G: Oletko harrastanut seksiä ihmisen kanssa, johon et ollut yhtään ihastunut?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Oon harrastanu ja tuun varmaan viä harrastamaanki. Mutta en mä kenen tahansa kans pane, että kyllä mun täytyy tuntia himoa sitä miestä kohtaan. Jos panettaa, mutta sopivaa kohdetta ei oo tyydyttämiseen niin silloon ei panna.
 
Hyi!
No olen sekstannu n.60 eri miehen kanssa ja niistä max. 6 on ollut ihastuksia.
Ehkä 15 sellasia joiden kanssa olen ollut enemmän kuin sen yhden yön.
Ja kolmen kanssa eläessäni ollut parisuhteessa joitain vuosia.

Eten ainakaan minä tartte aina mitään ihastumista harrastaakseni seksiä.
Joku toinen voi olla toisenlainen.

Mutta toki seksi on useimmiten ollut huomattavasti parempaa ja tyydyttävämpää parisuhteessa ollessa. Tosin joskus ja usein loppuaikoina todella surkee,juurikin sen rakkauden loppumisen takia.
60 kanssa - Kuvottavaa!
 
josk
En ole. Useamman miehen kanssa olen ollut, mutta kyllä kaikki on ollut sellaisia joita kohtaan ollut perhosia vatsanpohjassa ja tunnettu jo jonkun aikaa. Toisten kanssa se tunne sit vaan lopahti ennemmin tai myöhemmin. Nykyisin olen naimisissa.

Mieheni taas on ollut useamman kymmenen naisen kanssa, joista osan on tavannut baarissa. Kuitenkin hän aina sanoo kirkkain silmin että mahdollista kumppania hän heistäkin etsi. Uskon sen kyllä, mutta ehkä yhden baari-illan aikana ei voi kovin syvällisesti ihastua kehenkään.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26592292:
Naisen kauneus on suoraan verrannollinen nautittuun alkoholimäärään ja loppuillasta kun alkaa itse olemaan jo aika seipäässä niin hoidoksi saattaa kelvata vaikka sotanorsu tai suohirviö.
Sellaisen vierestä ei aamulla karseassa krapulassa ole yhtään kiva herätä. :D

Näin siis joskus nuoruudessani.
Käytät hyvin runollisia ilmaisuja naisista. :kieh:
 

Yhteistyössä