Clomittaret 2012

minnusca, mulle aukkari tehtiin kp 12 ja vuoto alkoi kp 14. Lääkäri oli sitä mieltä, että kierto saattoi jäädä vaan 13 päiväiseksi ja tästä alkoi nyt uusi. :| No eiköhän se tässä jokusen viikon sisään selviä, että mitä ihmettä tää vuoto on, kun näkee miten kierrot lähtee meneen.

Vuotoa on yhä vaan. Jo kuudes päivä menossa, eikä mitään merkkejä loppumisesta. Yleensä mulla on menkat tiputteluineen ohi siinä kuudessa päivässä. Oon ihan varma, että joudun huomenna soitteleen taas klinikalle, kun vuoto ei lopu.

Hei kaikille ja pahoittelut tästä satunnaisesta vierailutahdistani :/

Meillä alkoi ihanasti menkat juuri häiksi, joten häät ja häämatkan alkukin mentiin rätti housuissa :/ Mutta eipä tuo haittaa.
Nyt on saatu Terojen avustuksella jo toisetkin menkat, joten kp-lukemat listalla ei ole ollenkaan oikein.

Nyt on meneillään kp11/28. Yrityksen aloituksesta tulee parin viikon kuluttua kuluneeksi 2 vuotta.

Nyt syötiin viidennet Clomit, huomenna lääkäriin ultraan ja mitä luultavimmin maanantaina keinohedelmöitykseen.

Lääkäri kyllä meinasi, ettei tämä tule meitä auttamaan, mutta positiivisella mielellä eteenpäin!

Paljon voimia kaikille näiden asioiden kanssa kamppaileville!

nellustiina toivotaan parasta! :)

PikkuJellona nuo lääkärit kyllä hallitsee välillä nuo latteudet, mut hyvä jos pystys olemaan positiivisilla fiiliksillä kaikesta huolimatta!

Omaa: Kävin tänään seurantaultrassa, jonka saldo oli vielä surkeampi kuin silloin kolme kuukautta sitten. Yksi folli oli kuulemma huimat 8mm ja limakalvo 5mm..Tää on/oli nyt kuudes clomi-kierto joten tän jälkeen on pidettävä taukoa vähintään kaksi kiertoa. Lähete inseminaatioon lähti eteenpäin ja sinne pääsen kuulemma keväällä! Vaikka sitä miten olevinaan tietää ja ymmärtää et joo, on pitkät jonot, mut silti se tulee jotenkin yllätyksenä ja kuulosti kyllä tosi masentavalta. Mietin vaan et mitenhän monet raskausuutiset sitä tässäkin ajassa ehtii kuulla, kun itse vielä odottelee aikaa hoitoon, joissa kuulemma yksi kymmenestä onnistuu!
Tässä jonotusajalla saa syödä clomeja isommalla annostuksella, kunhan on ensin pitänyt ne pari kiertoa taukoa. Ei oo kyllä kovin suuret odotukset, kun jos ei tää kroppa toimi clomeilla, niin miten se muka toimis ilman..

Sitä lottovoittoa odotellessa et vois mennä yksityselle!

Amalia89: Minäkin mietin silloin kun saatiin lähete inseminaatioon, että mitenköhän kauan siinä menee. Mutta lääkäri sanoi, ettei sinne ole jonoja! Koeputkihedelmöitykseen on vasta jonoja.. Kuulostaa nyt vähän kummallisilta nämä lääkäreiden eriävät puheet..

Kyllä tässä ihan positiivisella mielellä ollaan vaikka todella raskasta onkin. On pahoja vaikeuksia olla muiden raskautuvien puolesta onnellinen :( Miehen veli saa vauvan joulun tienoilla ja se on varmaan isoin pilvi taivaallamme juuri nyt. Vaikka ihanaa tietysti onkin, kun vauvan saavat!

maanantai 15.10

Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

Töpöhäntä...... kp53/28............... yv3.......................... 4.clomikierto
nellustiina..........kp43/28..............ya kesä2010..................6.clomi
Pamsku..............kp38/17-52..............yk11.....................4.clomi
skorppari82.........kp38/??..............yv1,5.............................2.femar
Toivounelma.........kp31/28-32...........Ya 5/09...............tutkimustauko
Sarppa-71.........kp30/28-30...... ya 04/2011......................tauko
Linneat...............kp30/?.........ya 09/2011..........3.clomi+metut+terot
10kaks...............kp26/42...............yk6..............................5.clomi
Tikkerituu.....kp20/31-37.....ya08/11....1. clomi+ menopur+ luget+ metut
Slartibart.............kp16/30............ yk 2/ya3/2012............clomit + terot
Amalia89.......... kp16/28............ ..ya11/10................ 6.clomi+primo
PikkuJellona........kp15/28...............ya9/10.........................5. clomi
another.............kp11/32-53...........yk9/ya1/11.......................6.clomi
Hydrangea........kp10/26...............yk9..............terot, anazol yk10:ssä
Ambrosia85.........kp8/26-32.........ya10/10/yk22.................tauko
Pettunia.............kp3/28-35....ya11/10....1. Gonal-f+ovitrelle+luget

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku,
Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86,
toiveuni83, Ansku83, Lilleri82, rimpatti, DjaP

Piinailijat
Sarppa-71 dpo 19
Tikkerituu dpo 2

Ghostbusters

PLUSSANNEET

syyskuu:
minnams....2.9......kp37/28.....yk13............tauko
Inkeri84....16.9...........?..........?.............5.clomi
0emppu0...30.9.....kp31/25-50.... yk 8, ya 12/2011....3.clomi+metut
Sanzu...30.9.....kp43/28-42.............4.femar

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi
Raita12.....15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi (Km&Tm :()

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi (km :()
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/09).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl( km:( )

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??......ya12/08.....8.clomi(enkelikaksoset :( )
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit

Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjä: another (ja Tikkerituu)

Viimeksi muokattu:
Voi pahus Amalia89, tuollaiset uutiset masentaa kyllä niin kovasti! Mutta hyvä että saat clomit käyttöön odotusajalle. Määrättiinkö sulle teroja pitämään nuo taukokiertojen mitat aisoissa?

Kiva Pikkujellona kun ehdit tänne kertomaan kuulumisia ja paljon tsemppiä tulevaan inssiin! Varmasti auttaa positiivista ajattelua kun hoidoissa tapahtuu.

Itse olen yhä enemmän sekaisin näissä ovistesteissä... David näytti tänään selvästi eilistä vahvempaa viivaa aamulla ja samat nyt illalla. Mielestäni viiva ei kuitenkaan ollut ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva, tein kuitenkin jostain mielenhäiröstä CB:n ja siihen tuli hymynaama!? Kumpaahan tuossa nyt sitten uskoisi. Pitäis nimittäin tuo Pregnyl pistellä tai olla pistämättä näiden testitulosten perusteella... Ultrassa ei tänään näyttänyt kamalan hääppöiseltä, folli kasvaa liian hitaasti mutta ei lääkäri ihan toivottomana tätä kiertoa kuitenkaan pitänyt. Seuraavan kierron alussa kuulemma puhkaistaan mun kystat (onko kenellekään tehty tällaista ja miten se tehdään?) jos ne on vielä siellä.

Viimeksi muokattu:
PikkuJellona aika jännä et ei ois jonoja ollenkaan :O Toisaalta mä oon nyt ihan pihalla muutenkin, meidän tuppukylässä kun ei sitä inssiä voi kuitenkaan tehdä, niin lähete lähti tuonne 160km päähän yksityiselle lääkäriasemalle, mutta SILTI pitää odottaa sinne kevääseen asti vaikka on yksityinen!

Ja todellakin lääkäreillä voi olla hyvinkin erilaisia mielipiteitä asioista. Mä olen nyt puolen vuoden aikana ollut tekemisissä kolmen lääkärin kanssa. Kaksi ensimmäistä oli ihan hissun kissun eikä puhunut mitään pco:sta ja sanoivat et pitää syödä primoja myös. Noh, nyt tämä kolmas sitten vasta kertoi et kyllä mulla onkin (lievä) pco ja että ei olis missään nimessä pitänyt syödä niitä primoja silloin kp 16-25! Argh, ihan huijattu olo, miksei tämänpäiväinen lääkäri voinut sattua mulle silloin puoli vuotta sitten..

Tiikerituu primolutit mulla on ollut käytössä jo vuoden päivät, et niitä käytän sit jos nämä taukokierrot venyy 40-45 päivään. Niin hyvähän se on et saa kokeilla sit isommallakin annostuksella, turhauttavia vaan tällaiset tauot :(
Niin ja muuten, aika monethan on sitä mieltä et noihin Davidin testeihin ei ole luottamista, et ennemmin sinuna varmaan luottaisin tuohon CB:n testiin!

Taas kerran jäi sitten kysymättä lääkäriltä eräs asia, jospa joku teistä osais auttaa: jos on näin niinkuin mulla, et kp12 isoin folli vain 8mm kokoinen, niin tuleekohan ovulaatiota tapahtumaan ja jos kyllä, niin milloinkohan se vois olla? Mietin et jos täällä ois joku jolla on näillä kiertopäivillä ollut tuollainen tulos et miten siinä kävi.
Kyselen tätä siksi, että jos tilanne on oikeasti ihan toivoton, niin ihan hyvinhän mä sitten voin alkaa syömään primoja ensi viikolla et saan sen taukokierron alkamaan, vaikka lääkäri sanoi et nyt pitäis unohtaa primot ihan kokonaan..Jospa joku tajusi tästä jotain :D

Kiitos 10kaks antoi kyllä toivoa tuo sun kommenttisi! :) Eilen vaan kummitteli koko päivän mielessä ne lääkärin sanat, miten tää näyttää toivottomalta ja et ei tästä mitään tule..
Mulla on tän parivuotisen yrityksen aikana ollut vain kolme kiertoa joissa EN ole käyttänyt primoja. Kahden ensimmäisen pituudet oli 160 ja 129 päivää, sit muutaman primo-kierron jälkeen taukokierto oli 46 päivää ja silloin sain ovisplussan kp35. Et joo, ehkä tässä tosiaan on vielä toivoa, elämäni kolmatta ovisplussaa odotellessa, jospa se sieltä joskus tulis :|

Tikkerituu mä luottaisin myös siihen CB:n testiin. Noista kystien puhkaisuista en tiedä mitään, toimenpide kuulostaa varmaan hurjemmalta kuin oikeesti on! Toivotaan että puhkeavat/surkastuvat itsestään!

Mulla ei ole mitään kerrottavaa, kp 27 menossa, ei niin minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan. Toivon niiiiiiiiiiiin kovasti, että menkat tulis itellään, joka kertois siitä että se ovis olis tapahtunut vaikken sitä positiivista testitulosta saanutkaan. Mut on kyllä jotenkin usko loppunut, että se olis tapahtunut.
Äsken kuulin, että yksi työkaveri (joka inhoo mua) jää helmikuussa äitiyslomalle. En olis uskonut, että se voi tuntua näin pahalle. Toivon hänelle pelkkää hyvää, mutta.... samaa toivoisin niin meillekin.
Tänään on vaan itkettäny.

Amalia en ymmärrä tuollaisia lääkäreitä. Kamalaa, jos lääkäri sanoo ettei tästä mitään tule. Miksi viedään toivo ihmisiltä, jos kuitenkin on ehkä vielä mahdollisuus raskautua jollain keinolla?

Amalia89 tuosta voi tosiaan tulla myöhäinen ovulaatio, mutta mulla on aina aloitettu terot (alk. kp16) suoraan jos ei kp 12-13 ole yli 10mm follia, eli unohdettu se kierto suosiolla.

Pidän sulle peukkuja linneat!

Tänään oli myös David positiivinen, eli kaipa tässä ovis on tulossa vaikka folli oli vain 15mm eilen.

Amalia: Meiltä lähti lähete Vaasasta Tampereelle asti ja sitten kun sinne mennään niin lähtö saattaa tulla hyvin lyhyellä varoitusajalla. Eli tuppukylästä suureen maailmaan täälläkin :)

Tikkerituu: Kiitos :)

Minäkin pidän peukkuja, Linneat!

Mulla oli lääkäri tänä aamuna kiertopäivän ollessa 12 ja niinhän siinä käytiin, että kierto on liian pitkällä. Follikkeli oli 20mm, joten maanantaina on myöhäistä tehdä enää mitään. Pillahdin itkuun siinä jalat levällään ja ultra sisuksissani.. :'(
Jos joskus niin NYT tuntuu pahalta.. Lääkäri kyllä lupasi, että ensi kierrossa päästään ihan varmasti, kun otetaan kontrolli ajoissa.
Munhan ois pitäny mennä tarkastukseen jo kp11, mutta ei ollut aikoja! Eli oltais tänään päästy inssiin jos olisin vain saanut sen ajan kuten suunniteltiin! Turha tietty syyttää ketään, mutta ny on ihana istua töissä naama turvoksissa ja itkun tirskahtaessa joka välissä :(

Otan nyt kuitenkin irrotuspiikin tänään ja heilutellaan peittoja. Ei vain ole kovin suuri usko, että siitä voisi mitään tulla :'(

Meillä tulee 2 vuotta yritystä täyteen 28.10... :'(

Linneat musta on tullut jo ihan vainoharhainen ja töissä kuvittelen vähän väliä et työkaverit on raskaana. Pelkkä ajatuskin satuttaa, et voin kyllä kuvitella miltä susta tuntuu :(
Ja en minäkään ymmärrä miksi lääkärin pitikin keskittyä vaan niihin huonoihin juttuihin, olisiko se nyt niin kamalaa ollut antaa vähän toivoa..Jo senkin takia kun ei me ihan täysin toivottomia tapauksia varmaan olla kun mulla vaan hyvin lievä pco ja mies ok.

Höh, no nyt mä sit aloin taas epäilemään et pitäiskö aloittaa ne primot ens viikolla, kiitti vaan Tikkerituu :D No ei, ehkä mä maltan odotella et jos se ovis sieltä tulis, joskin tosi myöhään..tai no katsotaan nyt, hetken päästä oon taas eri mieltä!

PikkuJellona oho, teillä onkin sit vielä pidempi matka lääkäriin :O
Niin ja uskon että harmittaa todella paljon, voimia sinne! :hug:

Omaa: hoitaja soitti vielä tänään ja kertoi lisää siitä inssistä ja samalla myös muista hoidoista. Onneks tässä on ollut aikaa tutustua noihin juttuihin jo netissä, niin mikään ei järkyttänyt mua..Niin ja ei se sit ollutkaan mikään yksityinen mihin me mennään (se selittääkin tuon jonotusajan) tässä taas huomaa miten nuo lääkärit puhuu niin eri juttuja välillä. Mut tämä hoitaja sentään arveli ettei mun kevääseen asti tarvitse odottaa, tammikuulle ehkä tai todella hyvällä tuurilla vielä tän vuoden puolelle voisi saada ajan!

Heippa,

Taidanpa nyt hypätä taustalta kyytiin ja listoille. Huomenna on hyvin todennäköisesti kp1, joten sunnuntaille voi päivittää
Pettunia....kp2/28-35....ya11/10....Gonal-f+ovitrel+luget.
Miten lie oikeasti kirjoitetaan noitten lääkkeitten nimet, en nyt jaksa tarkistaa. Maanantaina pitäisi sitten kiireesti tilata kontrolliultraa ja käydä apteekista hakemassa tuo gonal. Miehen kanssa on sovitttu, että kaksi kierrosta kokeillaan näitä piikityksiä. Yksityisellä käydään, joten ihan riittävästi kirpaisee kukkarosta.

Ymmärrän, että harmittaa myöhästyminen PikkuJellona, mutta hirmu hyvän kuuloinen tilanne teillä kuitenkin siitä huolimatta. Hieno folli ja vielä irtoaminenkin varmistetaan. Peukut pystyssä, että se olis nyt kuitenkin tässä, ja ette inssiä enää tarvitsisikaan.

Listan kärkipäässä monella jo kierrot pitkällä. Mitä kuuluu?

Viimeksi muokattu:
Tikkerituu: Joo, tämä oli nyt kolmas kerta kun pistin. Aikaisemmin ollut Pregnyl, mutta sitä ei enää saanut, joten jouduin ostamaan 50€ maksavan Ovitronin tai mikä nyt olikaan.

Amalia89: Joo, meillä on jonkun verran matkaa.. Kiitos <3
Voi toivottavasti saisitte ajan jo tämän vuoden puolelle!! <3

Pettunia: Meillä on vain siitä huono tilanne, että miehellä on vain 10% simpoista normaaleja.. Inssin simppapesun kuvittelin tuovan tuloksia meille :/

Onko teille kenellekään sanottu ultran yhteydessä et teillä olis nestettä vatsaontelossa? Mulla oli varmaan jotenkin niin paljon sulateltavaa jo muissakin jutuissa silloin pari päivää sitten, että kun lääkäri mainitsi tuosta asiasta niin olin vaan et "ei oo ollut mitään vatsakipuja..ei siellä mitään ole, annetaan asian olla". En siis tietenkään noilla sanoilla, mut halusin vaan mahdollisimman nopeasti pois siitä tilanteesta ja kyllä se lääkäri sit luotti kun kahteen kertaan sanoin et ei ole ollut tosiaan mitään vatsakipuja.

Sen jälkeen en ajatellut asiaa ollenkaan, mut jostain syystä viime yönä se tuli mun mieleen. Ja sit tottakai nyt heti aamusta googlen ihmeellisen maailmaan, joka oli virhe, jokaiseen vaivaanhan on aina vaan se yksi vastaus; syöpä. Järjellä kun ajattelee niin kyllä lääkäri olisi varmasti jotain tehnyt/sanonut jos tilanne näyttäis pahalta, mut silti se kummittelee mielessä. Ihan kuin olisi "pientä" stressinpoikasta ilmassa kun pitää jokaista asiaa murehtia 24/7 :(

Amalia minulla ei ole itselläni kokemusta, mutta mun yhdellä ystävällä kertyi vatsaonteloon nestettä ja sillä oli (on itse asiassa vieläkin) munasarjoissa kasvain. Mutta siis se kasvain on joku 30 cm iso ja sitä nestettä oli kertynyt todella paljon. En usko, että sulla on kuitenkaan syytä huoleen, jos olisi niin varmasti lääkäri olis määrännyt jatkotutkimuksiin! Voithan sä ensi lääkärikäynnillä/ultrassa kysyä asiasta. Tai sitten soittaa klinikalle ja kysyä, jotta saat mielenrauhan. Älä murehdi :)

PikkuJellonalle jaksamisia! :hug:

Amalia tsemppiä inssin odotteluun. Toivottavasti pääsisittekin arviota nopeampaa sinne. Mulle sanottiin toiseksi edellisessä ultrassa, että vatsaontelossa oli hieman nestettä. Lääkäri epäili, että ovulaatio oli tapahtunut. Myöhemmin kuitenkin selvis, kun menkat ei alkanut ajallaan, että ei ollutkaan ovis. Vatsaontelossa on kuulemma aina hieman nestettä ja ovis aiheuttaa pienen verenpurkauman sinne, niin se neste näkyy ultrassa. Pieni määrä on täysin normaalia. Joten tuskin mitään huolehtimisen aihetta on! :hug:

ON: Aukkarin jälkeinen vuoto taitaa olla vihdoin loppumassa. Nyt sitten jännätään, koska tulee seuraavat menkat. Toivottavasti ei nyt ihan heti perään, kun kolmannet menkat kuukauden sisään ei olis kovin kiva. Terot otan sitten varmaan taas siinä kp 15 alkaen (tai ehkä hieman myöhemmin, ehkä kp 16-17, että folliultrapäivät ei mee viikonlopulle), jos nyt sinne asti päästään vuotamatta. Tänään kp 8, niin alkuviikosta vois taas alkaa kiusaamaan itseään ja tikutella niitä negoja.

Viimeksi muokattu:
Amalia89 mulla oli 2 viimeisessä folliultrassa nestettä vatsaontelossa johtuen ilmeisesti kystan repeämästä. Myös ovis aiheuttaa nestettä vatsaontelon pohjalle. Minulla on aikanaan ollut klamydia ja myös se aiheutti nestettä vatsaonteloon. Toivottavasti saatte sen ajan inssiin pian. Suurempi clomiannos voi kuitenkin hyvinkin auttaa, vastahan täällä 0emppu0 plussasi saatuaan 1. oviksensa yritysaikana ekassa 3 clomin/päivä kierrossa.

Tsemppiä Pettunia piikittelyihin. Tuo tosiaan kysyy aika paljon euroja...

ON: eilen illalla oli alavatsakipuja taas mutta tällä kertaa paljon maltillisempia, ehkä se oli ovulaatio... Peitot on heiluneet ja taidetaan tänään vaikka varmistukseksi puuhata vielä :)

Sarppa, voi harmi! :hug:

ON: Oon eilisestä (eli kp 9) lähtien taas tikutellut ovista. Eilen ja tänään tuli suht vahvat viivat, lähes plussat. Oonkin miettinyt, onko tästä tulosta sellainen kierto, että näyttää koko ajan lähes plussaa, mutta sitä oikeeta plussaa ei kuitenkaan tuu. Mulla kun on tuo pco, enkä ole vielä koskaan oikeeta plussaa testiin saanut. :( Perjantai oli viimeinen aukkarin jälkeisen vuodon päivä! :) Ei tarvinnut siis enää soitella klinikalle. Toivottavasti ylimääräiset vuodot pysyisi nyt poissa ja pääsisi ensi kierrossa suunnitelmien mukaan ottaan Anazolit.

Amalia89: Joo, Google on kyllä se vihoviimeinen paikka mistä kannattaa kysyä ratkaisua mihinkään :/ Toivottavasti ei nyt sentään sellaisesta ole kyse! Voisithan soittaa lääkärillesi ja kysyä, että olisiko jotain syytä olla huolissaan? Jos vaikka ottaisi sut vielä tarkistukseen?

Hydrangea: Kiitos <3
Toivottavasti nyt saisit sen ovisplussan sieltä ja pääsisitte jatkamaan suunnitelmia!

Sarppa-71: Jaksamista uuteen kiertoon! :hug:

ON: Tänään piti olla Tampereen-reissu-päivä, mutta eipä olekaan. Mutta en ole sitä kyllä enää perjantain jälkeen itkenytkään. Ovis on hyödynnetty lääkärin määräämään tahtiin eli kaikki on tehty mitä tehtävissä on. Eipä tässä taas auta kuin jättää lopputulos sitten korkeimman käteen.
Onneksi on tuo irrotuspiikin laittaminen sentään jo helpompaa. Kun ei vain liikoja mieti :D Piikki paketista ja nahkaan vain :D Ekalla kerralla seilasin sen kanssa varmaan puoli tuntia :D
Ovista en ole enää testaillut, kun tunnistan sen aika hyvin jo ja muutenkin tiedän, että Clomien kanssa se tulee tiettyyn aikaan. Onneksi ei sentään sitä tarvi murehtia.

Jaksamista alkavaan viikkoon! :heart:

PikkuJellona kuulostaa oikein lupaavalta, toivottavasti natsaa! :D

Hydrangea minullakin tuo pco hämää noita ovistestejä tehdessä, useimmiten tikussa on jonkinlainen viiva ja niitä testejä on vaikea tulkita : /

ON: En oikein tiedä onko nyt vielä kp30 vai kp1. Eilen illalla tuli jonkin verran verta, siis tiputti oikein pönttöön asti, yöllä ei kuitenkaan tullut yhtään eikä ollut tullut vieläkään, kun äsken kävin vessassa. Tosi outo juttu. Kuukautiskivutkaan ei ole vielä alkaneet, joten täytyy nyt vaan sitten odotella, että koska se vuoto oikein alkaa kunnolla. Joten kallistun vielä tässä vaiheessa päivää tuohon kp30. Eilen illalla olin pikkasen jopa innoissani, kun vuoto alkoi, koska ajattelin että taisi se ovulaatio sitten tapahtua. Kellään ollut samanlaista, että tulee kunnolla verta ja sitten se loppuukin kuin seinään?

Tein testin nega ;( mut saa siirtää tauolle.. Meinaan hakeutua kyllä jo tammikuus takas mehiläiseen ja alottaa hoidot.. Nähään silloin :) tai toivottavasti te ette oo enää ketään täälä :D Toivotaan plussia kaikille !!! Hyvää joulun odotusta :xmas:

Yhteistyössä