Hakutulokset

  1. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Kiitos tykkäyksistä ja onnitteluista :) Aniraz, todellakin se yksi on tarpeeksi! Ainox, pääsettehän siirtoon? :) Menin äsken tekemään testin päiväpissasta, ja tuli haaleampi viiva kuin eilen. Nyt sitten hermoilen, että onko hormonit lähteneet jo laskuun. Ekat päivät ja viikot on...
  2. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hyviä uutisia :) Aamulla sain vahvan plussan testiin ja verikokeenkin tulos oli positiivinen, 159,8 <3 Nyt vain toivotaan että pieni pysyy matkassa mukana! Tsemppihalit kaikille =)
  3. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Haikala, joo olen tastannust jo, kolmesti ;) Olen vähän hätäinen näiden testien kanssa. Kaks ekaa oli täysin negatiivisia. Tänä aamuna olin näkevinäni aivan haalean haalean haalean haamu viivan vivahteen. Eli todella heikon. Nyt on pp 10 menossa. Ylihuomenna sitten verikoe. Maha turpoaa etenkin...
  4. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Nannukka :hug: Toive, inhottavaa on kun ei tiedä syytä lapsettomuudelle :( Haikalalle myös :hug: Mua on auttanut kun oon vaan pari kertaa käynyt juttelemassa työpsykologin kanssa tästä kaikesta sekä ongelmista työrintamalla. Sieltä saa hyvin uutta näkökulmaa, suosittelen siis...
  5. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Eilen olin tosiaan siirrossa. Oli vain yksi ainut siirtokelpoinen yksilö. Muitakin hedelmöittyneitä oli mutta ei pakastuksen kestäviä. Olin aika järkyttynyt. Mutta nyt varjelen tätä yhtä pientä ja toivotaan että tämä jaksaa tarrautua ja kasvaa :)
  6. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Haikala, Naistenklinikalla on linjana, että siirretään vaan yksi alkio. Jännittää huominen ja todellakin sitten se piina alkaa!
  7. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Onnea Tuija ylläriplussasta :) ja piinailijoille tsemppiä! Meillä oli eilen punktio, saaliina yhdeksän munasolua. Alavatsa on vielä kipeenä. Huomenna on sitten alkion siirto ja selviää montako hedelmöittynyttä palleroa on <3 Nyt pitää vaan levätä.
  8. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Ymmärtääkseni katsoivat siis jotain hormoniarvoja, että ovatko nousseet hyvin (oli muistaakseni jotain 0,45). Eikö muilla ole tehty näin? Mulla on kyllä itelläkin aivot ihan narikassa, tajusin esimerkiksi eilen että olin ilmoittanut itseni kahteen saman aikaiseen jumppatuntiin, olin kattonut...
  9. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tähtitomu, verikokeesta selvisi vain sen verran että samoilla lääkeannoksilla jatketaan. Perjantaina sitten ultra ja selviää punktion ajankohta! Nannukka ja Haikala, toivottavasti pienet tarttuvat tiukasti kiinni ja alkavat kasvamaan :)
  10. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tähtitomu, kiitos :) Joo oon käynyt myös nyt ultrassa, sekä infokäynnillä että nyt viimeisimmällä käynnillä, kun sain reseptit lääkkeisiin ja pisto-opastukset yms. Toivounelma, todellakin rasittavaa odottaa puhelua.... Pitää raahata aina mukana huoneesta toiseen että varmasti kerkeää...
  11. H

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Heippa! Täällä olisi yksi ekakertalainen, jos joukkoon vielä sopii :) Meillä on taustalla yli 7 vuoden lapsettomuus ja nyt siis eka ivf meneillään. Mulla on endo todettu 2006, mutta mitään selkeää varsinaista vikaa ei ole tullut esille. Miehellä tavara on laadukasta :D Itse olen 30v ja mies...
  12. H

    Syy kystissä vai voisko olla endometrioosi?

    Endo voidaan todeta tähystysleikkauksessa ja siinä samalla voi poistaa mahdollisia kystia. Käy vaikka jollain yksityisellä gynellä, tsemppiä :)
  13. H

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    Marlin, huonosti kävi :( Menkat alkoi eilen kipuineen. Pitikin testailla ja saada niitä plussia, kerkesin olemaan jo niin toiveikas. Nyt on surullinen mieli :'(
  14. H

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    Ei ole menkat alkaneet, ihan vähän joillain vessakerroilla vähän vaaleanpunaista jäänyt paperiin. Tein tänä aamuna testin ja oli vahvempi plussa, en tosin ole 100% varma että tuliko testiajan sisällä, koska kävin välillä peiton alla pötköttelemässä. Noi kummatkin on liuskatestejä, joista en...
  15. H

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    Kiitos Orchid :) Niin eipä tässä auta muu kun odotella ja katsoa miten käy. Tänään ei ainakaan ole alkanut vuotoa eikä ole ollut tiputteluakaan.
  16. H

    ~ Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ *talvella 2012-2013*

    Hei, haluaisin kysyä kokemuksista uudesta raskautumisesta keskenmenon jälkeen. Me jouduimme kokemaan neljä viikkoa sitten keskenmenon, viikkoja oli tuolloin 5+6 ja km todettiin ultrassa 6+3, raskautta ei näkynyt ollenkaan enää. Viime viikosta alkaen on ollut tiputtelua (jota oli myös koko lyhyen...
  17. H

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Tulisin vielä kysymään, että kun lääkäri sanoi seuraavien menkkojen tulevan noin neljän viikon päästä. Niin tarkoittaako se km-vuodon alkamisesta, loppumisesta vai keskenmenosta neljä viikkoa? En tajunnut sitä sillon kysyä... En löytänyt vastausta tuolta km puolelta.
  18. H

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Niinhän siinä kävi, että viikonlopun vuoto oli keskenmeno. Tänään ei ultrassa näkynyt ollenkaan enää raskautta. Ensimmäinen raskaus jäi lyhyeksi ja nyt myös koettu keskenmeno :(
  19. H

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Voi ei, onkohan mulla sama edessä kun Pölöllä... Mullahan on ollut sitä tiputtelua ja viime viikonloppuna tuli vuotoa enenmmän (suunnilleen saman verran kuin menkoissa, mut ei runsaimpien päivien aikana) ja oli menkkamaista jomottelua. Kävin töiden jälkeen Kätilöopistolla päivystyksessä, mutta...
  20. H

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Mun tietoihin voi lisätä iäksi 30 ja synnytyssairaala selviää myöhemmin. Olen käynyt melkein joka päivä täällä lukemassa, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa itse… Eilen soitin neuvolaan ja saatiin eka aika 14.2. ja kun kerroin tiputtelusta niin sainkin ultran jo ensi viikolle, 23.1...

Yhteistyössä