Kakskymppiset yrittäjät 2012

Moikkavaan! Mulle sais päivittää kp1, yk8 :attn:
Kannattaa siis valittaa niin sieltä ne menkat alkaa :) Ja mulle tosiaan on hyvä juttu tää, että menkat alko: päästään seuraavaan yrityskiertoon. Tällä kerralla tärppää! Mä niin tiedän sen :)
 
henskuliini93 Olen kuullut, että raskaaksi tulee kun ei mieti liikoja :) Nuorempana sitä pelkää ehkäisystä huolimatta tulevansa raskaaksi ja kun haluaa raskaaksi ei onnistu helpolla :/ Vaikka itsessä oliskin jotain ongelmaa, ei se vielä tarkoita, ettei lapsia voisi saada :) Nykyään on vaikka mitä lääkkeitä yms.

Taru_ Toivottagvasti tärppää :) Rentoudu ja ole stressaamatta, niin kyllä se siitä :) Vaihe ovulaatiosta menkkoihin on kyllä kaikkein vaikein. Mulla kun kierto venyy välillä vähän liiankin pitkäksi (stressin takia kai) ja menkkojen odottaminen on kamalaa.

Mun "haamu plussat" ja tummat ovistestit on kadonneet ja tänään siis haaleata ovisplussaa ja negatiivista raskaustestiä. Clearbluen haamut (kahdessa testissä) ja early predictorin haamu on siis ollut liian vahva lh nousu, surkea testi tai varhainen keskenmeno. Epäilen eniten kahta ensimmäistä, vaikka yleisesti väitetään, ettei raskaustesti voi reagoida mitenkään ovulaatioon, niin jotkut väittää, että tosi herkkä testi voi näyttää ovulaation haamuna. Jos parin viikon päästä raskaustesti näyttää plussaa, niin nämä raskaustestit on kyllä näyttäneet mun ovulaation.

En ole kyllä varma olenko edes ovuloinut tässä kuussa. Sen verran kummallinen juttu oli tuo 5 päivää selvää ovisplussaa peräkkäin. Tissit kipeytyi, turvotus alkoi ja lämmöt nousivat vasta pari päivää sitten. Toivottavasti seksiä on ollut edes oikeeseen aikaan.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 3.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


maijac............kp35/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
Caro...............kp33/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi
-90.................kp31/??.................22v..........yk1.................1.lapsi

Kp 21-30


Skeggo............kp30/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Ole luonani aina..kp27/28.............24v............yk1................3.lapsi
Mona Lisa...........kp27/??............22v............yk??................2.lapsi
Miramei.............kp26/38-40(58)....24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis...............kp26/30..............20v............yk4................1.lapsi
Hopeakissa.......kp22/28-38(107)............24v.........yk8...........1.lapsi

Kp 11->20


Leva...............kp18/33................23v..............yk5.............1.lapsi
Sunflower11....kp17/24-28.........24v..............yk25............3. lapsi
millinkäinen......kp17/25-40.............22v.............yk9.............1.lapsi
nnela.............kp13/29................22v............yk3...............1.lapsi
ralliruutu.........kp11/28................23v.........yk3.......... ..1.lapsi
Miwwi.............kp11/28-35............22v.........yk3(8)..............1.lapsi

Kp 1-10


memsie...........kp10/31-37..........22v.........yk9.................2.lapsi
Minnah88........kp8/?...............24v...........yk1...............1.lapsi
Nenni88..........kp5/28...............24v...........yk4................2.lapsi
Grill................kp4/25-32.............22v........yk15.................1.lapsi
Henksuliini93..kp3/30.................19v..........yk6..............1.lapsi
Anlii................kp2/27-30(54)..........23v.........yk15............1.lapsi
Taru_.............kp2/22-35..............21v.........yk8................1.lapsi
piupiuu...........kp1/29(38)..................22v.........yk4................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Sunflower....dpo1.......21.12
Miramei.......dpo1?.....16.12

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88, lumihiutale92, Amalia89



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
(lumihiutale92)
nanna_
BDU
Mosmos
Pamsku
JeNski91

JOULUKUU
AnnuLiisa


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Tännehän tulee kohta vaa pelkkiä päivityksiä. : /

Mua kiinnostais kysyä GALLUPPIA liittyen talvi-urheiluun; Mitä harrastatte talvisin (ulkona)? Hiihtämistä tai luistelua tai ehkä lumikenkäilyä? Itse harrastan geokätköilyä ympäri vuoden, mutta talvella toki vähemmän, ku oon niin vilukissa. :D Sukset on varastossa, mutten ole hiihtänyt varmaan kymmeneen vuoteen. Luistellu olen ehkä viisi vuotta sitten. Saiskohan tänä talvena jotain aikaseksikin.. :)
 
Talvisin tykkään käydä luistelemassa ja hiihtämässä,mutta olen niin älytön vilukissa että tulee aika harvoin käytyä... :)

ON: voiko enää ees olla mahollista että plussaisin? tätiä ei näy ja alavatsakipuja vieläkin..
r-testejä en oo nyt tehnyt mutta tänään pakko käydä ostaa pari liuskaa. Vai miten näyttäis ovistesti? Veritestiin ajattelin mennä vasta sitten,kun täti on 2 viikkoa ollut hukassa.
 
Hopeakissa täällä yks vilukissa kans. Kaikki löytyy: sukset, luistimet, lumilauta, laskettelusukset ja lumikengät mutta harvemmin tulee niitä käytettyä, valitettavasti. Mitä on geokätköily? Siitä olen jotain kuullut, mutta ei ole järin tuttua. Lenkkeiltyä tulee talvella ehkä eniten mistään muustan urheilusta, mutta sitä ei varmaan lasketa talvilajiksi ku lenkkeilenhän mie ympäri vuoden..
Sanos muuta, melkoinen sattuma. Kaikkien noiden raskaudesta tiesin kyllä. Kaks muuta kaveria lähtee synnyttään ihan minä hetkenä hyvänsä, mutta kaipa se on tämä ikä: paras aika tehä lapsia kun koulut alkaa olla käytynä ja useamman vuoden parisuhteet ihmisillä takana :) onpahan ainakin leikkikavereita, jos meillekkin se vauva lähiaikoina tulis.. ja tosiaan mulla monta muutakin kaveria vatta pystyssä, nuo mitä luettelin on vasta ne, jotka lähipäivinä saa/on saanut paaperon.
 
Miramei Mulla ei oo kyllä kaveripiirissä nyt ku ehkä yksi raskaana, mutta monilla mun ikäsillä vanhoilla luokkakavereilla on jo tyyliin kolme muksua. Tuntee sitä itse erottuvansa. Taas kun joulu on näköpiirissä, niin toivoo niin sitä plussaa. Olisko parempaa lahjaakaan? Itselle ja vaikka yllätykseksi miehelle. <3
Geokätköily on harrastus, jota harrastetaan ympäri maailmaa. Siinä kätköilijät piilottavat purkkeja/rasioita erilaisiin paikkoihin. Niitä sanotaan siis "kätköiksi". Kätkössä on aina lokikirja, niinkuin vieraskirja, johon voi laittaa päivämäärän ja oman nimimerkkinsä. Usein kätköissä on myös tavaroita, joita voi ottaa itselleen. Silloin yleensä laitetaan jotain omaa tilalle. Kätköilijöillä on oma web-sivu, joille rekisteröidytään. Jokaisella kätköllä on siellä oma sivunsa. Samalta sivulta saa vihjeitä kätkön koosta (voi olla filmipurkki tai vaikka 200l astia) ja millaisessa maastossa kätkö on ja onko esim lapsiystävällinen jne. Kätkö voi olla esimerkiksi puussa tai vaikkapa magneetilla jossain metallissa kaupunkien keskustoissa. Tämä harrastus vie mitä hauskimpiin paikkoihin ja on hauska tapa liikkua. Gepsi käteen ja liikkumaan vaan. :) Ehkä paras kätkö oli Tampereen juna-asemalla. Se oli siis infopisteessä asiakaspelvelussa ja sen sai menemällä asioimaan ja pyytämällä "sydäntä". Sieltä sitten ojennettiin sydämen muotoinen rasia, joka oli se kätkö. :) Hauska harrastus kerrassaan. :) Sekava sepustus, mutta jospa selkeni. :D
 
Sunflower11
Mietin et mitä tohon jännäpäivään merkkais..
Jos oikein laskin niin vika luge menee 18pvä, joten menkat odotettavissa viim. 21pvä vissiin. Et se kai sitten? En aio testata, menkat tulee varmasti ajallaan.
 
Hopeakissa on mullakin niitä, joilla on jo suurperhe , mutta toisaalta myös niitä, jotka ei ole parisuhteessa ollenkaan ja niitä, ketkä kuumeilleet yhtä pitkään kuin mekin ja myös sekundaarisesta lapsettomuudesta kärsivä ystävä.
 
Kui paljon tutkitte valkovuotoanne?

Lueskelin tossa luomupimu blogia ja näyttäs siltä että tällä hetkellä mennää aika lähellä ovulaatiota, valkovuodon
perusteella mutta ovis testi näyttää negaa ..

Oisikohan mahollista etten ovuloi mutta valkovuotoa tulloo kuitenkin?
 
Tein juuri apteekin oman testin, johon piirtyi plussaviiva. :heart: Tällä erää tämä tuli todella puskista, sillä petipuuhia harrastettiin vain kerran ovulaation aikoihin enkä ollut laskenut toivoa tälle kierrolle. Muutenkin tässä kierrossa oli miehen tutkimukset ja omat verikokeet, paljon siis ressitekijöitä.
Nyt vain toivotaan, että pieni pysyy matkassa mukana. Ja hieman mieltä kalvaa omat röngtentutkimukset, jotka tehtiin tämän kierron aikana, toivottavasti ei ole tullut mitään ikävää. Samoin eilinen pieni siideri pyörii takaraivossa. Jotenkin kuitenkin haluan uskoa siihen, että kun ei pienestä ole ollut edes tietoa vielä silloin, ei olisi mitään pahaa tapahtunutkaan. Ei pitäis taas miettiä.
 
AnnuLiisalle parhaimmat onnittelut! Hienosti se menee ja mahtavaa ku saatiin joulukuun plussatili korkattua :heart: Nyt vaan lisää plussia leidit!! Saisko kuvvaa testistä? :)

ON: täällä ilmeisesti dpo 1 ainakin tuntemuksista ja lämmöistä päätellen. Muutenki soppii tuohon minun peruskiertoon. Toki voin olla väärässäki. Nyt joko plussaa kehiin tai clomikiertoon siirtyymistä..
 

Yhteistyössä