PikkuJellona aika jännä et ei ois jonoja ollenkaan :O Toisaalta mä oon nyt ihan pihalla muutenkin, meidän tuppukylässä kun ei sitä inssiä voi kuitenkaan tehdä, niin lähete lähti tuonne 160km päähän yksityiselle lääkäriasemalle, mutta SILTI pitää odottaa sinne kevääseen asti vaikka on yksityinen!
Ja todellakin lääkäreillä voi olla hyvinkin erilaisia mielipiteitä asioista. Mä olen nyt puolen vuoden aikana ollut tekemisissä kolmen lääkärin kanssa. Kaksi ensimmäistä oli ihan hissun kissun eikä puhunut mitään pco:sta ja sanoivat et pitää syödä primoja myös. Noh, nyt tämä kolmas sitten vasta kertoi et kyllä mulla onkin (lievä) pco ja että ei olis missään nimessä pitänyt syödä niitä primoja silloin kp 16-25! Argh, ihan huijattu olo, miksei tämänpäiväinen lääkäri voinut sattua mulle silloin puoli vuotta sitten..
Tiikerituu primolutit mulla on ollut käytössä jo vuoden päivät, et niitä käytän sit jos nämä taukokierrot venyy 40-45 päivään. Niin hyvähän se on et saa kokeilla sit isommallakin annostuksella, turhauttavia vaan tällaiset tauot
Niin ja muuten, aika monethan on sitä mieltä et noihin Davidin testeihin ei ole luottamista, et ennemmin sinuna varmaan luottaisin tuohon CB:n testiin!
Taas kerran jäi sitten kysymättä lääkäriltä eräs asia, jospa joku teistä osais auttaa: jos on näin niinkuin mulla, et kp12 isoin folli vain 8mm kokoinen, niin tuleekohan ovulaatiota tapahtumaan ja jos kyllä, niin milloinkohan se vois olla? Mietin et jos täällä ois joku jolla on näillä kiertopäivillä ollut tuollainen tulos et miten siinä kävi.
Kyselen tätä siksi, että jos tilanne on oikeasti ihan toivoton, niin ihan hyvinhän mä sitten voin alkaa syömään primoja ensi viikolla et saan sen taukokierron alkamaan, vaikka lääkäri sanoi et nyt pitäis unohtaa primot ihan kokonaan..Jospa joku tajusi tästä jotain