G: Oletko harrastanut seksiä ihmisen kanssa, johon et ollut yhtään ihastunut?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Silja.S
En ole tainnut olla ikinä ihastunut kehenkään. Olen kyllä välittänyt osasta niistä miehistä, joiden kanssa olen maannut, mutten voi sanoa, että olisin ihastunut. Suurimmasta osasta en ole edes välittänyt. Ei seksi vaadi tunteita.
 
[QUOTE="vieras";26591810]Tarvitaanko siihen edes jonkinlaista ulkonäköön ihastumista? Harva varmaan harrastaa kuitenkaan kenen tahansa kanssa seksiä. Jotain vetoa siis varmaan on yleensä mukana.[/QUOTE]
Naisen kauneus on suoraan verrannollinen nautittuun alkoholimäärään ja loppuillasta kun alkaa itse olemaan jo aika seipäässä niin hoidoksi saattaa kelvata vaikka sotanorsu tai suohirviö.
Sellaisen vierestä ei aamulla karseassa krapulassa ole yhtään kiva herätä. :D

Näin siis joskus nuoruudessani.
 
"Nella"
[QUOTE="vieras";26591848]Kai nyt viehättynyt siihen seksipartneriin on jollain tasolla? Vaikka ei suuria tunteita olisikaan.[/QUOTE]

No en minä ainakaan ole ollut. Kerrankin netissä juttelin hetken (30min) miehen kanssa ja päätimme, että hän tulee luokseni heti keskellä päivää ja harrastamme seksiä suoraan ilman mitään tutusteluita tms. Sovittiin vielä, että mies saa ns. ottaa väkisin ja valituksiin ei ole enää mahdollisuutta, kun oven miehelle avaan. Mies tuli ja pani ja lähti alle tunnin jälkeen takaisin töihin. Sen jälkeen emme ole tavanneet. Joten tässä esimerkki ainakin jossa ei toisesta tiedä mitään, ei edes ulkonäöstä mitään kuin sitten vasta, kun paneminen on jo käynnissä.
 
"vieras"
En, olen tosi tunteellinen ja romanttinen. Himoitsetteko silloin sitä itse ihmistä vai vaan yleensäkin seksiä? Olen himoinnut itse vain ihastuksia tai tosi hyvännäköisiä ihmisiä. Tunnetteko himoa ihmistä kohtaan, johon ei ole mitään ihastumisen tunteita vai koskeeko se himo lähinnä sitä seksiä?
 
[QUOTE="vieras";26592857]En, olen tosi tunteellinen ja romanttinen. Himoitsetteko silloin sitä itse ihmistä vai vaan yleensäkin seksiä? Olen himoinnut itse vain ihastuksia tai tosi hyvännäköisiä ihmisiä. Tunnetteko himoa ihmistä kohtaan, johon ei ole mitään ihastumisen tunteita vai koskeeko se himo lähinnä sitä seksiä?[/QUOTE]

Himoitsin yleensä seksiä eikä ollu mitään ihastumisen tunteita, seksikumppani myös tiesi että kyse on vain seksistä.

Mieheni kanssa kaikki alkoi taas yhestä yöstä, ni silloin himoitsin paitsi seksiä kuin
myös häntä ja ihastuminenkin tuli vähän myöhemmin kuvioihin.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Seksi on yli 90% tunteita. Aivothan on seksuaalisuuden kannalta suurin elin. Täysin tunteetonta seksiä ei ole olemassa. Himokin on tunne. Ei se yleensä ole niin kylmää meininkiä kuin tässä ketjussa annetaan ymmärtää.
 
"vieras"
Mulle tulee tästä ketjusta vähän surullinen olo. Osa ihmisistä suhtautuu toisiin ihmisiin kuin välineisiin. Yhden illan jutuissakin voi olla molemminpuolista kunnioitusta mukana, jolloin kumpikin ottaa toisenkin huomioon eikä mieti vain sitä omaa nautintoaan. Täysin tunteeton seksi kuulostaa lähinnä rituaaliselta seksiltä tai itsetyydytykseen verrattavissa olevilta...jos ei tunne edes himoa tai vetoa siihen seksikumppaniin.
 
[QUOTE="vieras";26593081]Kelpaako osalle siis seksi melkein kenen kanssa tahansa, jos tarpeeksi tekee mieli seksiä? Kun joku oli netistäkin vaan pyytänyt jotain, näkemättä edes tyyppiä.[/QUOTE]

Ei miulle kelvannu ainakaan silloin sinkkuna kuka tahansa.
 

Yhteistyössä