Clomittaret 2012

another kiitos kovasti. =) Kyllähän sieltä ultrasta ihan hyviä kuulumisia tuli. Oli 2 johtofollia, tosin vasta n. 13 mm kokoisia, mutta nyt onkin kp 10, joten ehtivät vielä kasvaa. Kohdun limakalvo oli 5,4 mm, mutta ei ainakaan sanottu mitään siitä joten kaipa se ihan hyvä on. Toivottavasti se ovulaatio nyt sitten tapahtuu, voin kuulemma odottaa että viikonloppuna tapahtuu. Mietittiin miehen kanssa, että mihin laitetaan lapset, jotta voidaan rakastella mahdollisimman paljon! :D
Niin ja minä en varmaan uskalla lupautua listan päivittelijäksi, jos joku muu ottaisi hoitaakseen? Jollei ketään ilmoittaudu, niin kyllä se voi olla päivittämättäkin sen viikon/kaksi. Vai?

Ai niin, tervetuloa kaikille uusille, joille on unohtunut toivottaa!

keskiviikko 26.9

Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

PikkuJellona........kp59/28...............ya9/10.........................tauko
another.............kp39/32-53...........yk9/ya1/11.......................5.clomi
Sanzu...............kp38/28-42.............................................4.femar
Dana-..............kp35/28.................yk15................. ..........3.clomi
Töpöhäntä...... kp34/28............... yv3.......................... 4.clomikierto
Tikkerituu.......kp32/31-37.....ya08/11............6. clomi + metut + terot
rimpatti...............kp29/26-28.............yv2/yk23...............4.clomi
Slartibart.............kp27/?............ yk 1/ya3/2012............clomit + terot
0emppu0..........kp27/25-50......... yk 8, ya 12/2011......3.clomi+metut
Amalia89.......... kp25/28............ ..ya11/10................ 5.clomi+primo
nellustiina..........kp24/28..............ya kesä2010..................6.clomi
DjaP..................kp20/28-34...............Ya2007..............Jonotustauko
Ambrosia85.........kp20/26-32.........ya10/10/yk21.................tauko
Pamsku..............kp19/17-52..............yk11.....................4.clomi
skorppari82.........kp19/??..............yv1,5.............................2.femar
Toivounelma.........kp12/28-32...........Ya 5/09...............tutkimustauko
Sarppa-71.........kp11/28-30...... ya 04/2011......................tauko
Linneat...............kp11/?.........ya 09/2011..........3.clomi+metut+terot
10kaks...............kp7/42...............yk6..............................5.clomi
Auppis......... kp7/40..ya8/2011......2.metut+puregon+pregnyl+luget
Hydrangea........kp4/26...............yk8..............terot, clomit:yk9ssä

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku,
Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86,
toiveuni83, Ansku83, Pettunia, Lilleri82

Piinailijat
ambrosia dpo 2

Ghostbusters

PLUSSANNEET

syyskuu:
minnams....2.9......kp37/28.....yk13............tauko
Inkeri84....16.9...........?..........?.............5.clomi

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi
Raita12.....15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi (Km&Tm :()

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi (km :()
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/09).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl( km:( )

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??......ya12/08.....8.clomi(enkelikaksoset :( )
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit

Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjä: another (ja Ansku83)

linneat no ei nyt mielellään jättäis listaa kokonaan päivittämättä, ei se nyt niin kovin vaikeaa ole päivittää, lähinnä vain aikaa viepää siltä kannalta kun pitäisi jaksaa joka päivä koneella istua..
mutta hei hienoja uutisia sait kuulla :) nyt peitot heilumaan vaan :D lapset isovanhempien tai kummien luokse kylään ;)

Hienoja uutisia linneat! Limis kasvaa ovista kohti, mun lääkäri sanoi että 7 mm pitää olla jotta kiinnittyminen voi onnistua. Koska follit ovat niin vielä melko pieniä niin limiksellä on hyvin aikaa vielä paksuuntua (itsellä ainakin kasvoi kerran 2,5 mm -> 7 mm 4 päivässä).

Mitäs Töpöhännälle kuuluu? Onhan viiva vahvistunut, onhan?

Tervetuloa hanipöö86 :wave:

Olen Hydrangea ymmärtänyt että inssi lähinnä "helpottaa" simppojen hommia eli siitä olisi hyötyä eniten jos niitä syystä tai toisesta täytyy "auttaa" perille. Me ei olla jatkosta vielä keskusteltu, nyt alkavassa kierrossa alan piikittää, jos ei silläkään tulosta tule niin sittenhän on vaihtoehtoina kai lähinnä inssi tai IVF. Meillähän ongelmana on mun ovuloimattomuus, yritysaikana mulla on ollut vain 3 "varmaa" ovista. Pitää itse asiassa kysyä lääkäriltä kun käyn että miten pitkään näitä piikkejä käytetään ja mitäs sitten jos ei niillä tärppää.

Minä voin another päivitellä listaa jos osaan. Voiko se kopsata esim. edellisestä päivityksestä tähän kenttään missä kirjoitellaan? (en ole mikään hirmu nörtti näiden koneiden kanssa :LOL:).

tikkerituu kiitos! :)
kokeilemalla miekin tuon päivittelyn opin. sie voit siis kopioida sen tuon "lainaa" kohdan kautta, siitä otat alusta pois ne ekat ja vikat hakas-jutut [ QUOTE=27215377] ja lopussa olevan [ /QUOTE]
sitten väliin vain kirjottelet ja muutat tekstit ja painat lähetä. ihan helppoa kun hetken harjoittelee :D
niin ja sitten jottei samalle sivulle tule montaa listaa, niin voi aina muokkailla listää kohdan "muokkaa" kautta.

Tervetuloa kaikille uusille! Valitettavasti en ole ehtinyt kovin seurailla muiden kuulumisia :ashamed:

).( Irtiottoa tuli otettua tähän hommaan sen verran, että jopa unohdin laskea kp:t :D Nyt viikon verran on ollut enemmän ja vähemmän tiputtelua; ruskeaa ja ruskeanpunaista vuotoa hiukan lähes päivittäin. Ei mitään muita oireita. En ole testaillut. Jotenkin tuntuu todella epätodennäköiseltä että olisi tärpännyt, koska lääkäri oli seurantaultrassa niin pessimistinen ja lisäksi petihommatkin olleet sitten vähemmän aktiivisia...Huomiseen ajattelin odottaa ja testata sitten (mikäli kunnon vuoto ei ala ennen). Mulla kierto ei ole koskaan mennyt yli 30 kp:n, tarvii varmaan soitella sitten tuonne klinikalle ja pyytää jotain troppia millä saa tädin sitten vierailulle.

Hoitosuunnittelukäynti takana ja mistäs sitä alottais :D ?

Ovulaatio on tässä kierrossa tapahtunut, eli nyt sitten oikeesti ollaan piinalistalla tälle kiertoa ;)
Jos ihme ei tässä kierrossa tapahdu, niin ensi kierto on taukokierto (ja ambro pudottaa 1,5kg) ja sitten alkaa ovulaatio-induktio, eli pistellään hormoonia ja irroitellaan.

Eli jos noihin pistoksiin mennään niin ne on sitten aikaisintaan marraskuussa :)

käynnistä on pelkästään positiivinen fiilis.
Perjantaina meen jo opettelemaan noi pistokset ja sit vaan odotellaan :)

Sori omanapaisuus :snotty:

Saanko mä olla täällä vaikka taustalla vaikken enää clomeja syö? vaikka voin mä toki mennä muuallekin :LOL:
Näkee näitä mun kuulumisia täältäkin Haaveet, suuret toiveet

• Tykkää
Reactions: Aniit
Ambro kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, plussatuulia sinne suuntaan!

ON: ei tarvinnut kuin edes ajatella raskaustestin ostoa, niin johan aukes hanat :D Tämä jää nyt viimeiseksi clomikierroksi ja siirrymme rankempiin hoitoihin. Ensi kuun lopulla on aika IVF-hoitojen suunnitteluun. Siihen asti minut voi siirtää taustalle seurailemaan.

Tsemppiä kovasti kaikille!

maanantai 1.10

Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

PikkuJellona........kp64/28...............ya9/10.........................tauko
another.............kp44/32-53...........yk9/ya1/11.......................5.clomi
Sanzu...............kp43/28-42.............................................4.femar
Töpöhäntä...... kp39/28............... yv3.......................... 4.clomikierto
nellustiina..........kp29/28..............ya kesä2010..................6.clomi
DjaP..................kp25/28-34...............Ya2007..............Jonotustauko
Ambrosia85.........kp25/26-32.........ya10/10/yk21.................tauko
Pamsku..............kp24/17-52..............yk11.....................4.clomi
skorppari82.........kp24/??..............yv1,5.............................2.femar
Toivounelma.........kp17/28-32...........Ya 5/09...............tutkimustauko
Sarppa-71.........kp16/28-30...... ya 04/2011......................tauko
Linneat...............kp16/?.........ya 09/2011..........3.clomi+metut+terot
10kaks...............kp12/42...............yk6..............................5.clomi
Auppis......... kp12/40..ya8/2011......2.metut+puregon+pregnyl+luget
Hydrangea........kp9/26...............yk8..............terot, clomit:yk9ssä
Tikkerituu.......kp6/31-37.....ya08/11......1. clomi + menopur + metut
Dana-..............kp4/28.................yk16................. ..........tauko
Slartibart.............kp2/30............ yk 2/ya3/2012............clomit + terot
Amalia89.......... kp2/28............ ..ya11/10................ 6.clomi+primo

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku,
Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86,
toiveuni83, Ansku83, Pettunia, Lilleri82, rimpatti

Piinailijat
ambrosia dpo 7

Ghostbusters

PLUSSANNEET

syyskuu:
minnams....2.9......kp37/28.....yk13............tauko
Inkeri84....16.9...........?..........?.............5.clomi
0emppu0...30.9.....kp31/25-50.... yk 8, ya 12/2011....3.clomi+metut

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi
Raita12.....15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi (Km&Tm :()

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi (km :()
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/09).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl( km:( )

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??......ya12/08.....8.clomi(enkelikaksoset :( )
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit

Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjä: another (ja Tikkerituu)

Viimeksi muokattu:
No ni, sitten kaikki, joiden päivät sekotin, käsi ylös! Jätin sut Ambro kuitenkin listalle ellet sieltä pois halua, mun puolesta ei oo pakko syödä clomeja ollakseen listalla :)

Pahoittelut rimpatti ettei clomit teillä riittäneet.

Joku kysyi, että ollaanko julkisella vai yksityisellä... Tähän saakka olen käynyt yksityisellä lääkäriasemalla, ensi viikon torstaina on ensimmäinen käynti julkiselle puolelle lapsettomuuspolille. Todennäköisesti minulla on kuitenkin silloin kuukautiset, joten mitään infoa en sieltä tule omasta tilanteesta saamaan.

Nyt on ehkä dpo 11, ei niin MITÄÄN oiretta. Ei mitään. Mutta testaan silti jo huomenaamulla kun en jaksa kiduttaa itseäni yhtään. En tiedä onko siinä mitään järkeä tässä vaiheessa...

Slartibart, joko testasit?? Testaa ja tuu kertomaan :)

Olen jälleen kerran omanapainen (meillä muutto pahasti kesken ja ajatukset nyt tässä omassa ei-niin-täydellisessä elämässä).

Me saatiin tänään viedystä siemennestenäytteestä alustava vastaus. Miehellä runsaasti vikkeliä simppoja :heart: Tietty niiden rakenteen tutkimisessa menee se pari viikkoa, joten lopulliset vastaukset saadaan tuolloin.

Plussaonnea clomittaret! Ja tsemppiä piinailijoille ;)

Eilen testasin, vaikka oli vasta dpo 10, ja vielä iltapäiväpissasta! Negaa se näytti, mutta en menettänyt toivoani. :) Jos huomenna aamupissasta? Tänään kp28, jännää on. Emppu tuut sit kans ilmoitteleen kun testaat!

Itse kävin yksityisella gynellä, joka antoi heti clomi+tero -reseptit, varsinaisissa lapsettomuushoidoissa en ole siis käynyt, enkä julkisella puolella moneen vuoteen. Oon käynyt gynellä parin vuoden välein ja otattanut siellä papat yms. Rahalla saa niin paljon parempaa palvelua. :))

Onnea Pamskulle ja miehelle simpoista, pidetään peukkuja että pojaat on hyvinmuodostuneitakin. :)

Viimeksi muokattu:
Pohdiskelin tässä teitä, jotka siirrytte rankempiin hoitoihin. Mitenkä ne IVF jutut menikään julkisella? Jos käy ensin yksityisesti IVF-hoidoissa niin menettää julkisen IVF:t?
Ihan on mutua nämä pohdinnot mutta ajattelin muistella tätä että jos muistan oikein, niin ei menisi kellään "ilmaiset" ohi suun.. Jos jollakulla presistietoa, niin kertokaa miten nämä menikään :)

ON: Täällä alko tänään kp1/28 ja yk16 ja tauko .. Tästä kierrosta tietää jo valmiiks, että menee ihan hukkaan, kun mitään apuja ei nyt ole. Aukkari on kp11 eikä siihen enään mitään ovisapuja ehdi ottaa. Clomit nyt jätettiin jo pois koska simpat niin huonot, että mun lääkitseminenkin on turhaa.. Seuraavaks odotellaan sitten sitä inssiä.. Joka todennäkösesti on vasta ensvuoden puolella..

Voi Emppu, täällä ollaan kädet kyynärpäitä asti ristissä että siinä viivanpaikka on ja se siitä vahvistuu! Ite oon nyt vielä malttanut olla testailematta, ollu aamut niin hektisiä. :) Jos huomenna. (tai tänään illalla, riippuu nyt miten tää päivä tästä etenee, kp30 ja varmaan dpo13 tänään.)

Kävin pariin otteeseen täällä ja yritin alkaa kirjoittaa, mut ei vaan pystyny pitämää itkua poissa. Liian rankkaa. Nyt sit mennään siinä vaiheessa, että Ovitrelle (tai mikä se nyt taas olikaan) pistetty to ja viikonloppuna sit vaan pupuillaan. Ei vaan jaksa uskoa edes vähääkään, että pistoksilla onnistuis ja välillä mietityttää kannattaako tässä enää edes taistella väistämätöntä vastaan :(

folli oli reilu 16 mm kp13 joten ainakin gonal on kasvattanut follia, siis se ainakin toimii :)

Luulen, että lääkäri tarkotti 3:lla pistoskierrolla sitä, että onnistumisprosentti on samaa luokkaa kuin keinohedelmöityksessä. Se tais olla 20 % ja luultavasti per kierto.

Käyn toki teitä täällä välillä tsekkaamassa ja toivotaan plussapinkan vaan kasvavan. Voimia teille, joilla taistelua jatkuu :hug: ja suuren suuret onnittelut teille, jotka olette tässä taistelussa voittaneet :heart:

ps. Ambro ollaan näköjään samassa paikassa hoidossa (katoin sun blogia) :)

Viimeksi muokattu:
Tänä aamuna neiti punainen purjehti kylään. Nyt siis kp1/30, yk2. Itkuni itkin jo eilen, kun alkoi tulla menkkaoloja ja tuhrua. Nyt jo fiilis ihan ok ja tästä se lähtee. Ja noi kilot myös, stana! :) Tsemppiä kaikille. Mites Emppu?!

Slartibart, voi harmi. Tsemppiä uudelle kierrokselle!!

Dana, pahoittelut sinulle. Voimia syksyn pimeisiin päiviin.

Tein tänään Clearbluen; Gravid, raskaana 1-2 - tärähti ruutuun. Myös davidin viiva oli jo eilisestä huomattavasti vahvistunut. Huomenna olisi viikkoja (ovulaatiosta laskettuna) 5+0 eli tiedän, että ollaan ihan naurettavan alussa. En kuitenkaan aio ruveta etukäteen pelkäämään.

Haluaisin kannustaa kaikkia vaikeasti ovulaatiohäiriöisiä. Tämä oli minun ensimmäinen ovulaationi yhdeksään (9!) vuoteen ja aikaansaatu metforminilla ja KOLMELLA clomilla. Minulla 1 tai 2 clomia ei tuottanut mitään vastetta. Pyytäkää lääkäreiltänne sitä kolmattakin, jos vaikuttaa ettei pienemmällä mitään tapahdu.

Kiitos teille kaikille tuesta ja kannustuksesta.

0emppu0 vautsi! Mahtava juttu! =) Antaa itsellekin toivoa.. Mulla olis nyt viikonloppuna pitänyt olla ovulaatio, mutta testit näyttää vaan negaa :| En tajua. Mitä mieltä olette, kun mulla on kuitenkin ovulaation oireet? Siis alavatta on tosi kipeä, kaikki tärähtelyt sattuu ja seksikin hieman koskee. Viimeksi oli samat oireet, kun bongasin sen oviksen testilläkin. Sitten mietin sellaista, että aloitin testailun vasta torstaina, kun lääkäri kehotti aloittamaan jo keskiviikkona, olisko se plussa voinut tulla jo silloin jos ovulaatio olis nyt viikonloppuna? Tosi masentavaa joka tapauksessa, seksiä ollaan harrastettu nyt 5 kertaa koko viikonlopun aikana, mutta ei siitä mitään hyötyä ole jos en edes ovuloi. Hemmetti kun masentaa.

Entä voisiko se toisaalta olla hyvä merkki PCO:n kannalta?? Mulla on siis aiemmin PCOn takia näyttänyt ovulaatiotestit melkein poikkeuksetta plussaa ja missä kierron vaiheessa tahansa. Ja nyt on olleet puhtaita negoja testit viimeisten päivien ajan. Voiko se tarkoittaa, että rakkuloita olisi vähemmän? No mitäpä tässä arvailemaan asiasta, josta ei tiedä yhtään mitään.

Jotenkin jäänyt taas tämä palstailu vähemmälle, mut jos mä nyt vielä tän yhden kierron ajan täällä listoilla hengailisin; eli tänne voi päivittää kp1, 6.clomi+primo. Ja tää nyt on sit toivottavasti se viimeinen kierto clomeilla, oon jo niin valmis kokeilemaan jotain muuta, ihan mitä vain!

Jaksamisia kaikille täällä tasapuolisesti ja onnea 0emppu0! Antaa kyllä tosiaan toivoa tällaiselle ovulaatiohäiriöiselle nämä uutiset :)

Voi suuret onnittelut 0emppu0! :heart:

Ja voimia uuteen kiertoon puolestaan Amalia89 ja Slartibart :hug:

ON: Mulla on tänään illalla vielä tiedossa eka Menopurin piikitys, jännittää vähän vaikka periaatteessa pistämisen osaankin.

Yhteistyössä