Hakutulokset

  1. M

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Onnea Minnah88 :) Ja tervetuloa laurushka :) Oon puulla päähän lyöty. Vuoto yllätti totaalisesti. Oisin voinut laittaa pääni pantiksi, että olis ollut dpo 7. Pari tuntia sitten tuli rusehtavaa paperiin. Hetki siitä, kovat polttelut ja nyt jo kirkasta... ja kp oli vasta 26 :O Huhuh. Eli tänne...
  2. M

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Voi herttileijaa, mikä plussa-aalto! Suuren suuret onnittelut jokaiselle kaksi viivaa saaneelle :) Luin selaten suunnilleen 10 sivua tekstiä... Nyun suru-uutiset osuivat silmään. Paljon voimia raskaan koettelemuksen keskellä. Täällä on vietelty hiljaiseloa, sillä elämä on ollut...
  3. M

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Onnea plussanneille... :) Oon täältä pitänyt hiukan etäisyyttä, enkä ole enää päivittäin täällä käynyt lukemassakaan. Eilen tuin toteamaan, että pitkällä kierrossa mennään, ja tänään aamuisella vessareissulla alkoi ilman ennakko-oireita uusi kierto. Oviksen bongasin tuntemusten perusteella...
  4. M

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Supermassive, kyllähän siellä haamulainen kurkkii, vahvistumisia sille! :) Täällä ollaan Turusta myös :)
  5. M

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Alexandra89, mäkin poltin silloin kuin esikoista aloin odottamaan, mutta lopetin ihan pari päivää raskaustiedosta. Silloin toki tilanne oli hyvin erilainen, sillä raskaus ei ollut sillä tavalla ajatuksissa. Ja vaikka sinänsä ei ollut paras mahdollinen ajankohta, kuten Grill mainitsi, juuri esim...
  6. M

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Kp 1/31-38, yk 10
  7. M

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    piupiuu täälläpäin Suomea (Turussa) ainakin flunssa riehuu, itellä alkoi vähän ennen joulua, kuumeettomana kyllä, mutta ihan tukossa olin ja kurkku käheänä. nyt alkaa helpottaa, mutta pikkasen lämpöinen olo on, ja samaa mieltä on mittarikin. Mä en kyllä ymmärrä, miten maltat olla dippaamatta...
  8. M

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Okei, kiitti miramei, nyt oon enempi perillä, vaikka suurimman osan tuosta tiesinkin, mutta ihan kaikki ei käynyt mielessä... :) En oo niin perehtynyt, vielä.
  9. M

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    -es- :hug: Grill, eiks clomit oo tarkoitettu ovulaatiohäiriöihin, ts. ovulaation avustamiseksi? Eihän sulla siinä häikkää ole? Ainakin nin kauniit ovisplussat oon sulta nähnyt :) Ei ole ilmeisesti vuoto alkanut juilinnoista huolimatta? :P ON: Ei mitään uutta. Maanantaita ootellessa, että...
  10. M

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Minnah88, mulla myös yleensä enteilee useampaa päivää ennen alkavat alamasu- ja -selkäjuilinnat, mutta on se vuoto toisinaan päässyt yllättämäänkin. Toivoa on kuitenkin aina niin kauan, kunnes kunnon vuoto alkaa ;) ON: ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Viime kierrossa oli juilintaa...
  11. M

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    nnela, suuri halaus. Paha mieli ei katso yrityskuukausia. Eikä ihminen päättämällä voi stressaamasta lakata... hetkeksi ehkä, mutta oikeasti se on prosessi. Siinä missä lapsen alkuunsaaminen, toisilla se vie enemmän aikaa. Kunpa voisin sanoa, että kyllä se siitä helpottaa, mutta itselläni joka...
  12. M

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Tarulle suuret onnittelut! :) Joskus se positiivisuus palkitaan ;) Myöskään miwwiä en ole tainnut ehtiä vielä onnittelemaan! Pysyköön pieni matkassa, onnea hirmuisesti! Panteralle tervetulotoivotukset :wave: Mojito, johan kuulostaa kurjalta tuo pitkänpuoleinen vuotelu :( Hopeakissa...
  13. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    "Kun annetaan ymmärtää, että pitäisi olla kiitollinen siitä mistä on, eikä valittaa turhasta kun oikeasti lapsettomiakin on." Tätä pätkää en ymmärrä sitten alkuunkaan. Täällähän on nimenomaan ollut mukana, ja on edelleen joukoissa niitä, joilla lapsi/lapsia jo on "siunaantunut" (todellakin)...
  14. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Sisälukutaitoa, ihmiset!! Tokihan jokainen katselee maailmaa niiden omien rilliensä läpi, kuin myös minä, mutta alkaa tuntua, että toisten tekstejä todella luetaan omien ajatusten kautta niin vahvasti, että hämärtyy kirjoittajien alkuperäiset mietteet ja tuntemukset ja luetaan väen vängällä...
  15. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Lainaus edellisestä viestistäni: "Tottakai kuukautisten tulo harmittaa, surettaa, tuntuu pahalta, kaikilla, jotka vauvaa toivovat, oli sitten yk 1, 5 tai 15. Ja nimenomaan täällä pitääkin pystyä harmitus ilmaisemaan! " Ehkä suurin pointtini oli se, että jotkut sanavalinnat särähtävät pitkään...
  16. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Kärsivällisyyttä myöskin peräänkuulutan, kuten Pamsku, vaikka meilläkään ei vuoden rajapyykki vielä ole täyttynyt, vaikka uhkaavasti lähenee uuden vuoden myötä. Muistan kyllä itsekin ensimmäisinä yrityskiertoina olleeni kärsimätön, ja aika varma, ettei tärppiin montaa kuukautta mene - olihan...
  17. M

    Veronpalutuksista !

    Eli kotiinko olisi jo pitänyt tulla maksuosoitus? Miekkonen pölvästi kans unohti ilmoittaa, ja ollaan tässä maksuosoitusta ooteltu, mutta ei oo näkynyt...
  18. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Täällä on kanssa elelty hiljaiseloa, kurkkimassa oon toisinaan käynyt, mutta oon hiukan koittanut täältä irrottautua, kun on ollut siviilissä niin paljon kaikenlaista mietittävää, etten ole oikein ollut kovin kaksistaa seuraa, saati ajatusten juoksun tasolla, ei oo kovin järkeviä juttuja ollut...
  19. M

    Pohdintaani erityislapsen odotuksesta / saamisesta

    Olin 18-vuotias, kun aloin odottamaan esikoistani, tällä hetkellä ainokaistani. Nuori äidiksi, olisi kyseessä ollut terve tai vammainen lapsi. Rakenneultrassa kaikki näytti normaalilta, ja niin olikin siinä vaiheessa. En edes osannut ajatella, että lapseni voisi olla muuta kuin terve, normaali...
  20. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Joulukuun plussatili avattu, onnea AnnuLiisa :) Kylläpäs on muuten oikeesti nyt loppu vuonna iloisia uutisia alkanut satelemaan, kun tuota listaa katselee.

Yhteistyössä