Hakutulokset

  1. M

    Ei hitto. Vauva rauhoittuu ja nukahtaa vain syliin, herää heti kun koetan laskea sänkyyn ja makaamaan...

    Mun 3kk tekee samaa (ja meiltä löytyy muuten kans se 2v taapero, eikä mies ole juurikaan kotona... huh!). Mä joko nukutan keskelle meidän sänkyä ja nousen siitä vaivihkaa pois tai sitten käärin valmiiksi johonkin peittoon ja nostan sen kanssa sänkyyn. Kun esikoinen nukkuu, lyön maate sohvalle ja...
  2. M

    9v tyttö haluaisi kouluun Puman tai Adidaksen laukun. Ostaisitteko?

    Ostaisin, mutta kannattaa oikeasti pitää huoli että tyttö vaihtelee sitä puolelta toiselle. Itselläni oli melkein koko peruskoulun ajan olkalaukku aina samalla olalla ja mun toinen olkapää oli selvästi alempana kuin toinen :D Terveydenhoitaja huomautteli siitä vähän väliä.
  3. M

    3kk vauva ja imetyksen ihanuus

    Jos yhtään lohduttaa, niin mulla on saman ikäinen vauva ja suunnilleen sama ongelma. En oo antanut pullosta, koska se on loppupeleissä kuitenkin niiin paljon hankalampaa! Tykkään liikkua paljon ja omista tisseistä on helppo syöttää kun ei oo kotona. Mutta kunmpikin ratkaisu on tässä...
  4. M

    Köyhän lapsiperheen kriteerit. Ei Suomessa kukaan näitä täytä, eli köyhiä ei ole.

    En koe itseäni mitenkään erityisen köyhäksi, mutta kyllä mekin aika monta kriteeriä täytetään. Ilman pesukonetta oltiin vuosi kun ei ollut varaa ostaa. Jouluksi mennään sukulaisille, koska ei ole itse varaa hommata kaikkea, vaan mielummin osallistutaan yhdessä isomman juhlan kuluihin. Jokaisen...
  5. M

    Monenko kanssa oletkaan maannut, oikeesti?

    Mikä lasketaan makaamiseksi? Yhdyntä? Siinä tapauksessa ehkä muutaman kymmenen.
  6. M

    Saako lapsenne kuunnella Petri Nygårdia?

    Ikinä, ikinä en antaisi kuunnella. Meillä kuunnellaan aika paljon raskaampaa musiikkia ja välillä jotkut kauhistelee kun kaksivuotias on ihan fiiliksissä kuunnellessaan meidän vanhempien musaa. Kun siinä öristään ja kitarat on säröllä. Voi hohhoijaa. Samat ihmiset antaa lastensa kuunnella...
  7. M

    Oletko ajanut kännissä?

    Olen useastikin. Kerran ajoin baarista suoraan grillin kautta töihin. Kerran ajoin pidemmän matkan, enkä muista siitä juuri mitään. Vieläkin puristaa rinnasta kun ajattelen sitä. Jos auto olisi lähtenyt hallinnasta, olisin varmasti kuollut. Vauhtia nimittäin oli. Että joo. Harrastin tätä...
  8. M

    Mitä tarjoat (yllätys)vieraille?

    Teetä tai kahvia. Meillä ei ikinä ole mitään hyvää kaapissa valmiiksi, koska mä en pystyis oleen syömättä niitä. Jos joskus löytyy keksiä niin laitan toki tarjolle. Niin erikoisia vieraita meillä ei käy, että leipoisin ikinä mitään.
  9. M

    G: Lempijäätelösi?

    Salmiakkijäätelö.
  10. M

    Te joilla kesävauva tai ollut vauva kesällä (siis syntynyt kesällä tai ollut kesällä ihan pieni,

    Esikoinen syntyi kesäkuussa ja kakkonen huhtikuussa. Kummankin kanssa reissattiin jonkin verran. Esikoisen kanssa vaan muistaakseni mummmuloissa, mutta tuon kuopuksen kanssa olin juhannuksena mökillä. En pystyis olemaan koko kesää vauvan kanssa kotona, päähän siinä hajois.
  11. M

    G: Oletko harrastanut seksiä ihmisen kanssa, johon et ollut yhtään ihastunut?

    Olen. Jos on sinkku ja panettaa, niin silloin panettaa. Ei se seksi niin vakavaa ole, että siihen välttämättä ihastumista tarvitaan jos muuten vaan tekee mieli.
  12. M

    Ootko kokeillut uutta hiusväriä (Naturgin)?

    Mä värjäsin sillä kerran juurikasvun. Hiukset on oikeasti maantienväriset, mutta alla oli jo monta mustaa väriä, milloin mitäkin. Koko tukka haalistui muutaman viikon jälkeen likaisen harmaaksi ja jouduin värjäämään uudelleen. Toivottavasti sulle käy paremmin!
  13. M

    Jättäisitkö lapsen näin pitkäksi aikaa hoitoon tässä tilanteessa..

    Kyllä minä jättäisin! Jos olet varma että lapsesta pidetään hyvää huolta, niin jätä vaan ja lähde. Hienoa että sulle on järjestynyt mahdollisuus lomailla.
  14. M

    Onko tämä aina väärää kasvatusta?

    Jos vanhemmat on sitä mieltä että karkkipussi jää, niin miksi sitä ei voi viedä sinne mökkiin ja kantaa lasta autoon? Pettymys ei vahingoita lasta, eikä siitä mahdollisesta huudostakaan ole vielä kukaan vahempi tietääkseni kuuroutunut. Eli siis ei, todellakaan en olisi antanut periksi...
  15. M

    Pikkulapsi ja telkkari?

    Meidän 2-vuotias tyttö on myös oppinut vaikka mitä Pikku kakkosesta. Saa katsoa sen joka päivä. Pidän myös telkkaria auki itselleni muutenkin, esim. kun joudun kanniskelemaan itkuista vauvaa. Ei silloin huvita mistään ikkunasta tuijotella. On hyvä tiedostaa television katsomisen riskit, mutta...
  16. M

    Mieheni väitti, että jos mies rakastaa vaimoaan ei tämä silloin petä...

    Mun mielestä on tosi osuvasti sanottu, että rakastunut ihminen voi pettää, kunnioittava ei. Mun mies on pettänyt ja olen ihan varma että rakasti minua silloin ja rakastaa edelleen. Pettämisen hetkellä ei kunnioittanut ja toimi itsekkäästi ajattelematta mun tunteita. Nykyään eletään...
  17. M

    MITEN teillä on varaa? Vai onko kaikki hiukankin uudemmat autot otettu velaksi?

    Voi apua! Mä just katsoin miehen kotipaikkakunnalta remontoitua, 8 huoneen omakotitaloa. Hintaa 130 00€. Voi teitä kaupunkilaisia :D
  18. M

    Mites muilla menee omien ja miehensä vanhempien kanssa?

    Meillä mies törttöili sen verta keväällä, että sillä on nyt viileän kohteliaat välit mun vanhempiin ja huonot omiinsa. Mulla taas on molempiin tosi hyvät! Omat vanhemmat on sellaiset joille tulee soiteltua usein, mutta käytännössä nähdään tosi harvoin (välimatkakin vaikuttaa). Anopin ja...
  19. M

    Ketä julkkista tahtoisit rakastella juuri nyt?

    Kevin McKidd! Myös Stam1nan Hyrdeä panisin heti.
  20. M

    Syötkö tietokoneella?

    Syön, silloin kun en kato samalla telkkaria tai lue lehteä.

Yhteistyössä