G: Oletko harrastanut seksiä ihmisen kanssa, johon et ollut yhtään ihastunut?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
joo-p
No olen sekstannu n.60 eri miehen kanssa ja niistä max. 6 on ollut ihastuksia.
Ehkä 15 sellasia joiden kanssa olen ollut enemmän kuin sen yhden yön.
Ja kolmen kanssa eläessäni ollut parisuhteessa joitain vuosia.

Eten ainakaan minä tartte aina mitään ihastumista harrastaakseni seksiä.
Joku toinen voi olla toisenlainen.

Mutta toki seksi on useimmiten ollut huomattavasti parempaa ja tyydyttävämpää parisuhteessa ollessa. Tosin joskus ja usein loppuaikoina todella surkee,juurikin sen rakkauden loppumisen takia.
 
"vieras"
Tarvitaanko siihen edes jonkinlaista ulkonäköön ihastumista? Harva varmaan harrastaa kuitenkaan kenen tahansa kanssa seksiä. Jotain vetoa siis varmaan on yleensä mukana.
 
[QUOTE="vieras";26591810]Tarvitaanko siihen edes jonkinlaista ulkonäköön ihastumista? Harva varmaan harrastaa kuitenkaan kenen tahansa kanssa seksiä. Jotain vetoa siis varmaan on yleensä mukana.[/QUOTE]

Ei tarvita ulkonäköön ihastumista, riittää että toinen viehättää silmää. Edes vähän. :saint:
 
[QUOTE="vieras";26591810]Tarvitaanko siihen edes jonkinlaista ulkonäköön ihastumista? Harva varmaan harrastaa kuitenkaan kenen tahansa kanssa seksiä. Jotain vetoa siis varmaan on yleensä mukana.[/QUOTE]

Mä olen itseasiassa varsin välinpitämätön ulkonäön suhteen. Yhden illan jutuissa on ehkä määrittävänä tekijänä ollut yhteinen hauskanpito/toveruus himotuksen sattuessa. Tuossa fb-jutussa oli tärkeintä yhtenevät fantasiat ja kokeilunhalu.
 
Blue
[QUOTE="vieras";26591810]Tarvitaanko siihen edes jonkinlaista ulkonäköön ihastumista? Harva varmaan harrastaa kuitenkaan kenen tahansa kanssa seksiä. Jotain vetoa siis varmaan on yleensä mukana.[/QUOTE]

No en mä kenen tahansa kanssa seksiä harrastaisi, olisin kuinka puutteessa tahansa...

Pari viimeisiksi jäänyttä yhdenillan juttua olivat entisen poikaystävän ystävä joka miellytti mua jo silloin kun sen exän kanssa sen kavereiden kanssa hengattiin ja lapinlomalla after skissä mua pari iltaa tanssittanut/liehitellyt tyyppi jonka mukaan sitten viimeisenä iltana lähdin.
 
[QUOTE="vieras";26591848]Kai nyt viehättynyt siihen seksipartneriin on jollain tasolla? Vaikka ei suuria tunteita olisikaan.[/QUOTE]

Miksi? Jos vaan tykkää seksistä?Ei sen silti mitään kimppaitsetyydytystä tarvitse olla, vaikkei ihastunut olisikaan. Kai yhteinen halutus ja riittävä luottamus riittävät ihan tyydyttävään aktiin?
 

Yhteistyössä