnyl irrotuspiikkinä, Ovitrel, jos edellämainittua ei ole saatavilla. Loppukiertoon luget. Vieläkin vähän emmin, jaksaako noihin mennä. Kaksi vuotta yritystä kohta takana ja projekti jo kovasti väsyttää.
 
Onnea plussanneille! :)

(.) Täällä taas testattu nega : / Ehkä noin kahdessadas sellainen tässä elämän varrella :headwall:
Masentaa ihan sikana, kun jotenkin taas toivo nousi vaikka Clomeja en enää syökkään, enkä edes ovista bongannut tässä kierrossa. Tosin testasin super huonosti, joten saattoi mennä ohikin, mut samapa se nyt on tässä vaiheessa...
Mulla on tullu tosi vahva tunne, että ei me saada koskaan lasta. Haluisin niin hypätä noiden inseminaatioiden yli ja mennä suoraan koeputkiin, kun jotenkin tuntuu, että ne on yks turhake tossa välissä ja vievät vaan aikaa...
Ois nopeemmin tää rumba ohi ja sais lopullisen tuomion tietoonsa!

Ja taas tuli raskausuutisiakin tuttavalta! Sinkkuneiti yhdenillan jutusta tuntemattoman kanssa ja hänellä harvemmin edes on mitään sutinaa kenenkään kanssa. Meinaa nyt pitkän harkinnan jälkeen pitää lapsen... Voin sanoa, että ei ollut helppoa kunneltavaa! Miks kaikilla muilla tärppää vaikka eivät edes haluais??!! On tää vaan niin julmaa :(

Sori tää valitus, mut aina ei vaan jaksa olla positiivinen tän kaiken keskellä : /
 
Mulla kanssa marraskuussa alkaa gonal-f ja ovitrelle, ihan niinkuin pettunialla =) Siihen asti vedänkin taukokiertoja :)

Meilläkin tulee 2 vuotta täyteen marraskuussa... huh, tajusin sen vasta nyt.. jotenkin mennyt yk:tten mukaan ja niissähän laahaan vähän perässä kun on pitkät kierrot..
Toisaalta, tässä vaiheessa noita nyt ei oikein viitti enää edes kuukausissa laskea =)
 
Tikkerituu kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu. Tai mitä nyt olen itkeskellyt pari päivää, enkä oikein edes tiedä miksi, kyllä tämä lapsenteko (ja nimenomaan lapsenTEKO) otta hieman psyyken päälle.
Mutta asiaan, kivut menivät ohi, kestivät yhteensä noin 4 päivää. Ja ensimmäisessä clomikierrossa kun sen oviksen jopa bongasin ovistestillä, niin silloin mulla oli aivan samanlaiset kivut. Tästä päätellen olen yhä toiveikas, että se ovis tapahtui myös tässä kierrossa. Sen puolesta puhuisi myös se, että nännit on nyt kipeytyneet, kuten siinä ekassa kierrossa oviksen jälkeen.
Tokassa kierrossa ei siis ollut noita kipuja eikä nännien kipuiluja tai mitään ja siinä kierrossa ei ovulaatiota tapahtunut.
Ota tästä nyt selvää :D

Ambrosia kävin tänään lukemassa sinun blogia, teillä onkin jännät paikat siellä, tsemppiä :)

DjaP harmi kuulla negasta :( Mun mielestä tämä palsta on juuri se oikea paikka, jossa saa valittaa ja kertoa ne oikeat tunteensa.

Valtteriina mulle tuli tässä kierrossa kohtuverenvuotoa, täällä sitä ihmettelinkin. Se meni kyllä heti ohi, kun clomit oli popsittu.
 
Kiitos Tikkerituu tsempeistä! Hyvinhän se meni: torvet auki! Menkkakipujen tuntuista polttelua oli parin minuutin ajan kun katetria täytettiin. Ei onneksi mitään pahempaa. :)

Kävin nyt eri lääkärillä kuin ensikäynnillä. Ensikäynnillä jäi vähän paska fillis, mutta nyt olin lääkärin toimintaan erittäin tyytyväinen. Lääkäri ei määrännytkään clomeja, koska mulla on ultrissa ollut aina ohut limis (noin 4 mm) ja nytkin oli vaan reilu 5 mm. Se määräs sitten Anazolit 1 mg kp 3-7. Tietääkö kukaan, mitä ihmettä noi on? :) Sitten folliultra kp 10-12 tienoilla, jossa saan ohjeet oviksen tikuttamiseen. Muutama päivä oviksen jälkeen voidaan varmistaa verikokeilla keltarauhasarvot, että ovis on varmasti tapahtunut. Folliultrat nyt ainakin alustavasti parissa ekassa kierrossa, mutta jos oikea annostus löytyy helposti, niin sitten jatkossa voidaan mennä ilmankin. Inssiin ei siis olla menossa ainakaan heti, JES! Lääkäri kehui miehen simpat loistavaksi ja kauniiksi :D joten ei nähnyt siihen tarvetta vielä. Metmorfiinistakin oli puhetta, mutta katsotaan nyt ainakin vähän aikaa ilman sitä.
 
Viimeksi muokattu:
Mut saa poistaa listoilta.

Kävin tänään kp15 seurantaultrassa ja hoito joudutaan keskeyttämään, koska kasvamassa oli 6-7 kpl yli 10 mm rakkuloita. Seuraavassa kierrossa siirrytään IVF:ään.

Paljon onnea plussanneille ja toivottavasti muutkin pääsevät pian liittymään heihin! :)
 
Milloinkas Ambro meinaat testailla?

Jaksamisia Auppis ja Pettunia :hug:

Voimia myös sinulle DjaP. Onko teillä siis ne inssit tiedossa seuraavaksi? Itsellänikin on jollain tapaa sellainen ajatus että aika harvalle niillä on se toivottu tulos saatu. Mullakin on lähipiirissä viimeisen vuoden ajalta tullut tietoon esim. aborttiin päättynyt vahinkoraskaus, tuntuu niin väärältä että tuollaista tapahtuu kun toiset ei tunnu onnistuvan vaikka miten hartaasti toivoisivat.

Hyvältä kuulostaa nuo sun oireet Linneat. Eiköhän siellä ole tosiaan ovis tapahtunut! Olen itsekin ajoittain kovin itkuinen kun turhauttaa niin kovasti, tuntuu että nuo hormonit kyllä laittaa myös mielialat heittelemään aika kovasti.

Olen ymmärtänyt Hydrangea että nuo olisivat jotain femarien tyyppisiä, Auppiksella taisi olla tällaisia käytössä piikkien rinnalla?
 
Viimeksi muokattu:
Eiköhän ne meidät insseihin seuraavaks lykkää. Kuukauden päästä se suunnitteluaika Naikkarilla, niin sen jälkeen ollaan viisaampia :)

Olisinkohan oikeesti ovuloinut tässä kierrossa, kun nyt näyttäs jo täti tekevän tuloaan?? Vissiin kerran jäänyt tässä puolen vuoden aikana kierto näin lyhyeks. Tein ovistestin kp12 aamulla ja se oli suht vahva, muttei vielä ihan postitiivinen. Piti tehdä vielä samana iltana uus, mut unohtui, joten tein kp13 aamulla ja se oli jo totaalisen negatiivinen, eli nyt jos kierto jää vaan 28:iin, niin olenkin saattanut ovuloida jo aikaisemmin ku koskaan ennen ja vielä ilman Clomeja :)
Tosin nehän vaikuttaa vielä, mutta toivotaan, että niissä riittäis potkua viel ens kiertoonkin :)

Mut vois varmaan laittaa tuonne taustalle, kun aika vähäsen on mitää kommentoitavaa, vaikka käynkin teidän kuulumisia ahkeraan lukemassa :)
Ilmottelen kyllä JOS jotain mullistavaa tapahtuu :)
Yritän nyt ottaa tän jonotustauon kunnon irtiottona tähän projektiin ja tuntuu onnistuvan, kun en tässä kierrossa muistanut edes Teroja kunnolla popsia :D

Zemiä ja jaksamisia kaikille! :heart:
 

Yhteistyössä