Omanapailla voisin vielä sen verran, että jotenkin turhauttava olo.
Ovista en bongannut vaikka aseena oli pc:n liuskat ja cb:n digit... Kp 8-15 testailin joka aamu, mutta sit luovutin, kun alkoi vaan stressaa ja aloin syödä taas teroja. Pe vika tabu ja sit tiistaina varmaan täti sapuu mua kiusaamaan. Ollaan kyllä pupuiltu ihan kivasti :heart:
Tää nyt oli vasta eka kierto teroilla käynnistettyjen menkkojen jälkeen, joten en mä ihan kirvestä kaivoon ole heittänyt, mutta pelkään silti, että nyt en ovuloi sitten ollenkaan... :O
Muuten terot vaikuttaisi auttaneen kyllä, viime kierto oli 28pvä ja menkat kesti 5pvä. Kun vielä ovuloisi niin avot!
Oon ajatellut, että syön nyt vielä kaksi kiertoa teroja ja elän (eli siis YRITÄN) rennosti, enkä stressaa, en tikuta ovista tms. pupuillaan vaan paljon ja nautitaan elämästä. Sit pidän luomukierron ja jos ei siihen mennessä ole tärpännyt niin sit mennään tutkimuksiin. Mun gyne on onneksi soittopyynnön päässä laittamassa heti lähetettä kun vaan pyydetään, kun se vuosi on nyt tullut täyteen :'(
On tää ollut jotenkin kurjaa. On tullut hirveästi niitä vuoden takaisia ajatuksia mieleen. Muistan kuinka viime uutena vuotena, kuiskasin murun korvaan, että ensi uutena vuotena meitä onkin varmaan jo yksi täällä lisää. Ihan täpinöissä jännäilin juuri onkohan ykköskierto heti tärpännyt. Vaikka vauvan kaipuu on kova, kovempi kuin koskaan aikaisemmin, oon yrittänyt vaan jäsennellä mun ajatuksia niin, että nyt on vaan pakko yrittää nauttia vielä tästä lapsettomasta elämästä kaikin rinnoin. Oltiin Askossa katsomassa uutta ruokaryhmää. Ihastuin ikihyviksi valkoiseen korkeakiiltoiseen pöytään ja niin tyylikkäisiin mustiin tekonahkaisiin tuoleihin. Sitten mä vaan siirryin katsomaan jotain tylsää tummanruskeaa likaahylkivä- pintaista pöytää ja mietin, että joo, joku tällainen se täytyy olla, on niin käytännöllinen sit jos niitä lapsiakin tulee....... Ja kakat! Mä ajattelin että en voi aina ajatella noin, pakko joskus ajatella itseäkin ja nauttiä tästä hetkestä ja me ostettiin se unelmaryhmä!
Nyt kun mä katson keittiöön, ah, mä näen sen ihanan tyylikkään, meidän elämäämme nyt sopivan ruokaryhmän, mä olen onnellinen. Jos se olisi se ruskea, mä vaan kuvittelisin, jotkut syöttötuolit sen ympärille... Ostin myös kynttilöitä ja laitoin niitä ympäri kämppää ja ostettiin pieni lasinen(!) joulukuusi
Ootteko te laittaneet kotia joulukuntoon tai meinaatteko laittaa?
Varmaan en hirveästi ehdi pyöriä tässä enää ennen vuoden vaihdetta... Lähden kohta reissuun, josta tulen takaisin vasta juuri ennen joulua ja sitten onkin varmaan kaikkea hulinaa, ihan hyvä vaan kun on kaikkea mukavaa äksöniä
Ja kun ne pirun menkat kuitenkin alkaa ens viikolla (ellei täti eksy väärään lentokoneseen, sitä toivoessa
) mä päätin jo, että saan sitten mennä hyvällä omalla tunnolla ostamaan itselleni lohdutukseksi joululahjoja Victoria's secretiltä kun sinne kerran pääsen
Mukavaa joulukuuta kaikille, tuokoon pukki paljon plussia tullessaan! :xmas: