Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Äh nyt kun kaikki kertoo noita kauhu kokemuksia teroista, ja en oo hirveen montaa positiivistä käyttö kokemusta löytäny, nii minkä ihmeen takia niitä aina määrätään?! :D Jos ne ei toimi ja se on vaan välivaihe seuraavaan lääkkeeseen.. Mulla on aina toiminu kroppa normaalisti ja jos kaikki on hyvin niin mietin sitä, että voisin odottaa vielä josko noi seuraavat menkat tulisi normisti ku pitäis vissii tällä viikolla alkaa jos olis koko aja ollu, kai :D Oon täs tehny kaikki maholliset muutokset niihi asioihin mitkä voi vaikuttaa, poistanu stressi tekiöitä, syöny terveellisemmi (joulukuussa oli jäätävä mässäily putki:D) liikkunu enempi, en oo juonu ollenkaan alkoholii paitsi sen vajaan skumppa lasin.. Pelkään, että luon itelleni kuvan, että jokin ei toimi normaalisti ja rupeen sitä miettimään liikaa, oli aika droppi mun mielelle jo se ku papasta pistettiin siihen koepalaan, vaikka tiesin sen olevan vaan hyväksi mutta inhoon noita tutkimuksia yli kaiken!

Yks tuttu kerto aina tarinaa siitä miten koskaan ei tiedä heti onko hyvä vai huono juttu. Se oli ollu samassa työpaikassa jo pitkään, sitten se ihan yhtäkkiä sai potkut sieltä, jostain ihan turhasta syystä. No tottakai se oli ihan hajalla, kun talous särky ja kaikki muu siinä samalla koko aika kovan kolauksen.
No meni viikko niin sielä niitten työpaikan vieressä olevalla huoltsikalla, samaan aikaan kun se aina kävi sielä kahvitauolla hakemassa tupakkaa, tapahtui ampuminen, sivullisia urheja mukana. Se olisi ollut 99% varmuudella sielä sillon.
Meni 2kk työtä hakiessa, ja yhtäkkiä sen kohdalle osui semmoinen tarjous mistä ei voinut kieltäytyä, tuplaten se palkka mitä edellisessä työssä oli, mukava työ ympäristö ja muakava työ.
Tarinan pointtina vain se, että kaikella on tarkoituksensa. Ei sitä vielä tiedä onko se hyvä vai huono juttu, ettei saada lasta aluille ihan niin helposti.
Semmosia mietteitä tällä erää. Tänään on jotenkin outo päivä :D

Plussa tuulia kaikille <3
 
haaveilija jos sulla on aina ollut säännöllinen kierto niin ei kai sitten tartte niitä teroja 3kk popsia, mut jos alkaa turhauttaa menkkojen odottelu nii nappaa sitten yks kuuri niitä teroja että saat homman käyntiin, ja menkkakivut terojen aikaan näyttää olevan todella yksilöstä riippuvia.

Mä sain tänään OVISPLUSSAN!!
HYMYNAAMAN cb:n digiin!
Testasin ihan kokeen vuoks ku tissit pamahti yhtäkkiä eilen illalla kipeempääkin kipeemmäks!
Pitäs varmaan olla ilonen mut ei tunnu siltä :(
on kuitenki jo kp37, ja toivoin jo ihan jotain muuta plussaa.......
ja saatettiin jo myöhästyy ku limoja tarkkaillen ovis ois voinu mennä jo..
ja eikai ne raskautumis-mahikset oo hirveen hyvät näin myöhään enää :(

kuvat löytyy täältä Rakkauden Melodiaa..
en osaa muuten linkittää.....

tsemppiä tasapuolisesti kaikille:flower:
Etenkin Grill ja Millinkäinen jotka painitte perselekureiden ja tutkimuksien kanssa.
Ja Minnahille varovaiset onnittelut, toivotaan että tarraa pikkunen kiinnii tiukemmin:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Voi herttileijaa, mikä plussa-aalto! Suuren suuret onnittelut jokaiselle kaksi viivaa saaneelle :)

Luin selaten suunnilleen 10 sivua tekstiä... Nyun suru-uutiset osuivat silmään. Paljon voimia raskaan koettelemuksen keskellä.

Täällä on vietelty hiljaiseloa, sillä elämä on ollut myllerryksen keskellä, ja päivät ovat sujahtaneet. Ovis "yllätti" tulemalla jo kp 19, joka tuntuu uskomattomalta useamman pidemmän kierron jälkeen. Eli täällä eletään jo dpo 6 :) Vuosi yritystä tulee täyteen viikon kuluttua... yksi kierto välissä meni "yrityksettömästi", mutta kaipa sen voi silti mukaan laskea. Tänne vois sitten lisätä tietoihin YA 3/12, ja dpo 6, jännäpäiväksi...13.3.
 
Millinkäinen
Grill niinhän tuo rajapyykki lähenee :/ en mäkään ehkä sinällään siihen stressin vaikutukseen usko, mut uskon siihen, että jos ajattelen itse haluavani todella sen lapsen ja lapsi/sen 'teko' pyörii ajatuksissa jatkuvasti, niin sillon en tasan (mun paskalla tuurilla raskaudu). Hassuu tästä tekee se, että kun melkein vuosi sitten homma aloitettiin, niin tiesin jo silloin että tässä tulee kestämään. Olin koko ajan varautunut siihen, että en tule saamaan lasta ennenkuin hoidoilla (vaikkei kukaan niin ollut sanonutkaan), jos silloinkaan. Mutta nyt kun vuosi uhkaa täyttyä niin alan silti olla epätoivoinen, että miksi mun pitää tällasissa asioissa sit tietää kohtaloni, eikä elämä yllätäkään? Tai jotain sinnepäin.. voi olla ettei kukaan tajua tästä sepustuksesta mitään, kuulostaa sen verta hullulta :D

Melody ootko testannu varalta r-testillä? :)
 
Melody mustakin sun kannattas kokeilla sitä toista testiä :) paitsi jos vahvasti uskot ovikseen

ON: Tänään aamulla pyyhittäessa tuli pariinkin otteeseen kirkasta nestettä missä vähän verta (semmosta jännän näköstä, ei pelkkää verta vaan vähän kuin "toomaattia puristais ni se "mehu"" ?!? kuulostaapa tyhmältä ehkä te ymmärrätte), ja sitten myöhemmin pyyhittäessä tuli niukasti rusehtavaa vuotoa, mutta siteeseen asti ei mitään?
-> Noh, minäpä fiksuna tyttönä pohdein
A) nyt tulee vihdoin se täti kyllän sillä olisi KP 44 jo !
B) mitäs jos tää olikin sitä "kiinnittymisvuota"?!?!?
C) eikai, tää sittenki voi olla enää "ovisvuotoa"

HUOH. Odotat sitten ovista/raskautta/kuukautisia niin aina on melkein samanlaiset oireet.Tästä pohtien tietysti aatelin että täytyy selvittää olisiko nyt alkamassa valemenkaat vai menkat. Ja R-testi iltapäivällä näytti negaa. -> :/ ja ristiriitaiset fiilikset.
Lisätäkseni vielä, järjellä ajatellen täti on tulossa kylään. Mutta kun tunteet haluaisi elätellä vielä toivoa että olisinkin raskautunut, ja kun koin tuollaisen repäisykivun noin 10 päivää sitten, nyt olleet lämmöt kokoajan koholla niin haluaisin kuvitella että olisin ovuloinut niin myöhään eli voisinkin olla raskaana.. eikä se testissä vielä näkyisi... Onko ihan tyhmä kuvitelma??
 
Millinkäinen: Jooh, kyllä mä ainakin ymmärsin hyvin! ;) Mulla oli taas vähän toisin päin ajatukset silloin yrityksen alussa. Tiedostin kyllä että tässä voi mennä kauan, jopa se vuosi, mutta ajattelin että eihän se nyt voi meidän kohdalla olla niin. Oletin että päästään puolella vuodella, toisin kävi.

Melody: Samaa mietin kuin Millinkäinen. :)

Välli: On kyllä niin sumea kuva, ettei tuosta oiken ota selvää... : / Voi siinä ollakin jotain, mutta varmaksi en menis sanomaan. Haluatko listalle vai odotellaanko jos se plussa siitä vahvistuisi? :)
 
Välli: Heh, eipä mitään! :D Kaikki ollaan joskus oltu ensikertalaisia palstalla. ;) Siis tuolle kp/yk-listalle, mitä päivitetään joka päivä (jos joku muistaa). Esim. tämän päivän lista siis tällä sivulla, tuossa pikkuisen ylempänä. ;)
 
Välli: Niin siis sitä päivittää aina vain yksi henkilö päivässä, joka muuttaa jokaiselle yhden kiertopäivän lisää ja tekee muut tarvittavat muutokset. Viime aikoina se olen ollut minä, ennen Miramei päivitteli sitä, kunnes hän plussasi. Ja tietty listaa saa päivittää kuka vain haluaa ja ehtii! :)
 
Viimeksi muokattu:
Välli en näe mittään.. itse sain selkeän himmeän viivan dpo9. näilläkin sivuilla aikasemmin löytyy kuvia. Ihan marketin pregcheck testejä tein. Tänään tein viimeisen, ensi viikolla eka ultra <3
Aijaa.com - se viimeinen varmistus <3

Grill sinulle suuresti tsemppiä ja oletpa ikäviä kommentteja saanut hoitsulta :O Teillähän on jo vuosi täysi! Toivon sulle kyllä tosi pikasta plussauutista!! Ja pikaista pääsyä tutkimuksiin.
 
Miramei: Niin siis kyllähän me siellä ollaan jo oltu tutkimuksissa (heti kun vuosi tuli täyteen), mutta kun olisin halunnut nopeuttaa niitä jatkotutkimuksia (ainakin aukiolotutkimusta) ja lääkkeiden saantia. Mutta se nyt sitten ei ilmeisesti sovi heille... Tyhmää vaan, kun tuntuu että kaikki muut saa kaikki keinot käyttöön hetimmiten, mutta me joudutaan odottelemaan.
 
Siis jos ootte käyny kurkkii tota kuvaa tuolla mun blogissa, niin siis siinähän se alin on r-testi ja se on masentavan tyhjä!
Kyllä mä melkeen aina kun tikkuja dippailen, niin dippailen kaikki maholliset samalla kertaa, ihan sama mikä kp tms, koska oon oppinu että mun kropassa mikä vaan on mahollista (ja mahdotonta) :D ja niitä kun hamstraan huutonetistä kilokaupalla joka kuukaudeksi...

mutta kiitos tsempeistä Grill, Millinkäinen ja Ansku:heart:
ei vaan oo mun aika vielä tällä kertaa :(

tervetuloa Välli:flower:
mä en kyllä valitettavasti nää tossa kuvassa mitään, mutta onhan se aika suttunen että ei ehkä näytä todellista tilannetta..
 
Millinkäinen
Välli tervetuloa :) ja tosiaan kuva aika epäselvä, mutta jos oikein yritän katsoa sitä tarkkaan, niin saattaa oletetun viivan reuna näkyä?? En kyllä mene vannomaan, voi olla myös minun mielikuvitukseni tuotetta. :| mutta jos saisit uuden testin ja paremman kuvan, niin voisi arvioida uudestaan :)

Grill kiitti - ei siis tarttee ainakaan vielä hullun papereita hakea :D

Melody sori! :D kävin kattoo kuvan, mut pelkkä hymynaama riitti mut vakuuttaa ja kuvittelin muidenki olevan ovistestejä - sen tarkemmin katsomata :| vois aina paneutua vähän paremmin asiaan ennenku lähtee neuvomaan :p
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
joo ei mitään Millinkäinen :)
oisinhan voinu itekkin mainita että r-testi nega, mutta se on aina niin masentavaa sanoo ääneen, et ajattelin et se menee tollee huomaamattomasti tossa testijonon jatkeena vaan, sen kummempia miettimättä :D

mites onko täällä ketään kellä tissit/nännit kipuilee ovulaation aikana?
ennen/jälkeen/sen aikana?
ja kuinka monta päivää?

Itsekun pohdin tätä jäätävää nännikipua, on nyt kolmatta päivää, ja eilen tuli toi ovis plussa, et onko se ovis kuitenki jo menny, koska limaa ei eilen ollu enää niin paljon ku toissa päivänä, vai onko oikeesti vielä mahis tärppiin!
 
Mikä tahansa voi olla todellakin mahdollista. Neuvolassa kävin tänään, ja ne vasta tänään tajusivat, että siis ovis ollut 23pvää sitten, ja nyt toista kiertoa mennään kp13 ja raskaana ollaan, ja hormoonit senkun nousee. Ei passaa vielä kamalasti hyppiä ilosta, mutta en jaksa miettiäkkään muuta niinkauan kun testin viivat vahvistuu ja vuotoa ei kuulu. Neuvola on sitten 17.4, mutta ajattelin käydä yksityisellä ennen sitä, niin saa viikot yms selville, ja että siellä varmasti joku majailee, ja että on oikeassa paikassa..

Siis, mitä vain voi tapahtua, ja milloin vain. Jos mullakaan vaistot ei ois sanoneet sillon kp8, että nyt on joku oudosti, niin tyytyväisenä vaan odottelisin kp18 josko ovis tulis. Sit olisin tyytyväinen plussasta mikä tikkuun pärähtää, ja sitten jännäpäivillä oliski ollu aika yllätys r-testissä.. :LOL:

Varovaisesti hiippailen tuonne odottajien puolelle, mutta käyn täällä lueskelemassa ja kommentoimassa, kun tulee muuten niin ikävä tätä ryhmää :heart:
 
Millinkäinen Kiitos! =)

Laitan kuvaa tämän aamuisesta. Eli dpo 11-12, vaatii kyllä tarkat silmät ja mielikuvitusta (jota mulla ja miehellä kai sitten on :D ) jos jotain näkee, on niin vaikea saada kuvaan. Luonnossa näkyy hyvinhyvin hailu viiva jonka jopa mieheni näki. Mutta jos jotain olisi, eikö sen pitäisi jo enemmän näkyä. :confused::(Testinä Sofi one step 10..
Aijaa.com - 11883878
 
No niin, onnea Minnah! :flower:

Välli: En kyllä vieläkään voi varmaksi sanoa... : / Mutta mikäs dpo sulla olikaan menossa? Edit. Vois tietty opetella lukemaan, se kun sulla ihan selkeesti tuossa edellisessä viestissä lukee... :D

Melody: Mulla kipeytyy rinnat n. viikko oviksen jälkeen ja ne on kipeet menkkoihin saakka.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä